پردانلودترین بازی های اندروید
هادی اسماعیل‌زاده

پردانلودترین بازی های اندروید در تمام دوران

هادی اسماعیل‌زاده 18 تیر 1401 29 دیدگاه
55,768 بازدید

در سال‌های اخیر، محبوبیت بازی‌های ویدئویی بسیار بالا رفته است. مهم نیست که گیمرها چه پلتفرمی را برای بازی کردن انتخاب کرده‌اند زیرا برای همه پلتفرم‌ها، محتویات و بازی‌های بسیار باکیفیتی منتشر شده است. اگرچه با گذشت بیش از یک سال از عرضه کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس، هیاهوی بازی‌های کنسولی همچنان بالاست اما بخش بزرگی از دلایل محبوبیت این روزهای گیم، بازی‌های موبایل بوده است. چه در پلتفرم آیفون و چه اندروید، عناوین و بازی‌های متنوعی برای تجربه کردن وجود دارد. برخی از این بازی‌ها توانسته‌اند با میلیون‌ها دانلود، به موفقیت‌های بزرگی دست یابند. در این مقاله قصد داریم به سراغ معرفی پردانلودترین بازی های اندروید برویم.

معرفی پردانلودترین بازی های اندروید

هزاران بازی موبایل در استورهای مختلف برای انتخاب وجود دارد. اینکه چه تعداد زیادی بازی‌های موبایلی به صورت هفتگی منتشر می‌شوند، بسیار حیرت‌آور است. البته همه بازی‌های جدید نیز به موفقیت نخواهند رسید و فقط بازی‌های واقعاً استثنایی هستند که می‌توانند به دل کاربران بنشینند و محبوب شوند. با درنظر گرفتن ژانرهای مختلف از معمایی گرفته تا life-sims و بازی‌های ماجراجویی، احتمالاً یک یا دو بازی موبایلی محبوب برای همه سلیقه‌ها وجود دارد. این لیست با بازی‌های موبایلی که بارها توسط بازیکنان دانلود شده‌اند، تکمیل شده است. امیدواریم بتوانید عنوانی را در لیست پردانلودترین بازی های اندروید پیدا کنید که تجربه‌ای سرگرم‌کننده و لذت‌بخش را از بازی‌های موبایلی به شما ارائه دهد.

بازی Worldscapes

22- Wordscapes

Wordscapes یک بازی سرگرم‌کننده و لذت‌بخش مبتنی بر کلمات است که به جدول کلمات متقاطع شباهت دارد. در بازی Worscapes، هدف شما ترکیب حروف به منظور پیدا کردن املای کلمات مختلف و حتی یافتن کلمات پنهان برای به دست آوردن امتیاز اضافی است. نام این بازی همواره در لیست‌های مختلف حضور دارد و وجود ویژگی‌هایی مانند لیدربورد و مسابقات مختلف، به جذابیت آن می‌افزاید.

Wordscapes یکی از آن بازی‌های پازلی است که بسته به روحیه شما می‌تواند چالش‌برانگیز و آرامش‌بخش باشد. مطمئناً برخی از کلمات پازل شما را سردرگم خواهند کرد اما به پایان رساندن یک پازل در زمان مقرر، حس بسیار خوبی به شما خواهد داد. محبوبیت بسیار زیاد بازی Wordscapes جای تعجب ندارد زیرا به راحتی می‌توانید آن را شروع کنید و برای پنج دقیقه یا یک ساعت بعدی سرگرم آن شوید.

بازی Asphalt 9 Legends

21- Asphalt 9: Legends

Asphalt 9: Legends یک بازی مسابقه‌ای فوق‌العاده سرگرم‌کننده و زیبا از توسعه‌دهندگان کهنه‌کار استودیوی Gameloft است. جذابیت بازی‌های مسابقه‌ای بر روی گوشی‌های هوشمند با توجه به ماهیت صفحه‌نمایش لمسی، می‌توانند کاملاً از بین برود؛ با این حال در بازی Asphalt 9: Legends قضیه فرق می‌کند. این بازی مسابقه‌ای سریع و سرگرم‌کننده، رویدادهای انفرادی یا چندنفره مهیجی را ارائه می‌دهد.

