فاش شدن بازی GTA 6 جی تی ای
سارا هابطی

فاش شدن اطلاعاتی از بازی GTA 6 تاثیری روی تولید آن نداشته است

سارا هابطی 17 آبان 1401 بدون دیدگاه
572 بازدید

با توجه به گزارشات به دست آمده و گفته‌های استودیو تیک تو (Take-Two)، فاش شدن اطلاعات بازی GTA 6 (جی تی ای 6) هیچ تاثیر منفی روی توسعه آن نگذاشته است و طرفداران هیچ نگرانی در رابطه با این موضوع نداشته باشند.

براساس آخرین اخبار بازی منتشر شده، در ماه سپتامبر حجم زیادی از اطلاعات، ویدیو و تصاویر بازی پر مخاطب و بسیار معروف جی تی ای 6 توسط فردی ناشناس منتشر شد. حال به گفته استرائوس زلینگ، رئیس شرکت تیک تو، فاش شدن اطلاعات گسترده‌ای از بازی Grand Theft Auto 6 هیچ‌گونه تاثیر منفی روی روند ساخت و توسعه آن در شرکت راکستار نگذاشته است و توسعه‌دهندگان همواره در حال ساخت آن هستند.

زلینگ در حالی این بیانیه را در جلسه گزارشات مالی بیان کرد که در آن زمان شرکت راکستار در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: «این فاش شدن اطلاعات هیچ تاثیر منفی و بلند مدتی روی جدول زمانی توسعه این بازی نمی‌گذارد و سازندگان با قدرت بیش‌تر به کار خود ادامه خواهند داد.»

رئیس شرکت تیک تو اینگونه بیان کرد: «افشا شدن اطلاعات کاری بسیار تاسف‌آور بود و ما باید واقعا جلوی رخ دادن چنین حوادثی را بگیریم. با این حال هیچ مدرکی مبنی بر سرقت دارایی‌ها و داده‌ها وجود ندارد و این خوب است. همچنین مطمئنا این افشای اطلاعات هیچ تاثیری روی توسعه یا زمینه‌های دیگر نخواهد گذاشت، اما به شدت ناامید‌کننده است و باعث می‌شود که ما بیش از پیش در مورد مسائل مربوط به امنیت سایبری هوشیار باشیم.»

فاش شدن بازی GTA 6 جی تی ای

بی تاثیر ماندن اطلاعات فاش شدن از بازی GTA 6

ویدیوهایی که از گیم پلی و محیط کلی این بازی توسط نوجوان 17 ساله‌ای منتشر شد، اطلاعات مختلفی از نسخه آلفای بازی جی تی ای 6 با حال و هوای بازی Vice City را به بازیکنان منتقل می‌کند و در همین حین شاهد یکی از شخصیت‌های اصلی بازی که یک زن است، می‌شویم.

بنا بر گزارشات، بعد از دستگیری این نوجوان 17 ساله به جرم هک اطلاعات شرکت راکستار، دادستان آن پرونده اعلام کرد مظنون از یک تلفن همراه برای هک کردن شرکت‌های مختلف استفاده کرده و با به دست آوردن اطلاعات، قصد باج گرفتن از آن‌ها را داشته است. این نوجوان که گفته می‌شود با یک گروه هکری به نام $Lapsus ارتباط دارد، اوایل امسال نیز به دلیل هک کردن مایکروسافت و انویدیا دستگیر شد.

با وجود افشای اطلاعات مختلف از نسخه‌های ابتدایی یا به اصطلاح آلفای بازی جی تی 6، شرکت راکستار هنوز هیچ جزئیات جدیدی در رابطه با این اثر مورد انتظار به طرفداران ارائه نکرده است. همچنین هیچ خبری در رابطه با تاریخ انتشار آن در دسترس نیست. اما طبق گفته برخی تحلیگران، احتمالا راکستار قصد دارد در سال‌های 2024 یا 2025 این بازی را عرضه کند. با این حال در جلسه گزارشات مالی، شرکت تیک تو اعلام کرد که از زمان عرضه بازی جی تی ای 5 (Grand Theft Auto 5) در سال 2013 تا به امروز بیش از 170 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.