برترین بازی های چندنفره موبایل
کسری کاظمی

برترین بازی‌ های چندنفره آفلاین برای اندروید و iOS

کسری کاظمی 10 مهر 1400 بدون دیدگاه
23,052 بازدید

در بسیاری از مواقع به دلیل دسترسی نداشتن به اینترنت، امکان تجربه بازی‌های گروهی به صورت آنلاین وجود ندارد؛ در این لیست به بازی‌های چند نفره‌ای می‌پردازیم که برای تجربه توسط گروهی از افراد، نیازی به ارتباط اینترنتی ندارند. پس از آغاز فراگیری ویروس کرونا در سال 2020، برخی از رفتارهای مشترک که در بین مردم سراسر دنیا ایجاد شد، حس تنهایی حاصل از اجتماع و قرنطینه بود؛ به همین واسطه بسیاری از کمپانی‌های مختلف صنعت سرگرمی در سراسر دنیا سعی در تمرکز بر روی ساخت محتوا و محصولات آنلاین در بین مردم بودند تا بتوانند حداکثر سود و استفاده از شرایط اجباری پیش آماده در جامعه را ببرند. در این مطلب به معرفی برترین بازی های چندنفره آفلاین برای موبایل خواهیم پرداخت. در مطالب قبلی پارسی گیم، بهترین بازی های اندروید افلاین را هم معرفی کرده بودیم که لیستی از بازی های مختلف رایگان بود.

برترین بازی های چندنفره موبایل

از محبوب‌ترین و همه گیرترین پدیده‌ها در دنیا، مخصوصا در زمان قرنطینه، می‌توان به بازی‌ های آنلاین و چندنفره اشاره کرد که البته محبوبیت آن‌ها چیز تازه‌ای به حساب نمی‌آید؛ با این حال زمانی که در خانه و به دور از دوستانتان محبوس شده‌اید، گزینه‌های زیادی برای انتخاب نخواهید داشت؛ با این حال شرایط گاهی بدتر از دوری از دوستان، نبود اینترنت و ارتباط از راه دور است. اگر شما در شرایطی قرار گرفتید که نمی‌توانید به تجربه سایر بازی‌های آنلاین گروهی بپردازید، نیازی به نگرانی نیست، زیرا لیستی از بازی‌هایی را برایتان آماده کردیم که بتوانید با افراد درون خانه به صورت آفلاین و تنها تکیه به گوشی‌های هوشمند خود به تجربه آن‌ها بپردازید.

قطعا بسیاری از کسانی که این مقاله را مطالعه می‌کنند، به دنبال بازی های اندروید و iOS هستند و خبر خوبی که برای شما داریم، تعداد فراوان بازی‌های آفلاین چند نفره برای این گوشی‌ها و تنوع فراوان در سبک‌ و استایل‌ این بازی‌ها است که در ادامه به معرفی برترین بازی‌ های چندنفره آفلاین برای موبایل‌ می‌پردازیم.

برترین بازی‌ های چندنفره آفلاین برای موبایل

Among Us

  1. دانلود:‌ گوگل پلی  – اپ استور

پس از کرونا، به سادگی می‌توان Among Us را ویروسی‌ترین پدیده سال 2020 نام گذاری کرد. عنوانی به شدت سرگرم کننده و اعتیادآور که نیازمند 5 تا 10 بازیکن برای آغاز هر دست است. هدف بازی نیز بسیار ساده است؛ شما و سایر بازیکنان، اعضای سفینه‌ای فضایی هستید که در حال آماده سازی برای پرتاب به فضا است؛ با این حال برخی از خدمه تیم سفینه، شیادانی در لباس افراد گروه هستند که هدفشان کشتن سایر اعضا است و سایر افرادی هم که شیاد نیستند، باید به دنبال آن‌ها بگردند.

