دانلود بازی Nobody Saves the World برای PC
دانلود بازی Nobody Saves the World برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Nobody Saves the World برای PC

پارسی گیم 29 دی 1400 بدون دیدگاه
4,011 بازدید

دانلود بازی Nobody Saves the World برای کامپیوتر

تلفیق سبک‌های محبوب اکشن و ماجرایی با عناصر نقش‌آفرینی همواره منجر به ساخت بازی‌هایی پرعمق و سرگرم‌کننده شده است. این دسته از بازی‌ها همان هیجان و سرعت بالای گیم پلی را در کنار عناصر عمیق نقش‌آفرینی به خورد بازیکنان می‌دهند. اگر ویژگی‌های فانتزی و بامزه نیز چاشنی این عناصر شود، سطح سرگرم‌کننده شدن بازی بیشتر هم خواهد شد. بازی Nobody Saves the World از استودیو Drinkbox عنوانی با همین ویژگی‌ها بوده که ماجراجویی‌های جذاب و لذت بخشی را در قالب موجودات فانتزی مختلف به خوردتان می‌دهد تا در آن غرق شده و سرگرم شوید.

شما در این بازی نقش یک شخصیت گمنام را دارید که می‌تواند به چیزهای مختلفی تغییر شکل دهد. شما به‌عنوان استادی در زمینه تغییر شکل، باید برای نجات دنیا ماجراجویی‌های متعددی را پشت سر گذاشته تا بتوانید این هدف مهم را به سرانجام برسانید. کاراکتر شما می‌تواند به موجودات مختلفی مانند حلزون، روح، اژدها و یا اسب تک‌شاخ تبدیل شود که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته و در مناطق مختلفی از مراحل کارآمد هستند.

گیم پلی بازی در سبک دوبعدی و با زاویه دوربین دید از بالا طراحی شده و عناصر اکشن و نقش‌آفرینی زیادی در آن مشاهده می‌شود. بیش از 15 شکل مختلف برای کاراکتر شما وجود داشته که می‌توانید به آن‌ها تبدیل شوید و از قابلیت‌های هر کدام استفاده کنید. این 15 شکل در مجموع 80 قابلیت ویژه را در اختیارتان قرار می‌دهد که ترکیب آن‌ها با یکدیگر می‌تواند لحظات جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را پدید آورد. با پیشروی در بازی، به‌تدریج مراحل سخت‌تر می‌شوند و چالش‌های بیشتری سر راهتان قرار می‌گیرد. وجود مأموریت‌های فرعی، افزایش سطح Level و طراحی تصادفی دخمه‌ها از دیگر ویژگی‌های این بازی جذاب است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Minecraft Dungeons و Death’s Door را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Nobody Saves the World با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10, 8, 7
Processor: 2Ghz+
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Shader Model 5.0 (DX11 support required), 2 GB available graphics memory needed, Intel(R) HD/UHD integrated graphics not supported.
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: Multiplayer is online only.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10, 8, 7
Processor: 2Ghz+
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Shader Model 5.0 (DX11 support required), dedicated graphics card with 2 GB+ video memory recommended.
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: Multiplayer is online only. Controller recommended.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

When the ancient Calamity re-awakens, who can save the world? Nobody! (That’s you, you’re Nobody.) Master the art of transformation to become a Slug, Ghost, Dragon, and more in this new take on Action RPGs from the creators of Guacamelee!
Complete quests to discover and swap between 15+ varied and distinct Forms. Mix and match abilities in unexpected ways to unlock and complete even MORE challenging quests. Explore a vast overworld – on your own or with a friend online – while clearing shape-shifting dungeons in an effort to stop The Calamity and save the world!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.