هدف شما این است که در این رویدادهای هیجان‌انگیز مسابقه بدهید و در عین حال خودروی خود را تقویت و یا خودروی جدیدتری را خریداری کنید. همچنین می‌توانید سایر مسابقه‌دهندگان را با ضربه زدن به آن‌ها، از مسیر مسابقه خارج کنید. چیزی که بازی Asphalt 9: Legends را تا این حد محبوب می‌کند این است که همیشه محتویاتی جدیدی از اتومبیل‌ها گرفته تا ارتقاها و رویدادهای جذاب، به آن اضافه می‌شود. این به‌روزرسانی‌ها باعث می‌شود تا بازیکنان هر بار برای تجربه یک محتوای جدید، به بازی بازگردند.

بازی Homescapes

20- Homescapes

Homescapes یک بازی ماجراجویی معمایی رایگان و طولانی است که پازل‌های match-three را با بازسازی یک عمارت بزرگ ترکیب می‌کند. به نظر می‌رسد که بازی‌های پازل Match-3 در بین بازی‌های موبایلی بسیار محبوب هستند و Homescapes نیز یکی از همان بازی‌ها است.

بازی Homescapes یک سبک هنری واقعاً زیبا دارد و قبل از آن که شما را به معنای واقعی کلمه به چالش بکشد، گیمر را با چند پازل ساده‌تر غرق گیم‌پلی خود می‌کند. همان‌طور که پازل‌ها را پشت سر می‌گذارید، می‌توانید خانه را ارتقا داده و بازسازی کنید که این موضوع، به ویژگی‌های اعتیادآور بازی می‌افزاید.

بازی Marvel Contes of Champions

19- Marvel Contest Of Champions

Marvel Contest of Champions یک بازی آرکید مبارزه‌ای است که در آن با تعداد زیادی از شخصیت‌های مارول روبرو خواهید شد. این موضوع که یکی از بازی‌های مارول از محبوب‌ترین عناوین موبایل باشد، اصلاً تعجب‌آور نیست. بازی Marvel Contest of Champions با استفاده از یک سبک زیبایی‌شناسی ساده و ارائه تصاویری واقعاً قابل‌توجه، مطمئناً شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

هدف اصلی شما در بازی این است که شخصیت‌های جدید مارول را جمع‌آوری کنید و در عین حال فهرستی قوی و متنوع بسازید که بتوانید آن‌ها را به رویدادها و مسابقات مختلف ببرید. به علاوه، جنبه‌های مبارزه‌ای بازی، جذاب و سرگرم‌کننده هستند و به شما این احساس را می‌دهند که بخشی از یک مبارزه حماسی هستید.

بازی Disney Tsum Tsum

18- Disney Tsum Tsum

Disney Tsum Tsum یک بازی معمایی بسیار قابل‌تحسین است که از ویژگی‌های مثبت دنیای دیزنی، نهایت استفاده را می‌کند. گیم‌پلی بازی در Disney Tsum Tsum حول محور ایجاد زنجیره‌ای از حباب‌های بامزه Tsum Tsum می‌چرخد که باید آن‌ها را بترکانید و نمرات ترکیبی بگیرید. همان‌طور که قبلاً ذکر شد، تجربه بازی‌های پازل در گوشی‌های هوشمند بسیار لذت‌بخش است.

نکته‌ای که این بازی را منحصربه‌فرد می‌کند این است که هر Tsum Tsum، مهارت خاص خود را دارد که می‌توان از آن در پازل‌های مختلف استفاده کرد. بازی شما را ترغیب می‌کند تا جایی که می‌توانید آن‌ها را جمع‌آوری کنید تا فهرست کاملی از شخصیت‌های دیزنی داشته باشید.

