ساخت بازی Alan Wake 2 الن ویک 2
محمد صادق شجاعی

ساخت بازی Alan Wake 2 در مرحله تولید کامل قرار دارد

محمد صادق شجاعی 27 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
244 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Remedy اعلام کرده است که تمام توان خود را به ساخت بازی Alan Wake 2 (الن ویک 2) اختصاص داده و این اثر مرحله تولید کامل را پشت سر می‌گذارد.

استودیو رمدی به‌تازگی گزارش تجاری خود مربوط به بازه زمانی 1 ژانویه تا 31 مارس 2022 (11 دی 1400 تا 11 فروردین 1401) را منتشر کرده که حاوی اطلاعات مختلفی از بازی الن ویک 2 است. این گزارش که عنوان آن «پیشرفت ثابت در طول روند ساخت بازی» بوده، نشان می‌دهد که هزینه‌های ساخت بازی سال به سال افزایش یافته است. جریان نقدی حاصل از پروژه‌های مربوط به سه ماهه اول سال 2022 به دلیل همکاری با شرکت Tencent در ساخت بازی Vanguard (اثری Co-op و رایگان که در آینده منتشر می‌شود) و هزینه‌های ساخت بازی Alan Wake 2، «به شدت بالا» بوده است.

در گزارش تجاری استودیو Remedy آمده است که «هر دو پروژٰه جدید این استودیو در سه ماهه آخر سال 2021 تاثیر قابل‌توجهی روی درآمد آن داشته‌‌اند». در قبال بازی الن ویک 2، در گزارش مذکور تایید شده است که این اثر «در مرحله تولید کامل» قرار دارد. با این وجود که زمان زیادی تا پایان ساخت بازی Alan Wake 2 باقی مانده است، اما بخش‌های مختلف این اثر به طور کامل شکل گرفته و آماده شده‌اند. همانطور که قبلا گفته شد، بازی مذکور در سال آینده میلادی منتشر خواهد شد.

اخیرا اعلام شده است که در تابستان سال جاری نمایش تازه و اطلاعات جدید بازی الن ویک 2 منتشر نخواهد شد؛ این خبر را مدیر نو‌آوری این اثر یعنی سم لیک اعلام کرده است. وی در مورد دلیل این امر گفته است که ساخت یک دمو یا تریلر مناسب و بدون اشکال، نیازمند وقت زیادی است که استودیو رمدی ترجیح می‌دهد آن را به ساخت بازی اختصاص دهد.

بازی Alan Wake الن ویک

رمدی از فروش ریمستر بازی Alan Wake درآمدی نداشته است

در حالی که برخی از آثار استودیو Remedy مثل بازی Control همچنان عملکرد موفقی در فروش داشته‌اند، اما در سه ماهه اول سال 2022 این استودیو به عنوان مالک الن ویک، از فروش بازی Alan Wake Remastered هیچ درآمدی نداشته است. این امر از آن جهت بوده که «شرکت اپیک گیمز هنوز هزینه‌های ساخت و بازاریابی ریمستر بازی الن ویک را جبران نکرده است». اخیرا اعلام شده است که در فصل پاییز سال جاری، بازی Alan Wake Remastered روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

با توجه به این که مراسم The Game Awards 2022 در دسامبر سال جاری برگزار خواهد شد، انتظار می‌رود که در این رویداد شاهد نمایش تریلر جدید بازی Alan Wake 2 یا ارائه اطلاعات تازه از این اثر باشیم.

نظر شما در مورد شرایط ساخت بازی Alan Wake 2 چیست؟ به نظر شما این اثر تا چه اندازه موفق خواهد بود؟ آیا بازی الن ویک 2 قادر است موفقیت‌های اثر قبلی را تکرار کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.