چندین مکانیسم مختلف دیگر نیز در هر راند بازی دخیل است که اجازه تکراری شدن را به بازیکنان نمی‌دهد. گاهی حتی اگر خودتان هم نمی‌خواهید Among Us را تجربه کنید، می‌توانید در سرویس‌های استریمینگ، به تماشای بازی‌های دیگران بپردازید که به نوبه خود بسیار سرگرم کننده است. بازی Among Us به صورت آنلاین و البته بدون نیاز به اینترنت و تنها تکیه بر ارتباط WIFI در دسترس قرار دارد. پس می‌توانید با اعضای خانه، لحظات سرگرم کننده‌ای را خلق کنید. اگر به دنبال یکی از برترین بازی های چندنفره آفلاین برای موبایل هستید، این اثر را از دست ندهید.

برترین بازی‌ های چندنفره آفلاین برای موبایل

BADLAND

  1. دانلود:‌ گوگل پلی  – اپ استور

بازی BADLAND از عناوین کلاسیک سبک پلتفرمر است و از معدود بازی‌های این سبک است که از سیستم مولتی پلیر بدون نیاز به اینترنت پشتیبانی می‌کند. BADLAND از چهار بازیکن بر روی یک دستگاه پشتیبانی کرده و دارای گرافیک بسیار زیبا، سیستم طراحی مراحل، ساپورت کنترلر، ذخیره سازی ابری و توانایی بهره بری از دستگاه‌های Android TV است. پس فرای دستگاهی که قرار است روی آن به تجربه این عنوان بپردازید، شاهد یک بازی مولتی پلیر دورهمی عالی هستیم. BADLAND به اندازه کافی ساده، خاص و نوآورانه است که هر شخصی از دوستان و خانواده بتواند از تجربه آن لذت ببرد. با اینکه کمی از عرضه بازی گذشته و شاید برخی جلوه‌های گرافیکی کمی قدیمی به نظر برسند، ولی سازندگان، بازی را همواره آپدیت نگه می‌دارند.

بازی BombSquad

BombSquad

  1. دانلود:‌ گوگل پلی  – اپ استور

در ادامه فهرست برترین بازی هایی چندنفره آفلاین برای موبایل به اثری ناشناخته می‌رسیم. بازی BombSquad عنوانی ناشناخته‌تر نسبت به سایر بازی‌های لیست است؛ با این حال BombSquad عنوانی است که صد در صد ارزش توجهتان را خواهد داشت. سراسر این بازی سرگرم کننده پر شده از انفجارهای کارتونی و فیزیک مرگ‌های بسیار سرگرم کننده. بازی از 8 بازیکن پشتیبانی می‌کند که در طی هر راند، باید همدیگر را بمباران کرده تا در نهایت پیروز میدان شوند. بازی BombSquad از کنترلرهای فیزیکی و دستگاه‌های Android TV نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین یک برنامه ریموت کنترل نیز برای بازی موجود است تا بازیکنان بتوانند بدون خریداری کنترلری برای Android TV به تجربه آن بپردازند. بازی جدا از تبلیغات درونش، کاملا رایگان است.

Chess by AI Factory Limited

Chess by AI Factory Limited

  1. دانلود:‌ گوگل پلی  – اپ استور

جدا از دستگاه‌های هوشمند، قطعا می‌دانید که شطرنج یکی از مشهورترین بازی‌های گروهی در سراسر دنیا به حساب می‌آید؛ پس کاملا منطقی است که اگر آن را به دستگاه‌های هوشمندی مانند موبایل بیاوریم، همان کیفیت سرگرم کننده را به خوبی حفظ کند. بازی Chess by AI Factory Limited از بهترین مثال‌هاییست که می‌توانیم به عنوان یک بازی خوب شطرنج بر روی گوشی‌های هوشمند بیاوریم. بازی از گرافیکی ساده، کنترلی آسان، تخته‌های متنوع، حالت تک نفره عالی و کلی راه‌های مختلف دیگر برای تجربه پشتیبانی می‌کند. Chess by AI Factory Limited همچنین از حالت مولتی پلیر آفلاین پشتیبانی می‌کند و تنها کافیست تا دانش خود از شطرنج را تکمیل کرده و سایر کارها را به این بازی بسپارید. نسخه رایگان این عنوان از تمامی قابلیت‌ها پشتیبانی کرده و تبلیغاتی را نیز شامل می‌شود و نسخه پیشرفته تنها تبلیغات را حذف می‌کند.

