دانلود بازی Warhammer 40000 Mechanicus Heretek برای PC
دانلود بازی Warhammer 40000 Mechanicus Heretek برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Warhammer 40000 Mechanicus Heretek برای PC

پارسی گیم 3 شهریور 1400 بدون دیدگاه
3,202 بازدید

دانلود بازی Warhammer 40000 Mechanicus Heretek برای کامپیوتر

دنیای Warhammer 40k سوژه‌ای است که تقریباً تمامی گیمرها با آن آشنا هستند. این دنیای فانتزی و آینده‌گرایانه، سبک و سیاقی صنعتی و آینده‌گرایانه داشته و عموماً شامل نبردهایی خشن بین نژاد‌های فضایی مختلف هستند. بازی‌های زیادی با سبک‌های مختلف با محوریت این دنیا منتشر شده است، از شوتر اول‌شخص گرفته تا نقش‌آفرینی و سبک‌های مختلف استراتژیک. بازی Warhammer 40000 Mechanicus از استودیو Bulwark عنوانی در سبک استراتژی نوبتی با همین سوژه است که بسته الحاقی Heretek نیز برای آن منتشر شده است.

Warhammer 40000 Mechanicus Heretek
در بسته الحاقی Heretek بخش داستانی جدیدی به بازی اضافه شده که در آن رازهای یک تمدن گم‌شده و فراموش‌شده در سیاره Necron را روایت می‌کند. علاوه بر 5 مرحله داستانی مهیج، قابلیت‌های جدید، دو مدل نیروی جدید و یک سلاح تازه نیز به بازی اضافه شده است. تمامی این 5 مرحله در محیط‌های جدیدی شکل‌گرفته‌اند که در هرکدام دشمنانی تازه و متفاوت را تجربه خواهید کرد. بسته الحاقی Heretek دلیل خوبی برای بازگشت به دنیای جذاب، خشن و مهیج Warhammer 40K Mechanicus است.

اولین ویژگی این بازی، دنیای گسترده و بخش داستانی بسیار قوی‌اش است که روایت جذابی را برای شما آماده کرده و انتخاب‌های شما در مأموریت‌ها و پیشروی آن‌ها در آینده تأثیر مستقیم خواهد گذاشت. بخش داستانی بازی 50 مأموریت جذاب دارد که عدد خارق‌العاده‌ای برای بخش تک‌نفره یک بازی محسوب می‌شود. مسیر خودتان را با دقت انتخاب کنید زیرا سرنوشت همه‌چیز بسته به انتخاب‌های شما خواهد بود. انتخاب اعضای تیم و ویژگی‌های آن‌ها همگی بر عهده شما بوده و می‌توانید به سبک دلخواه خود آن‌ها را برای ماجراجویی در محیط‌های بازی آماده کنید.

سبک گیم پلی بازی بر مبنای مبارزات استراتژیک نوبتی بوده که آن را به یک شطرنج پیشرفته با مهره‌های متنوع تبدیل می‌کند. استفاده دقیق و صحیح از قابلیت‌های اعضای تیم و جایگیری مناسب آن‌ها شرط اول پیروزی در این بازی است و هر مرحله نیز قدرت تفکر و نقشه‌ریزی شما را به‌خوبی به چالش خواهد کشاند. امکان ارتقا و پیدا کردن تجهیزات و ویژگی‌های جدید نیز برای کاراکترهای شما وجود دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Total War: Warhammer II و Necromunda: Hired Gun را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Warhammer 40000 Mechanicus Heretek با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10
Processor: Intel Core i3 with minimum 3.30 GHz (if the GHz is lower than 3.30 12 GB RAM is required)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2GB ATI Radeon HD 7970, 2GB NVIDIA GeForce GTX 770 or better
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10
Processor: 3GHz Quad Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 960 4GB/AMD Radeon R7 200 series/8GB
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Take control of one of the most technologically advanced armies in the Imperium – The Adeptus Mechanicus. As Magos Dominus Faustinius, you’ll lead the expedition on the newly rediscovered Necron planet of Silva Tenebris. Customize your team, manage resources, discover long-forgotten tech, and control your Tech-Priests’ every move. Your every decision will shape the missions ahead and ultimately decide the fate of the troops under your command in over 50 hand-crafted missions. Choose your path carefully – the Imperium depends on it.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.