ریمستر GTA IV
یحیی رحیمی

ریمستر GTA IV همراه با دو بازی دیگر منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 7 تیر 1401 4 دیدگاه
5,453 بازدید

یکی از افشاگران بازی‌های ویدیویی مدعی است که توسعه ریمستر GTA IV شروع شده و این بازی ممکن است همراه دو عنوان دیگر مجموعه جی تی ای به‌صورت یک باندل جدید منتشر شود. بازی GTA 4 یکی از بهترین بازی‌های تاریخ است که از لحاظ شخصیت‌پردازی، داستان و دنیای جهان‌آزاد یک سر و گردن از دیگر عناوین این مجموعه بالاتر است. جی تی ای 4 همچنان روی کنسول‌های قدیمی باقی‌مانده و مشکلات زیادی هنگام اجرای آن وجود دارد. ریمستر این بازی طبق آخرین اخبار بازی در حال ساخت است و راک‌استار به‌زودی از آن رونمایی می‌کند.

به گزارش پارسی گیم و به نقل از Xfire، ریمستر بازی GTA IV در دست ساخت است و امکان انتشار آن در سال 2023 وجود دارد. RalphsValve فردی است که این خبر را فاش‌کرده . طبق گزارش، ریمستر جی تی ای 4 همراه با دو بازی دیگر مجموعه و به‌صورت یک باندل منتشر می‌شود. مشخص نیست که این دو بازی چه عناوینی خواهند بود؛ اما می‌توان در مورد آن‌ها به حدس و گمان پرداخت.

بازی جی تی ای آی وی همراه دو بسته الحاقی منتشر شد که جدا از بازی اصلی بودند و داستان شخصیت‌های تازه‌ای را روایت می‌کردند. این دو محتوا که هر کدام در شهر لیبرتی سیتی جریان داشتند توسط منتقدان تحسین شدند و جزو بهترین بسته‌های الحاقی منتشرشده تابه‌حال نام برده می‌شوند. به نظر می‌رسد که این دو نیز ریمستر می‌شوند و تحت یک باندل مشترک با ریمستر GTA IV به فروش خواهند رسید. این دو DLC می‌توانند همان دو بازی اشاره شده در متن گزارش باشند.

ریمستر GTA IV

مشکلات ریمستر GTA IV

این اولین بار نیست که در مورد ریمستر بازی GTA IV می‌شنویم. شرکت Take-Two Interactive مدتی پیش از برنامه‌ریزی برای انتشار ریمیک و ریمستر بازی‌های پرطرفدار رونمایی کرد و البته اسمی از بازی‌های مجموعه جی تی نبرد. پس از آنکه ریمستر سه‌گانه GTA منتشر شد؛ شایعاتی از ریمستر شماره چهارم درز پیدا کرد و طرفداران نیز انتظار معرفی این بازی را داشتند. گفتنی است این اطلاعات توسط هیچ منبع رسمی تایید نشده است و ممکن است در نهایت اشتباه از آب درآیند؛ در نتیجه به آن‌ها دل خوش نکنید.

در صورتی که ریمستر GTA IV واقعاً معرفی شود و برای کنسول‌های جدید در دسترس قرار گیرد؛ آگاهی از نحوه توسعه آن جالب خواهد بود. بازی GTA The Trilogy به دلیل مشکلات متنوع توسط منتقدان و طرفداران نقد شد و استودیو توسعه‌دهنده به‌خوبی از پس ریمستر بازی برنیامد. در صورتی که توسعه‌دهندگان بخواهند تنها گرافیک بازی را با وضوح صفحه‌نمایش امروزی تطابق دهند و تغییری در گیم‌پلی ایجاد نکند؛ احتمال تکرار اشتباه وجود دارد. البته این افشاگر مدعی است که گرافیک بازی مشابه GTA V است و همچنین ابرها و سیستم آب و هوای بازی Red Dead Redemption 2 استفاده شده است.

بازی جی تی ای 4 نیز خالی از مشکل نیست و سیستم رانندگی آن مد‌ت‌هاست نقد می‌شود و به‌عنوان یکی از جنبه‌های منفی نام برده می‌شود. گفتنی است GTA IV برای کامپیوتر، PS3 و Xbox 360 در دسترس است.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    ناشناس

    مهمان

    از سال ۲۰۲۴ باهاتون حرف میزنم
    هنوز این گیم نیومده ????

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ابوبکر تکاملی

    مهمان

    ریمستر جی تی آ سن آندریاس افتضاح بود ،وقتی بارون میاد کلاباید بی خیال بازی بشی افتضاح به تمام معنا

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمدامین مرادپور

    مهمان

    سلام ممنون از پارسی گیم بابت اخبار روز بازی ها ولی الان برای من یک سوال پیش آمد چطوری راک استار می خواد ریمستر gta iv رو درست کنه موقعی که درگیر gta vi هست؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به محمدامین مرادپور

      نویسنده

      سلام دوست عزیز، راک‌استار گیمز یک شرکت جهانی و متشکل از استودیوهای مختلفه، یک گروه در حال کار روی Red Dead هستند؛ یک گروه GTA و دیگر پروژه‌ها، از آنجایی که انتشار GTA VI تا سال 2025 بعید است؛ ریمستر GTA IV می‌تواند زودتر منتشر شود. شرکت Take-Two در گزارش مالی اخیر به چندین ریمستر و ریمیک اشاره کرده بود و باید منتظر خبرهای رسمی باشیم. در آخر راک‌استار به‌شدت محافظه‌کاره و تا زمانی که بازی آماده نباشه، امکان معرفی وجود نداره