پارسی گیم

دانلود بازی Minion Rush برای اندروید

پارسی گیم 24 آبان 1402 بدون دیدگاه
4,924 بازدید

دانلود بازی  Minion Rush: infinite run game برای اندروید

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که بازی‌های موبایلی توانسته‌اند تا این حد محبوب و باکیفیت باشند، به واسطه تلاش‌های استودیوی Gameloft است. این کمپانی در کنار بازی‌های اورجینالش، از روی آثار مطرح دنیا مانند سینما و انیمیشن هم بازی‌های خوبی ساخته است. Minion Rush نام یکی از این عناوین بوده که بر اساس فیلم مشهور Minions ساخته شده است.

فرار با مینیون های بامزه

اگر با بازی‌های مشهوری مانند Temple Run آشنا باشید، پس Minion Rush هم تا حدودی برایتان قابل درک خواهد بود. شما باید کنترل مینیون ها را به دست گرفته و از دست موانع مختلفی که شما را دنبال می‌کنند فرار کنید. در این مسیر باید به جمع آوری آیتم‌های مختلفی پرداخته که برایتان امتیازاتی را به ارمغان خواهند داشت. هر چه بیشتر بدوید، رکورد بیشتری می‌زنید.

تنوع بالای مراحل بازی

بازی Minion Rush به صورت مراحل مختلفی به بازیکنان ارائه شده و در انتهای هر مرحله، یک غول بی شاخ و دم در انتظارتان بوده تا شما را به شکل متفاوتی به چالش بکشد. هر کدام از این غول‌ها ویژگی‌های خاصی دارند و مبارزه با آن‌ها نیز متفاوت است. طراحی هر مرحله بازی به شکل جذاب و خلاقانه‌ای انجام شده و باید انتظار چیزهای تازه‌ای را داشته باشید.

گرافیک زیبا و خیره کننده

از نظر گرافیکی و ظاهری، Minion Rush یکی از زیباترین بازی‌های موبایلی تاریخ است. طراحی سه بعدی و هوشمندانه تمام محیط و شخصیت‌ها چشمان شما را خیره خواهند کرد. شما می‌توانید در طول سفر خود مینیون های مختلفی را آزاد کرده و از آن‌ها برای رد کرد مرحله استفاده کنید. Minion Rush یک بازی بی نظیر و سرگرم کننده برای هر تمام رده‌های سنی است.

ویژگی‌های بازی Minion Rush

  1. گیم پلی اعتیادآور و سرگرم کننده
  2. تنوع بالای مراحل و دشواری‌ها
  3. غول‌های سخت در آخر هر مرحله
  4. گرافیک فوق‌العاده و چشم نواز
  5. انیمیشن‌های جذاب در پایان هر مرحله
  6. امکان آزاد کردن مینیون های مختلف

بازی Minion Rush عنوانی در سبک پلتفرمر است که بر اساس انیمیشن معروف مینیون ها ساخته شده است. شما مراحل متنوعی را تجربه می‌کنید که پر از اتفاقات هیجان‌انگیز و سرگرم کننده هستند. پس اگر به دنبال یک بازی موبایلی به شدت اعتیادآور و جذاب هستید، همین حالا به دانلود و تجربه اثر زیبای Minion Rush بپردازید.

بازی  Minion Rush هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0  نمره است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Food World Tycoon و Stumble Guys را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Minion Rush برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Despicable Me
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Gameloft
  • سیستم عامل: اندروید
  • سبک: کژوال
  • نسخه : v9.6.1b
  • رده سنی: 3+
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 110 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

آموزش نصب و اجرای بازی :

فایل apk را دانلود و نصب نمایید.فایل دیتا را دریافت و از حالت فشرده خارج نمایید پوشه به دست آمده را درمسیر Android/data قرار دهید.

نسخه اندروید مورد نیاز : 2.3 و بالاتر

نکته: احتمالا برای اجرای اولیه ی بازی به اینترنت احتیاج پیدا کنید!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.