بازی Mario Kart Tour

17- Mario Kart Tour

فرنچایز Mario Kart یک مجموعه کنسولی با گرافیکی بسیار بهینه است؛ بنابراین طبیعی بود که این مجموعه در نهایت به صفحه‌نمایش‌های کوچک‌تر نیز راه پیدا کند. بازی Mario Kart Tour نسبت به نسخه‌های قبلی خود، چند تغییر در گیم پلی بازی ایجاد می‌کند؛ از جمله افزودن سیستم بحث‌برانگیز گاچا و رانندگی تقریباً خودکار.

اگرچه این تغییرات با انتقاداتی مواجه شد اما محبوبیت ماریو و دوستانش که در ماشین‌های کوچک مسابقه می‌دهند، همچنان پابرجاست. به علاوه، به خاطر همین بازی است که توانستیم با چهره دوست‌داشتنی و بامزه Tanooki Mario آشنا شویم.

بازی Angry Birds

16- Angry Birds

صحبت در مورد پردانلودترین بازی های اندروید تمام دوران بدون اشاره به این عنوان کلاسیک غیرممکن خواهد بود. این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که Angry Birds یکی از بزرگ‌ترین IP‌های تمام دوران است که شروع آن در گوشی‌های همراه رقم خورد.

اولین نسخه این مجموعه، چیزی جز یک پدیده نبود و راه را برای انتشار چندین اسپین آف و دنباله هموار کرد که همگی در نوع خود بسیار موفق بودند. در حالی که این فرنچایز ممکن است در حال حاضر، محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های موبایل نباشد اما از آنجا که این بازی تعریف‌کننده این ژانر است، باید برای آن اعتبار قائل شد.

بازی Sonic Dash

15- Sonic Dash

فرنچایز سونیک دارای تعدادی از پردانلودترین بازی های اندروید در کل جهان است. ورود آن به ژانر رانر بی‌پایان نیز از این منظر موفقیت‌آمیز بود. بازی Sonic Dash یک عنوان شگفت‌آور و جذاب است؛ عمدتاً به این دلیل که ژانر رانر بی‌پایان کاملاً مکمل سرعت سرسام‌آور و سبک بازی سونیک است.

محبوبیت بسیار زیاد این بازی در آیفون و اندروید، آن را به یکی از قوی‌ترین بازیگران مجموعه سونیک تبدیل کرده است و علی‌رغم انتشار نامناسب بازی Sonic Colors Ultimate، با اکران موفق دنباله‌ فیلم و افق دیدی که در پیش روی آن قرار دارد، مشخص نیست که سونیک در آینده به کدام یک از ژانرهای غیرکنسولی سرک خواهد کشید.

بازی Super Mario Run

14- Super Mario Run

صحبت از فرنچایزهای محبوبی شد که وارد ژانر رانر شده‌اند؛ سری Mario نیز با بازی Super Mario Run، یکی دیگر از عناوین موفق در این ژانر است. اگرچه بازی در ابتدا تا حدودی خسته‌کننده به نظر می‌رسید اما در نهایت نینتندو توانست تا با ارائه محتویات فراوان در بازی Super Mario Run، گیمرها را تحت‌تأثیر قرار دهد و بازی را به یکی از پردانلودترین بازی های اندروید در تمام دوران تبدیل کند.

ژانر رانر بی‌پایان، یک تطابق منحصربه‌فرد با سبک بازی سنتی ماریو است. نحوه تطبیق ویژگی‌های مختلف برای تناسب با یک بازی موبایلی و تنوع طراحی مراحل در بازی Super Mario Run، آن را به یکی از جذاب‌ترین عناوین این لیست تبدیل کرده است.