Crossy-Road

Crossy Road

  1. دانلود:‌ گوگل پلی  – اپ استور

بازی Crossy Road یکی از برترین بازی‌ های چندنفره برای موبایل است. شاید نزدیک‌ترین مثالی که بتوان برای اهمیت آن زد، بازی Frogger ولی برای نسل جدید است. هدف بازی، هدایت یک مرغ از میان ترافیک، جریان آب و مکان‌های دیگر است که در این حین باید مراقب برخورد نکردن آن به اشیای خطرناکی که سر راهتان سبز می‌شوند باشید. بازی از دسته Android TV و مولتی پلیر آفلاین پشتیبانی می‌کند. هر بازیکن به دستگاه خود نیاز دارد و سپس با وصل شدن به یک شبکه WIFI می‌توانید به تجربه بازی بپردازید. می‌توانید ببینید که چرا این بازی تا این حد محبوب است. تنها نکته منفی درباره Crossy Road بخش پولی آن است که تنها شامل شخصیت‌های قابل باز کردن می‌شود و روی هسته اصلی بازی تاثیر نخواهد گذاشت.

DUAL!

DUAL!

  1. دانلود:‌ گوگل پلی  – اپ استور

بازی DUAL! عنوانی متفاوت‌تر از سایر بازی‌های دورهمی محسوب می‌شود. ساختار کلی این بازی بسیار شبیه به شاهکار کلاسیک Pong است. بازیکنان ابتدا توپ‌هایی را شلیک کرده و به حرکت در می‌آورند که در نهایت از صفحه نمایش دستگاه آن‌ها خارج شده و وارد صفحه نمایش حریفشان می‌شود. بازی به طور کلی به صورت آفلاین و از طریق بلوتوث اجرا می‌شود؛ همچنین می‌توانید در صورت علاقه، از طریق WIFI به تجربه آن بپردازید. بازیکنان می‌توانند یا به صورت دوئل، با یکدیگر مبارزه کرده و یا با هم تیم شده و علیه هوش مصنوعی بجنگند. شاید DUAL! سخت‌ترین یا پیچیده‌ترین بازی دنیا نباشد، ولی می‌توان با صحت گفت که تجربه‌ای بسیار سرگرم کننده با سایرین برایتان رغم خواهد زد. بازی ارزان، مناسب هر رده سنی و دارای سیستم جوایز است که در مجموع مشکل خاصی نداشته و حتی در صورت داشتن Google Play Pass می‌توانید آن را رایگان تجربه کنید.

برترین بازی‌ های چندنفره آفلاین برای موبایل

The Escapists 2: Pocket Breakout

  1. دانلود:‌ گوگل پلی  – اپ استور

بازی The Escapists 2: Pocket Breakout عنوانی در سبک فرار از زندان بوده، که دارای المان‌های استراتژی و فکری است. بازیکنان در نقش یک فرد زندانی بازی می‌کنند که باید دست به جمع آوری آیتم‌های گوناگون زده تا با آن‌ها آیتم‌های بزرگ‌تری ساخته و در نهایت نقشه فرار خود از زندان را تکمیل کند. بازی شامل 10 سناریوی مختلف فرار از زندان است که علاوه بر زندان مردان، شامل زندان زنان نیز می‌شود. شما می‌توانید سه نفر از دوستان خود را جمع کرده تا در کنار هم به صورت آفلاین، از زندان بگریزید. بازی تجربه مولتی پلیر خوبی را در اختیارتان می‌گذارد و با یک بار خرید قابلیت تجربه گروهی آن فعال می‌شود. همچنین در صورت داشتن Google Play Pass بازی برایتان رایگان خواهد بود.

