بازی Returnal
یحیی رحیمی

صفحه استیم بازی Returnal با پشتیبانی از 19 زبان جدید آپدیت شد

یحیی رحیمی 18 تیر 1401 بدون دیدگاه
165 بازدید

با انتشار شایعات مختلفی از انتشار بازی Returnal برای کامپیوتر، صفحه استیم این بازی آپدیت شده است. این صفحه که در حال حاضر از دید عموم پنهان است؛ توسط وب‌سایت استیم DB یافت شده و فهرست گذاری استیم نشان می‌دهد که نسخه کامپیوتر ریترنال یک‌قدم به انتشار نزدیک شده است.

بدون شک یکی از رازهای سونی که تمام و کمال فاش شده، نسخه PC‌ بازی Returnal است. مدتی پیش تصاویر از تنظیمات بازی ریترنال درز پیدا کرد که بسیار باکیفیت بودند و نشان می‌داد که پورت بازی برای رایانه انجام شده است. فهرست جدید بازی‌های فروشگاه استیم، اطلاعات بیشتری را فاش می‌کند. این بازی که فعلاً با اسم مخفی Oregon‌ شناخته می‌شود، بخش اچیومنت دریافت کرده و همچنین پشتیبانی از 19 زبان جدید فراهم شده است.

به گزارش پارسی گیم و به نقل از History Tab، اچیومنت‌های بازی Returnal‌ به نوزده زبان مختلف دنیا از جمله آلمانی، هلندی، فنلاندی، اسپانیایی، سوئدی، فرانسوی و عربی ترجمه و بومی‌سازی شده‌اند. این نشان می‌دهد که نسخه کامپیوتر فرایند منظمی را طی می‌کند و به‌زودی خبرهای رسمی منتشر خواهد شد. تغییرات دیگری در صفحه استیم این بازی در طی هفته‌های پیشین پدید آمده که از دید خبرنگاران و خبرگزاری‌ها مخفی نمانده‌ است.

Returnal کامپیوتر

نسخه کامپیوتر بازی Returnal

این خبر بدین معنی است که بازی ریترنال حتماً برای کامپیوتر منتشر می‌شود و همه‌چیز قطعی شده است. اطلاعات دیتابیس استیم، هیچ اسمی از Returnal نبرده است و افشاگران این بازی را از طریق تگ‌های موجود شناخته‌اند. برای نمونه کلیدواژه‌هایی مانند برج سیزیف، هلیوس و آتروپوس مطرح شده که همگی مربوط به این بازی روگ‌لایک سه‌بعدی هستند. دیگر تگ‌ها مانند روگ‌لایت، شوتر سوم شخص و شخصیت اصلی مؤنث نیز همگی به این بازی تعلق دارند. اگر این تگ‌ها Returnal‌ را توصیف نکند؛ پس چه بازی دیگری را توصیف می‌کنند؟

بازی استودیو هاوس‌مارک در حال حاضر برای پلی استیشن 5 در دسترس است و طبق شایعات موجود، نسخه PC این تابستان معرفی می‌شود. سونی چندین بازی انحصاری دیگر را برای کامپیوتر معرفی کرده که از جمله آن‌ها باید به نسخه کامپیوتر بازی Marvel’s Spider-Man اشاره کرد. ریمستر آنچارتد 4 نیز همچنان برای پی سی در حال توسعه است و فعلاً تاریخ انتشار آن اعلام نشده است. این در حالی است که نسخه PS5 سال گذشته منتشر شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.