بازی Flappy Bird

13- Flappy Bird

چنین فهرستی را نمی‌توان بدون اشاره به محبوبیت بی‌نظیر بازی Flappy Bird به سرانجام رساند. محبوبیت بازی Flappy Bird که به راحتی یکی از اعتیادآورترین عناوینی است که تا به حال بر روی گوشی‌های موبایل منتشر شده است، آن‌قدر زیاد بود که سازنده در واقع بازی را تعطیل و به دلیل وارد شدن استرس زیاد به بازیکن، آن را از فروشگاه‌ها حذف کرد. کافی است بدانید آیفون‌هایی که بازی Flappy Bird بر روی آن‌ها نصب شده است، با قیمت‌های بسیار بالایی به فروش می‌رسند و این گواهی بر محبوبیت دیوانه‌وار این بازی در سراسر جهان است.

بازی Dragon Ball Z

12- Dragon Ball Z: Dokkan Battle

Dragon Ball به راحتی یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای تمام دوران است که بازی‌های آن در نوع خود نسبتاً موفق هستند. این موضوع به ویژه در مورد بازی Dragon Ball Z: Dokkan Battle صدق می‌کند که با انتشار مداوم به‌روزرسانی محتوایی، به سرعت رشد کرده و به یکی از پردانلودترین بازی‌ های اندروید در جهان تبدیل شده است.

Dokkan Battle دارای یک سیستم گیم پلی منحصربه‌فرد است که ویژگی‌هایی مانند جمع‌آوری کارت، پازل و بازی‌های تخته‌ای را در یک بسته جذاب و سرگرم‌کننده گرد هم می‌آورد. اگرچه ممکن است بازی گاهی اوقات تا حدودی سخت به نظر برسد (مخصوصاً اگر نخواهید پول زیادی خرج کنید) اما همچنان یک عنوان شگفت‌آور و سرگرم‌کننده باقی می‌ماند.

بازی Among Us

11- Among Us

فکر نکنم کسی اینجا باشد که اسم بازی  Among Us به گوش او نخورده باشد. یک بازی اجتماعی که در سال 2018 منتشر شد و اخیراً به لطف استریمرهای توییچ، محبوبیت زیادی پیدا کرد. یک بازی چالش‌برانگیز، سرگرم‌کننده و قابل‌تحسین که گروه‌های حداکثر ده‌نفره بازیکنان را در نقش شخصیت‌های بامزه فضایی قرار می‌دهد.

در حالی که گروهی از بازیکنان تلاش می‌کنند که وظایف و تعمیرات پیرامون سفینه را انجام دهد، به طور مخفیانه و توسط یک یا چند بازیکن دیگر که نقش متحد را بازی می‌کنند، شکار می‌شوند. قبل از این که تمام گروه کشته شوند و بازیکن قاتل برنده بازی شود، بازیکنان دیگر باید بفهمند که فرد متقلب کیست و او را از سفینه بیرون بیندازند. تجربه بازی فوق‌العاده لذت‌بخش است؛ مخصوصاً هنگامی که آن را با گروهی از دوستان نزدیک خود بازی کنید.

بازی Candy Crush Saga

10- Candy Crush Saga

اگر به دنبال گذراندن اوقات فراغت و یا وقت‌کشی هستید، بهترین گزینه برای شما بازی‌های معمایی match-three است. بازی‌هایی مانند Bejeweled در فیس‌بوک بسیار محبوب شدند اما هیچ‌کدام نتوانستند به محبوبیت بسیار بالای Candy Crush نزدیک شوند. در این بازی که فرمول تتریس را به تکامل رسانده است، بازیکنان وظیفه دارند تا آب‌نبات‌های همرنگ را در یک خط قرار دهند تا امتیاز کسب کنند.

بازی Candy Crush Saga پدیده‌ای در ژانر پازل کژوال و یکی از اولین موفقیت‌های بزرگ در بین بازی‌های free-to-play بود. اگرچه گیم پلی بازی نسبتاً ساده و تکراری است اما اعتیادآور بودن در هسته طراحی آن همچنان وجود دارد. تجربه بازی Candy Crush Saga برای سرگرم شدن در مدتی کوتاه، بسیار مناسب و بی‌نظیر است.

