کونامی اینتر میلان
یحیی رحیمی

eFootball لایسنس تیم اینتر میلان را از بازی FIFA ربود

یحیی رحیمی 11 تیر 1401 بدون دیدگاه
416 بازدید

شرکت کونامی در ادامه خرید لایسنس تیم‌های اروپایی، موفق به کسب حق استفاده از تیم اینتر میلان ایتالیا در بازی eFootball شده است. لایسنس این تیم از دهه گذشته در اختیار بازی FIFA و شرکت الکترونیک آرتز بوده و از سال 2024 دیگر این شرکت، حق استفاده از اسم و لباس رسمی این تیم را نخواهد داشت.

طبق آخرین اخبار بازی، کونامی موفق به کسب حق استفاده یا لایسنس رسمی تیم اینتر میلان شده است. این شرکت در طی چند سال اخیر، رابطه نزدیکی با تیم‌های فوتبال ایتالیایی داشته و چندین تیم از جمله یوونتوس را به بازی eFootball اضافه کرده است. کونامی برخلاف شروع نامناسب eFootball 2022 همچنان به خرید لایسنس تیم‌های اروپایی ادامه می‌دهد و حال توانسته اینتر میلان را هم جذب کند.

بیانیه مطبوعاتی منتشر شده حاکی از قرارداد چندین ساله با تیم اینتر میلان است. نتیجه قرارداد بسته‌شده این است که تیم اینتر از ژوئیه 2024، حق پیوستن به هیچ بازی فوتبال دیگری از جمله FIFA را ندارد. این قرارداد شامل لوگو رسمی، لباس‌های اصلی تیم و مهم‌تر از همه، استادیوم مشهور سن سیرو می‌شود. این در حالی است که سن سیرو، استادیوم مشترک آث میلان و اینتر میلان به شمار می‌رود و باید دید آیا این استادیوم از بازی فیفا حذف می‌شود یا خیر؟

بازی eFootball اینتر میلان

اینتر میلان به بازی eFootball می‌پیوندد

بازی‌کنان FIFA از سال آینده دیگر امکان استفاده از تیم اصلی اینتر را نخواهند داشت و این تیم با اسم، لباس و لوگو دیگری فعالیت خواهد کرد. شرکت EA مدتی پیش از پایان قرارداد 28 ساله با فدراسیون جهانی فوتبال خبر داد و در نتیجه نسخه جدید نیز با نام دیگری منتشر خواهد شد. گزارش‌ها از تغییر اسم بازی FIFA به EA Sports FC خبر می‌دهند. البته بازی فیفا 23 همچنان با روال سابق منتشر می‌شود؛ اما تغییرات از سال بعد شروع خواهند شد. رئیس فیفا معتقد است که شرکت دیگری از این اسم استفاده خواهد کرد و بازی فوتبال جدید با اسم فیفا منتشر می‌شود.

بعید به نظر می‌رسد که کونامی با فدراسیون فیفا مذاکره کند و از اسم FIFA برای بازی‌های خود استفاده کند. لایسنس فیفا هزینه بسیار زیادی می‌طلبد که حتی EA نیز توان پرداخت آن را نداشته است. کونامی مدتی پیش از ادامه خرید لایسنس تیم‌های اروپایی خبر داد و این روند همچنان تا کسب حق امتیاز اکثریت تیم‌ها ادامه می‌یابد. البته رابطه این شرکت ژاپنی با لیگ ایتالیا بهتر است و تیم‌های رم و ناپولی نیز به eFootball اضافه شده‌اند. بایرن‌مونیخ نیز دیگر تیمی است که قرار است در ای فوتبال به کار خود ادامه دهد. نظر شما چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.