یحیی رحیمی

فروش 29 میلیون نسخه ای RED Dead Redemption 2؛ همه چیز عالی!

یحیی رحیمی 19 بهمن 1398 بدون دیدگاه
1,010 بازدید

کمپانی Take-Two Interactive در جدیدترین گزارش مالی خود، آمار و ارقام فروش بازی های تحت مالکیت خود را منتشر کرده است. بر اساس آن میزان فروش بازی Red Dead Redemption 2 با عرضه نسخه PC آن بالارفته است و به رقم 29 میلیون نسخه رسیده است. همچنین میزان فروش Borderlands 3 نیز از ماه نوامبر تا به حال روند رو به رشد داشته است.

در ماه نوامبر میلادی گزارشی از میزان فروش بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد و رقم 26.5 میلیون به عنوان فروش اعلام شد. این بازی حالا روی PC و Stadia عرضه شده است و فروشش از آن موقع تا به حال به رقم 29 میلیون نسخه رسیده است.

با توجه به آمار منتشر شده توسط SuperData، میزان فروش نسخه PC در ابتدای انتشار برای Epic Games Store و Rockstar Launcher حدود 406 هزار نسخه بود که این رقم بعد از عرضه بازی روی استیم به یک میلیون رسید. جدا از آن بیش از 120 میلیون نسخه از GTA V به فروش رفته است و موفقیت فوق العاده ای برای استودیو و Take-Two به دست آمده است. مدیر عامل Rockstar Games به نام Strauss Zelnick در این مورد گفته است:

دوستانه باید بگویم که نمی توانم خوشحالی خودم از عملکرد فوق العاده استودیو را پنهان کنم. فکر می کنم که امسال فوق العاده بود و توانستیم محتوای خوبی برای هر دو Red Dead Online و Grand Theft Auto Online منتشر کنیم و میزان بازیکنان ما و هیجان آن‌ها و البته درآمد و سود ما نیز فوق العاده رشد کرده است. در نتیجه همه چیز عالی است و بهتر از این نمی شود.

در مورد بازی Borderlands 3 نیز باید گفت که فروش آن به 8 میلیون واحد رسیده است و رشد بازیکنانش نسبت به نسخه دوم بازی حدود 50 درصد بیشتر بوده است و استودیو نیز به دنبال شکستن رکورد تمامی این فرانچایز است. این بازی در ماه های آینده روی استیم عرضه خواهد شد و احتمالا رشد زیادی در آمار فروش را شاهد باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.