بازی Temple Run

9- Temple Run

سبک رانر بی‌پایان مدت‌هاست که در دنیای بازی‌های موبایل وجود دارد. با توجه به سادگی طراحی این نوع بازی‌ها، منطقی است که این ژانر چنین حضور گسترده‌ای در بازار بازی‌های موبایل داشته باشد. در بازی Temple Run، بازیکنان وظیفه دارند تا یک ماجراجو را که به دنبال یک مجسمه طلایی است، در یک معبد خطرناک راهنمایی کنند.

یادگیری بازی آسان اما تسلط بر آن دشوار است؛ بازی Temple Run با چندین اسپین آف و یک مجموعه کتاب همراه بوده و حتی احتمال ساخت یک فیلم بر اساس آن نیز مطرح شده است. برای کسانی که علاقه دارند تا در نقش یک رانر خودکار شبیه به ایندیانا جونز قرار گیرند، بازی Temple Run اینجاست تا به وسواس جدید آن‌ها تبدیل شود.

بازی Clash of Clans

8- Clash Of Clans

بازی Clash of Clans برای کسانی که می‌خواهند یک بازی با عمق بیشتر را تجربه کنند، مکانیک‌های استراتژی جذابی را ارائه می‌دهد که با یک سبک هنری ایزومتریک قابل‌تحسین ترکیب شده است. اما یکی از مهم‌ترین نکات مؤثر در فرمول برنده بازی، قابلیت تجربه آنلاین آن است.

متحد شدن با دوستان برای مبارزه در نبردها و کسب طلا هیجان‌انگیز است. این واقعیت که بازی رایگان است، به جذابیت آن بیش‌ازپیش می‌افزاید. مطمئناً پرداخت‌های درون برنامه‌ای بسیاری نیز در بازی وجود دارند که شما را به پرداخت پول ترغیب می‌کنند. اما گیم پلی جذاب بازی باعث می‌شود که بازیکنان همچنان به تجربه آن ادامه دهند.

بازی Fruit Ninja

7- Fruit Ninja

شاید یکی از ساده‌ترین بازی‌های موجود در این لیست، بازی Fruit Ninja باشد که بازیکنان در آن کاری بیشتر از کشیدن انگشتان خود بر روی صفحه‌نمایش انجام نمی‌دهند. هدف شما این است که تا جای ممکن، میوه‌ها را برش دهید و از مواد منفجره‌ای که منجر به باخت شما می‌شوند، دوری کنید.

سادگی بازی همراه با ماهیت اعتیادآور آن در جمع‌آوری امتیاز، یک دستورالعمل ثابت شده برای موفقیت بازی بود زیرا Fruit Ninja اکنون به یکی از پردانلودترین بازی های اندروید در تمام دوران تبدیل شده است. با انتشار نسخه‌های موشن-کنترل و واقعیت مجازی بازی، راه‌های متنوعی برای گیمرها وجود دارد تا از برش میوه‌ها در بازی Fruit Ninja لذت ببرند.

بازی PUBG Mobile

6- PUBG Mobile

این نسخه اصلی PUBG بود که سبک جدید بتل‌رویال را به محبوبیت کنونی رساند. این شوتر آنلاین رقابتی که قبل از مهاجرت به کنسول‌ها و گوشی‌های هوشمند، کار خود را بر روی رایانه‌های شخصی شروع کرد و به بازیکنان یک هدف ساده می‌دهد؛ این که آخرین نفر بازمانده در میان صد نفر دیگر باشند. بازی پابجی موبایل نسخه ویژه گوشی‌های هوشمند است که یکی از پردانلودترین بازی های اندروید محسوب می‌شود.