Farming-Simulator-18

Farming Simulator 18

  1. دانلود:‌ گوگل پلی  – اپ استور

شاید برای همچین لیستی، حضور عنوانی مانند Farming Simulator 18 کمی عجیب به نظر برسد. با این حال با یک بازی شبیه ساز مزرعه داری بسیار باکیفیت رو به رو هستیم. این نسخه از بازی شامل 50 ماشین کشاورزی مختلف، محصولات زراعی فراوان برای کاشت و برداشت و کلی فعالیت مختلف دیگر برای انجام دادن است. تنها کافیست که با سایرین بر روی یک شبکه WIFI و یا بلوتوث وصل شده و سپس همدیگر را بر روی یک مزرعه پیدا خواهید کرد و فعالیت‌های سرگرم کننده آغاز می‌شود. همگی می‌توانید بر روی یک مزرعه کار کرده و به معنای حقیقی کلمه، حس یک کشاورز واقعی را تجربه کنید. Farming Simulator 18 کمی گران بوده و از نظر اندازه و محتوا تفاوت‌های زیادی با سایر بازی‌های درون لیست دارد. اگر به دنبال یکی از برترین بازی های چند نفره آفلاین برای موبایل هستید، این یکی را از دست ندهید.

Gunstar-Heroes

Gunstar Heroes

  1. دانلود:‌ گوگل پلی  – اپ استور

بازی Gunstar Heroes نام یکی از بازی‌های کلاسیک کنسول SEGA Genesis است که پورت آن بر روی تلفن‌های هوشمند Gunstar Heroes Classic نام دارد. بازی در ژانر اکشن و پلتفرمر قرار دارد که المان‌های شوتر را نیز شامل می‌شود. اهداف درون بازی بسیار ساده است: بازیکنان مراحل مختلف را طی کرده، آدم بدها را شکست داده و شهر را نجات می‌دهد. بازی از کنترلر فیزیکی و مولتی پلیر آفلاین از طریق WIFI پشتیبانی می‌کند. شاید طولانی‌ترین بازی دنیا نباشد، ولی Gunstar Heroes Classic تجربه‌ای سرگرم کننده و کاملا رایگان است که می‌شود تبلیغاتش را در ازای پرداخت مبلغی ناچیز از بین برد. شاید کنترلر درون برنامه‌ای بازی، برخی موارد، پاسخگویی خوبی نداشته باشد، ولی در پایان با یک عنوان کلاسیک بسیار سرگرم کننده رو به رو هستیم.

Heroes-of-Flatlandia

Heroes of Flatlandia

  1. دانلود:‌ گوگل پلی  – اپ استور

بازی Heroes of Flatlandia عنوانی در سبک استراتژیک و دارای المان‌های گیم پلی بسیار خوبی به صورت نوبتی است. بازی دارای 30 واحد مختلف، 8 قهرمان قابل بازی، هوش مصنوعی قابل قبول و قابلیت‌های فراوان دیگری است. همچنین Heroes of Flatlandia دارای قابلیت تجربه تک نفره است که می‌توانید در آن تمرین کرده و خبره شوید. سیستم مولتی پلیر بازی نیز به نوبه خود جالب طراحی شده؛ به این شکل که با دادن گوشی خود به همراهانتان می‌توانید به نوبت دست‌هایتان را بازی کنید. قطعا Heroes of Flatlandia از آن دسته بازی‌هاییست که باید مشهورتر از چیزی که هست باشد و با پرداخت هزینه کم می‌توانید آن را تهیه و تجربه کنید.

برترین بازی‌ های چندنفره آفلاین برای موبایل

Minecraft

  1. دانلود:‌ گوگل پلی  – اپ استور

شاید با محبوب‌ترین بازی چندنفره دورهمی تمام دوران مواجه باشیم؛ آن هم بر روی هر پلتفرمی که فکرش را بکنید. امکان ندارد کسی که از وجود بازی‌های ویدیویی باخبر است، نام عنوان افسانه‌ای Minecraft را نشنیده باشد. هدف بازی بسیار ساده است؛ شما پا به یک دنیای متفاوت گذاشته و دستتان باز است تا هر کاری که می‌خواهید درون آن انجام دهید. بازی دارای گزینه‌های تک نفره و چند نفره است. بازیکنان می‌توانند سرورهای خود را ساخته تا دوستانشان را دعوت کرده و با هم به تجربه بازی بپردازند.

علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند سروری را از Microsoft خریداری کرده و سپس همه را به آنجا منتقل کنند. بازی همچنین دارای قابلیت کراس پلی بین پلتفرم‌های مختلف مایکروسافت مانند ایکس باکس و ویندوز است. در Minecraft آنقدر فعالیت‌های مختلف برای شما و دوستانتان وجود دارد که می‌توانید ماه‌ها و حتی سال‌ها را درون آن سر کرده، بدون اینکه ذره‌ای خسته شوید. بدون شک بازی ماینکرافت جزو برترین بازی های چندنفره آفلاین برای موبایل های هوشمند شماست.

Riptide-GPRenegade

Riptide GP: Renegade

  1. دانلود:‌ گوگل پلی  – اپ استور

بازی Riptide GP: Renegade با اختلاف زیاد، بهترین بازی مولتی پلیر دورهمی برای طرفداران بازی‌های مسابقه‌ای است. به دلیل وجود سیستم‌های بسیار پیچیده و عمیق مسابقه‌ای، از جمله بخش تک نفره، چالش‌های گسترده رقابتی، حالت مولتی پلیر لوکال و قابلیت اسپلت اسکرین، بازی Riptide GP: Renegade در حیطه خود کمتر رقیبی را این روزها مشاهده می‌کند. با تمام این نکات مثبت، شما به چهار کنترلر برای تجربه حقیقی بازی نیاز خواهید داشت؛ اگر این نکته را در نظر نگیرید، با عنوانی تمام و کمال رو به رو هستید که می‌تواند جای هر بازی مسابقه‌ای گروهی را برایتان پر کند. اگر می‌خواهید یک بازی مسابقه‌ای دیگر را نیز تجربه کنید، به شما عنوان Asphalt 8: Airborne را پیشنهاد می‌کنیم.

برترین بازی‌ های چندنفره آفلاین برای موبایل

Sea Battle 2

  1. دانلود:‌ گوگل پلی  – اپ استور

بازی Sea Battle 2 نمونه مدرنی از بازی کلاسیک Battleship برای گوشی‌های هوشمند است. اکثر مردم به صورت خودکار می‌دانند که سیستم بازی Battleship چگونه کار می‌کند و Sea Battle 2 با قابلیت‌های مختلفی مانند چندین بخش مولتی پلیر، از جمله آفلاین، جلوه تازه‌ای به این بازی کلاسیک می‌بخشد. گزینه‌های مولتی پلیر بازی از طریق بلوتوث و دست به دست کردن گوشی برای بازی کردن نوبت‌ها است. Sea Battle 2 همچنین از حالت تک نفره و مولتی پلیر آنلاین نیز بهره می‌برد. بازی همچنین از سیستم چت کردن درون بازی پشتیبانی کرده و اگر به تجربه بخش تک نفره آن بپردازید، از چندین درجه سختی مختلف پشتیبانی می‌کند. بازی Sea Battle 2 به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار دارد که البته نسخه پولی نیز برای دریافت بهترین تجربه برای خرید موجود است.

برترین بازی‌ های چندنفره آفلاین برای موبایل

Spaceteam

  1. دانلود:‌ گوگل پلی  – اپ استور

در ادامه فهرست برترین بازی های چندنفره آفلاین برای موبایل به اثری جالب می‌رسیم. بازی Spaceteam از خاص‌ترین عناوین چندنفره مخصوص دورهمی محسوب می‌شود؛ زیرا نیاز به کار گروهی فراوانی برای موفقیت دارد. هر بازیکن بازی را روی گوشی خود اجرا می‌کند و در طی هر راند، دستورالعمل‌هایی به همه بازیکنان گفته می‌شود. بازیکنان باید به نفر آخر به درستی القا کنند که کدام دکمه باعث چرخش، سر خوردن و قرار گرفتن در مسیر درست خواهد بود، و اگر وی موفق به اجرای درست دستورات نشود، کشتی نابود می‌شود. Spaceteam از 2 تا 8 بازیکن را پشتیبانی کرده و هر فردی باید بازی را در گوشی خود اجرا کند. Spaceteam همچنین قابلیت تجربه بین گوشی‌های اندروید و iOS را نیز پشتیبانی می‌کند.

