ریمستر GTA IV
یحیی رحیمی

شایعه: پروژه ریمستر GTA IV و Red Dead Redemption لغو شده است

یحیی رحیمی 14 تیر 1401 بدون دیدگاه
276 بازدید

طبق گفته‌های یک منبع مطمئن و نزدیک به شرکت راک‌استار، پروژه تولید ریمستر GTA IV و ریمستر Red Dead Redemption حدود یک سال پیش لغو شده است. راک‌استار مدتی پیش، ساخت بازی GTA 6 را تایید کرد و سؤالات زیادی در مورد آینده این مجموعه ایجاد شد. در حالی که آخرین اخبار بازی از ساخت ریمستر جی تی ای 4 خبر می‌داد، منبع تازه‌ای مدعی است که این پروژه سال گذشته و پس از انتشار نامناسب ریمستر سه گانه GTA لغو شده است و برنامه‌ای برای ادامه آن وجود ندارد.

به گزارش پارسی گیم، شایعات مطمئنی در مورد ریمستر Red Dead Redemption وجود داشت و حتی آگهی‌های استخدامی در این مورد پیدا شده بود. حال منبع مطمئنی می‌گوید که این خبرها باد هوا بوده‌اند و راک‌استار این پروژه‌ها را لغو کرده است. Tez2 که فرد معتبر و نام‌آشنایی در انجمن بازی رد دد و جی تی ای است؛ خبر ناامیدکننده‌ای برای طرفداران دارد. البته هر صحبتی که از جانب راک‌استار صورت نگیرد را باید با دید شک و تردید نگاه کرد.

این افشاگر در گفتگو با منبع نزدیکی به راک‌استار به این نتیجه رسیده که ریمستر GTA IV و Red Dead Redemption چند سال پیش، جزو برنامه‌های راک‌استار بوده و تولید آنها نیز تا حدودی پیشرفت کرده است. وی مدعی است که عدم استقبال طرفداران از ریمستر بازی‌های کلاسیک GTA باعث شده تا پروژه جدید لغو شود و فعلاً هیچ برنامه‌ای برای ادامه آن وجود ندارد. این گفته با تمامی شایعات پیشین که همچنان ریمستر Red Dead Redemption را در دست تولید می‌دانست، تفاوت دارد.

ریمستر Red Dead Redemption و ریمستر GTA IV

لغو ریمستر Red Dead Redemption

انتشار GTA Trilogy که شامل ریمستر سه بازی مهم مجموعه بود با مشکلات فنی مواجه شد و پس از آپدیت‌های متعدد و رفع باگ‌ها، هنوز هم مشکلات برجایشان قرار دارند. عدم استقبال بازی‌کنان از گرافیک و عدم تغییر گیم پلی از جمله مشکلاتی بود که در مورد بازی گزارش شد. از آنجایی که با عناوین بسیار قدیمی روبه‌رو هستیم، تنها به‌روزرسانی گرافیک، نیازهای گیمر امروزی را برطرف نخواهد کرد. به نظر می‌رسد که راک‌استار موافق تکرار این فرایند نبوده و به همین دلیل، پروژه‌ها را لغو کرده است.

مشخصاً بسیاری از طرفداران از این خبر ناراحت خواهند شد؛ به‌خصوص آنکه درخواست‌های زیادی در مورد ریمستر بازی Red Dead Redemption مطرح شده است. در عین حال، بازی GTA IV نیز برای نسل فعلی در دسترس نیست و نصب آن کار دشواری است. بسیاری انتظار داشتند که این خلأ با انتشار ریمستر GTA IV پر شود. در خبر دیگری، جزئیات موتور گرافیکی GTA 6 فاش شده است که نشان از پیشرفت باورنکردنی راک‌استار دارد.

گفتنی است شرکت Take-Two از چندین ریمستر و ریمیک برای سال‌های آینده رونمایی کرد و ممکن است که عناوین راک‌استار نیز میان آنها قرار داشته باشند.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.