دانلود بازی Outland برای PC
دانلود بازی Outland برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Outland برای PC

پارسی گیم 10 شهریور 1398 3 دیدگاه
6,573 بازدید

دانلود بازی Outland برای کامپیوتر

Outland یک بازی پلتفرمی دوبعدی همراه با عناصر بازی اکشن است که توسط شرکت فنلاندی Housemarque ساخته شده است و Ubisoft وظیفه ی انتشار آن را بر عهده داشته است. گیم‌پلی بازی عمدتا حول استفاده از انرژی نور و تاریکی می‌چرخد که اجازه می‌دهد بازیکن با کمک آن‌ها از موانع مربوطه عبور کند. به عنوان مثال استفاده از نور برای حمله به هیولا‌های زاده‌ی تاریکی است.

داستان بازی در مورد مردی است که برای مقابله با کابوس‌های پی‌درپی، تخیلات و یادآوری گذشته‌اش، رو به خوردن دارو برده ولی نتیجه‌ای نگرفته. چیزی فراتر از مشکل جسمانی وجود دارد، تصمیم می‌گیرد برای پیدا کردن علت این بهم ریختگی و درمان مشکلش با یک شامان (Shaman) ملاقات کند. شامان به مرد داستان‌هایی باستانی از نبرد 30،000 سال پیش بین یک قهرمان بزرگ و دو خواهر هرج‌ومرج را بازگو می‌کند که در آن یکی از خواهرها قادر به کنترل نور خورشید و دیگری کنترل تاریکی ماه را در دست دارد. خواهرها پس از شکست در نبرد، زندانی شدند اما قهرمان بر اثر زخم‌های جنگ، جان می‌دهد. شامان به مرد اطلاع داد که روح قهرمان در جسم مرد در حال ظهور است چراکه خواهران هرج‌ومرج ظاهرا از زندان خود فرار کرده‌اند و او اکنون تنها کسی است که می‌تواند آن‌ها را متوقف کند، بنابراین او سفرش را در چهار مسیر آغاز می‌کند: جنگل، دنیای زیرزمینی، شهر و آسمان. چهار محافظ برای هر منطقه وجود دارد، اما آن‌ها توسط هرج و مرج فاسد شده و به خدمت دو خواهر در آمده‌اند. به همین علت، مرد باید ابتدا این محافظان را شکست دهد.

هم‌چنین انواع مختلفی از موجودات در سرتاسر بازی وجود دارند که از تاریکی یا انرژی خورشید متولد شده‌اند و برای مقابله با انسان، کمک به محافظان در خدمت خواهران هرج‌ومرج هستند. در طول بازی، بازیکنان قدرت‌های ویژه‌ای را در معبدهای بزرگ یاد می‌گیرند، از حملات ساده تا مهار نمودن و استفاده از انرژی نور و تاریکی. با کشف اشیاء پنهان در بازی به نام “ماسک خدایان” می‌توان از آن‌ها به منظور باز کردن چیزهای اضافی مانند Concept Art موجود در منوی بازی و یا افزایش توانایی‌های درون بازی استفاده کرد. بازیکنان هم‌چنین گزینه‌ای برای تجربه کل داستان به صورت آنلاین و یا با یک دوست در حالت همکاری دارند. چالش‌هایی نیز برای حالت همکاری در سراسر جهان پراکنده شده که می‌تواند توسط آن‌ها بازگشایی و اجرا شود.

علاوه بر داستان اصلی، یک حالت Arcade وجود دارد که بازیکن را در طول یک زمان مشخص برای انجام آن و شکست دادن همه دشمنان، مورد آزمایش قرار می‌دهد. به عنوان مثال در حالت بازی‌های Jungle، بازیکن 15 دقیقه زمان دارد به سراسر منطقه رفته و در پایان Golem را شکست بدهد. بالاترین نمره در یک لیست آنلاین بسته به تعداد دشمنان کشته شده در آن بازه‌ی زمانی و یا زمان پایان دادن به کل مرحله، محاسبه می‌گردد. نمرات با بازی در حالت چندنفره افزایش می‌یابد و بسته به اینکه چقدر زمان پس از شکست تمامی دشمنان باقیمانده، پاداش داده می‌شود. بخش بعدی Arcade نیز به محض پایان بخش قبلی باز می‌شود. از دیگر عناصر جذابیت این بازی دوبعدی علاوه بر استفاده از داستان پر معنا و گرافیک مناسب، گنجاندن حرکات دیدنی پارکور به هنگام بالا یا پایین رفتن شخصیت اصلی داستان است که این بازی را از هم‌سبک‌های خود مانند Shio و Randall متفاوت می‌نماید.

در ادامه برای دانلود بازی Outland با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7
Processor: Intel Core 2 @ 2GHz / AMD Athlon 64 X2 4200
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512MB Nvidia GeForce GTX 460/550, AMD Radeon HD 5770
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 650 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Outland is a platform game developed by Housemarque and published by Ubisoft. The game combines two-dimensional platforming with a polarity system similar to Treasure’s Ikaruga and Silhouette Mirage. Outland was released in April 27, 2011 for Xbox 360. The PlayStation 3 version, which was supposed to be released the day before, was delayed because of the 2011 PlayStation Network outage then later released in June 2011. A Microsoft Windows version was released on September 29, 2014, followed by the Mac OS X version on December 21 of the same year, and the Linux version on February 25, 2015. The game was removed from sale on Steam and the Humble Store in December 2018.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    کاربر

    مهمان

    سلام
    بازی رو اجرا کردم و وقتی که شروع میکنم بازی میپره بیرون
    یعنی اول فیلمش رو نشون میده بعدش وقتی میخواد بالا بیاد میپره بیرون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سلطانی

    مهمان

    سلام خسته نباشید موقع ران کردن بازی پیام میده که استیم باید فعال باشه چیکار باید بکنم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سلطانی

      پشتیبانی

      سلام
      بازی را کرک کنید