اگرچه از آن زمان تاکنون، بازی‌هایی مانند Fortnite از نظر میزان محبوبیت در سبک بتل‌رویال، از بازی PUBG پیشی گرفته‌اند اما هیچ‌کس نمی‌تواند تأثیر این بازی را بر بسیاری از عناوین بتل‌رویالی که بعد از آن منتشر شد، انکار کند.

بازی Jetpack Joyride

5- Jetpack Joyride

آیا تا به حال هوس کرده‌اید که یک بازی رانر را این بار با جهت حرکت افقی تجربه کنید؟ بازی Jetpack Joyride دقیقاً چنین تجربه‌ای است. بازیکنان کنترل شخصیت Barry Steakfries را در مناطق مختلف به دست می‌گیرند. او سعی دارد با جت پک خود از یک آزمایشگاه فوق سری فرار کند. مانند بسیاری از عناوین موفق گوشی‌های هوشمند، Jetpack Joyride یک بازی در دسترس و در عین حال چالش‌برانگیز است.

این بازی وظایف و ماموریت‌های اضافی را برای افزایش امتیاز ارائه می‌دهد. آن را با سبک زیبایی‌شناسی کارتونی زیبا و عرضه مداوم به‌روزرسانی‌ها ترکیب کنید تا به راحتی متوجه شوید که چرا بازی Jetpack Joyride به چنین موفقیتی دست یافته است.

بازی Minon Rush

4- Despicable Me: Minion Rush

در ابتدا فقط تاریکی وجود داشت و از آن تاریکی صدایی چنین ندا داد: «BE DOO BE DOO BE DOO». شاید مینیون‌ها منشأ جهان نباشند اما تأثیری که بر فرهنگ پاپ داشته‌اند را نمی‌توان انکار کرد.

این لوبیاهای زرد با لباس‌های جین که اولین حضور آن‌ها به عنوان دستیارهایی بامزه در فرنچایز Despicable Me بود، به سرعت به جزوی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های روی کره زمین تبدیل شدند. بازی Despicable Me: Minion Rush ممکن است یک کلون از بازی Temple Run با برندی شناخته شده باشد اما محبوبیت این موجودات دوست‌داشتنی باعث شده است که بازی به موفقیت بزرگی دست یابد.

بازی Garena Free Fire

3- Garena Free Fire

با توجه به اینکه پدیده بتل‌رویال هنوز به طرز باورنکردنی محبوب است و هرروزه عناوین جدیدی ظاهر می‌شوند، منطقی است که یکی از پردانلودترین بازی های اندروید عنوانی باشد که ممکن است بسیاری از مردم، هنوز نام آن را نشنیده باشند. Garena Free Fire یک بازی 50 نفره رایگان به سبک عناوین بتل‌رویال دیگری مانند PUBG یا Fortnite است. با این حال اگرچه مفهوم اصلی آن تفاوت‌هایی دارد اما موفقیت بازی Garena Free Fire بر کسی پوشیده نیست. به خصوص وقتی به حضور بازی در لیست‌های دانلود و درآمد میلیارد دلاری آن نگاه می‌کنیم.

بازی Subway Surfers

2- Subway Surfers

Subway Surfers یکی دیگر از بازی‌های ژانر رانر بی‌پایان است که این ضرب‌المثل قدیمی به درستی در مورد آن صدق می‌کند؛ سری که درد نمی‌کند را دستمال نمی‌بندند. گیم پلی بازی Temple Run را با عنوانی مانند Jet Set Radio ترکیب کنید تا به همین سادگی، به دستورالعملی برای یک موفقیت بزرگ دست یابید.

Subway Surfers به ​​هیچ وجه قالب اصلی خود را تغییر نمی‌دهد اما از این فرمول موفق به خوبی استفاده کرده و آن را با مهارت و ظرافت اجرا می‌کند. تا جایی که حتی یک سریال انیمیشنی بر اساس این بازی در یوتوب آپلود شده است.