tsuro

Tsuro

  1. دانلود:‌ گوگل پلی  – اپ استور

Tsuro عنوانی دیگر در سبک بازی‌های تخته‌ای است که از قابلیت مولتی پلیر دورهمی پشتیبانی می‌کند. شباهت زیادی بین این بازی و عناوینی مانند Ticket to Ride وجود دارد. بازیکنان باید مسیرهایی را در طول تخته ایجاد کنند و بازیکنی که طولانی‌ترین مسیر را بسازند و امتیاز بیشتری داشته باشد، برنده می‌شود. این ورژن بازی شامل سه حالت مختلف از جمله 2 حالت مولتی پلیر آفلاین و آنلاین است که تا 8 بازیکن را نیز پشتیبانی می‌کند و همچنین شاهد یک حالت کاملا آفلاین هستیم. شما می‌توانید با 8 بازیکن بر روی یک دستگاه نیز به رقابت بپردازید و حتی نیازی به ارتباط بلوتوث یا WIFI نیز نخواهد بود.

بازی منچ

منچ

  1. دانلود از کافه بازار

زمانی که موبایل‌های هوشمند وجود نداشت و خبری از بازی‌های ویدیویی تراز اول امروزه نبود، این بازی‌های گروهی مانند منچ بود که ما را سرگرم می‌کرد. بازی منچ برای تمام سنین مناسب است و می‌توانید کنار دوستانتان، اوقات خوشی را داشته باشید. خوشبختانه دیگر لازم نیست لوازم مورد نیاز برای شروع منچ را داشته باشید و کافی است بازی را روی گوشی اندروید خود نصب کنید و به سادگی بازی را شروع کنید. بازی منچ نیازی به دو گوشی و اتصال با بلوتوث و وای‌فای ندارد و یک گوشی کافی خواهد بود.

بازی تخته نرد

تخته نرد

  1. دانلود:‌ گوگل پلی  – اپ استور

محبوبیت بازی تخته نرد، کوچک و بزرگ نمی‌شناسد. هر فردی یک بار هم که شده، تاس‌های بازی تخته نرد را به دست گرفته و مهارت خود را در این بازی نشان داده است. اگر چه تخته نرد نیاز به بودجه‌ی مناسبی برای شروع دارد و باید مبلغی برای خرید تخته بپردازید، اما بازی‌های ویدیویی کار ما را آسان کرده و کافی است بازی تخته نرد روی گوشی خود نصب کنید و آنگاه دو نفری و همراه دوستتان به بازی بپردازید. این شاید ساده‌ترین و در عین حال برترین بازی چندنفره آفلاین برای موبایل باشد که بتوانید در مارکت‌های امروزی پیدا کنید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

سودآورترین بازی آنلاین تلفن‌های هوشمند چیست؟

PUBG Mobile با سودآوری بیش از 5 میلیارد دلار، به عنوان سودآورترین بازی موبایلی شناخته می‌شود

۱
کدام کمپانی بازی‌های موبایل، بیش‌ترین سودآوری را در دنیا دارد؟

کمپانی Tencent با داشتن 12 بازی پرفروش که بیش از 1 میلیارد دلار برای این شرکت سودآوری داشته‌اند، رتبه یک سازندگان بازی موبایل را در اختیار دارد

۲
کدام بازی به دلیل اختلاف دو کمپانی دیگر بر روی گوشی های iPhone در دسترس نیست؟

بازی Fortnite به دلیل اختلاف مالی بین دو کمپانی Epic و Apple از سرویس‌های این کمپانی حذف شد

۳
بازی‌های موبایل در سال چقدر سودآوری خالص دارند؟

بر اساس آمار سال‌های قبل، بازی‌های موبایل در سال 2023 سودی حدود 102 میلیون دلار را برای کمپانی‌های ناشر کسب خواهند کرد

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.