دانلود بازی Control Ultimate Edition برای PS5
دانلود بازی Control Ultimate Edition برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Control Ultimate Edition برای PS5

پارسی گیم 17 بهمن 1399 بدون دیدگاه
2,809 بازدید

دانلود بازی Control Ultimate Edition برای پلی استیشن 5

همه‌چیز از یک روز قرمز شروع شد: همان روز که جسی فیدن، زن جوان و جذاب ساکن نیویورک، راهش به سمت آسمان‌خراشی کج می‌شود و سریعاً می‌فهمد که پا داخل مخمصه بزرگی انداخته است. دولت فدرال آمریکا مشغول پروژه‌های مخفیانه است که می‌تواند تمام بشریت را به پرتگاه نابودی بکشاند. نیروهای فرازمینی به بزرگ‌ترین برج فدرال حمله کرده‌اند و یک پورتال خاص ایجادشده است که مستقیماً آن‌ها را میانه ساختمان ظاهر می‌کند. شما در بازی Control نقش اساسی رادارید و آنجاست که قدرت‌های متافیزیک خود را کشف می‌کنید و به‌منظور بستن راه فرازمینی ها وارد مبارزات عجیبی خواهید شد. استودیو Remedy Entertainment اخیراً نسخه‌ای تازه از بازی کنترل را راهی بازار کرده است که تمامی بسته‌های الحاقی و محتوای اضافه را یکجا در اختیار شما قرار می‌دهد. با دریافت Control Ultimate Edition یک پکیج کامل از بازی را تجربه کنید.

راهنمای قدم به قدم بازی Control

راهنمای قدم به قدم بازی Control

بازی Control توسط استودیو Remedy Entertainment ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Control با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Control

بازی Control Ultimate Edition در یک برج بلند روایت می‌شود که یک سری آزمایش‌های خطرناک در آن به وقوع پیوسته است و همین باعث شده است که در دنیای ماوراءالطبیعه به سمت انسان‌ها باز شود. در این وسط ریاست سازمان به عهده شما گذاشته می‌شود و شما نیز بدون هیچ چک‌وچانه‌ای اسلحه‌سازمانی و مخفی را به دست می‌گیرید. این نسخه از بازی در کنار داستان اصلی که باید در آن به دنبال برادر گمشده‌تان بگردید، محتوای پس از انتشار را هم در اختیار شما قرار می‌دهد. ازجمله آن‌ها می‌توان به بسته الحاقی The Foundation اشاره کرد. در The Foundation این دنیای Astral Plane است که با واقعیت یکی شده است و شما باید با قرار گرفتن در مقام شخصیت جسی، در بعدهای مختلفی از هستی سفر کنید و با ماجراجویی‌های جدیدی مواجه شوید. برای شروع این داستان باید تمام مراحل داستانی قبلی را کل کرده باشید. حالت فوتومود هم از دیگر تغییرات بازی است که اجازه تهیه تصاویر بی‌نظیری از محیط تحسین‌برانگیز بازی را می‌دهد.

بسته الحاقی AWE هم جزو نسخه Control Ultimate Edition به‌حساب می‌آید. در این بسته الحاقی شاهد حضور آلن ویک در بازی خواهید بود و جسی قرار است به دنبال این نویسنده خیالی مشهور بگردد. این‌یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های نسخه آلتیمت بازی کنترل است که حالا می‌توانید در کنار بازی اصلی از آن لذت ببرید. آلن ویک بدون شک از محبوبیت زیادی مانند طرفداران بازی‌های ویدیویی برخوردار است و دیدن او در بازی Control هیجان‌انگیز است. سلاح‌های بیشتر و مراحل جانبی غنی‌تری در این نسخه قرار داده‌شده‌اند و مهم‌تر از همه حالت EXPEDITIONS است که اجازه به چالش کشیدن توانایی‌های شمارا در یک سری رقابت‌های زمان‌دار می‌دهد. در این سبک نگاهی به بازی‌های Half-Life: Alyx و Horizon Zero Dawn بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Control Ultimate Edition برای PS5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Control Ultimate Edition is an action-adventure video game developed by Remedy Entertainment and published by 505 Games. The game revolves around the Federal Bureau of Control Ultimate Edition (FBC), a secret U.S. government agency tasked with containing and studying phenomena which violate the laws of reality. As Jesse Faden, the Bureau’s new Director, players explore the Oldest House the FBC’s paranormal New York headquarters – and utilize powerful abilities in order to defeat a deadly enemy known only as the Hiss, which has invaded and corrupted reality. Control Ultimate Edition was released on August 27, 2019 for Microsoft Windows (via the Epic Games Store), PlayStation 4, and Xbox One.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 25.5 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.