بازی Pokemon Go

1- Pokemon Go

بازی Pokémon Go، قهرمان بدون رقیب بازار موبایل است که در سال 2016 منتشر شد و دنیا را به تسخیر خود درآورد. زمان زیادی لازم نبود تا نینتندو، این هیولاهای کوچک جیبی را از طریق گوشی‌های هوشمند، وارد جیب‌های واقعی کند.

اگرچه بازی Pokémon Go در زمان انتشار تا حدودی بدون محتوا بود اما محبوبیت بازی تقریباً یک‌شبه افزایش یافت. بازیکنان در سرتاسر شهر خود در جستجوی موجوداتی مجازی و حس تجربه یک نوستالژی قدیمی، شروع به قدم زدن کردند. اضافه شدن Pokémonهای بیشتر (به همراه سیستم‌های نبرد و حمله جدید) تجربه‌ای را ایجاد کرد که بدون شک یکی از موفق‌ترین و پردانلودترین بازی های اندروید در تمام دوران است.

این روزها ما در دنیایی دیجیتال زندگی می‌کنیم. تقریباً تمام کارهای روزمره ما با گوشی‌های هوشمند انجام می شود. بازی‌های آنلاین و آفلاین موبایل به دلیل پیشرفت گرافیکی و انیمیشن‌هایشان، نوجوانان را راحت‌تر از قبل جذب می‌کنند اما مشخص شده است که بزرگسالان حتی بیشتر از نوجوانان، به تجربه بازی‌ها می‌پردازند. حال که گوشی‌های هوشمند بیشتر از هر زمانی در دسترس عموم قرار گرفته‌اند، در این مقاله تصمیم گرفتیم تا پردانلودترین بازی های اندروید در تمام دوران را معرفی کنیم.

منبع: GAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

پردانلودترین بازی اندریود کدام است؟

بازی Pokemon Go که در سال 2016 منتشر شد توانست رکورد دانلود بازی‌های موبایل را به دست آورد.

۱
کدام بازی‌های سبک شوتر اندروید پردانلودترین هستند؟

بازی‌های PUBG Mobile، Garena Free Fire و همچنین Call of Duty Mobile جز پردانلودترین بازی‌های این ژانر هستند.

۲
کدام بازی سبک ریسینگ و مسابقه‌ای در گوشی موبایل پردانلودترین است؟

سری بازی‌های Asphalt همواره یکی از محبوب‌ترین و پردانلودترین بازی‌های اندروید بوده‌اند.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 29 دیدگاه
  • Avatar

    امیر محمد

    مهمان

    بنظرم اپکس موبایل هم تا یکی دو سال آینده می‌تونه تاپ فایو یا حتی وان این لیست باشه در مورد کالاف هم وارزون داره میاد و گیم پلی هم ازش منتشر شده و بنظرم پلیر های کالاف میرن وارزون

    پاسخ دهید
    • Avatar

      رادین در پاسخ به امیر محمد

      مهمان

      نه چون وارزون تو گوشی اونقدر نمی تونه بدون لگ باشه اگه بیاد یا فیلتره یا لگ داره

  • Avatar

    مرضیه

    مهمان

    فقط کلش رویال. واقعا بازی قشنگیه، البته ساکر استار رو یادم رفت بگم اونم جز بازی های آنلاین و قشنگه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    حالا امتیاز کی بیشتره مهم نیست چرا موبایل لجند بین این لیست نیست؟ اون که تو سطح دنیا بیش از ۶۰۰ میلیون پلیر داره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    فقط کالاف

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سروش

    مهمان

    کو ماینکرفت کو کالاف؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ممد در پاسخ به سروش

      مهمان

      کالاف فقط ۵۰۰ میلیون دانلود داره عزیز?

  • Avatar

    محراب

    مهمان

    چرا ماینکرفت و فورتنایت تو لیست نیست؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 29 دیدگاه