دانلود بازی Super Bomberman R 2 برای PC
دانلود بازی Super Bomberman R 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Super Bomberman R 2 برای PC

پارسی گیم 1 مهر 1402 بدون دیدگاه
1,361 بازدید

دانلود بازی Super Bomberman R 2 برای کامپیوتر

Super Bomberman R 2 یک بازی هیجان انگیز و انفجاری است که ترکیبی از گیم پلی کلاسیک با گرافیک مدرن و حتی حالت چند نفره است. این بازی که توسط Konami توسعه یافته است، احیای فرنچایز محبوب Bomberman است که برای چندین دهه بازیکنان را سرگرم کرده است. نسخه اول این سری جدید که در سال 2017 منتشر شد، به سرعت مورد علاقه دارندگان نینتندو سوییچ شد و بعداً به پلتفرم‌های دیگر گسترش یافت. حال پس از چندین سال، شاهد عرضه قسمت جدیدی از آن هستیم. بازی یک حالت داستانی تک نفره یا همکاری ارائه می‌دهد که در آن شما با حداکثر سه دوست به یک تیم ملحق می‌شوید تا باگلر شیطانی و حامی‌های وی را متوقف کنید. داستان از طریق کات سین‌های سرگرم کننده و مبارزات باس فایت چالش برانگیز ارائه می‌شود.

Super Bomberman R 2 گیم‌پلی اصلی را حفظ می‌کند که از اولین بار در دهه 1980، Bomberman را به یک نام آشنا تبدیل کرده است. شما کنترل یک شخصیت بامزه و بمب‌افکن را در عرصه‌ای مبتنی بر شبکه پر از موانع، دشمنان و بلوک‌های تخریب‌پذیر دارید. هدف اصلی ساده است: به طور استراتژیک بمب‌ها را قرار دهید تا راه خود را در پیچ و خم منفجر کنید و دشمنان خود را شکست دهید. از میان فهرستی از شخصیت‌های رنگارنگ، هر کدام دارای توانایی‌ها و سبک بازی منحصربه‌فرد خود را انتخاب کنید. این شخصیت‌ها تنوع و سرگرمی را به گیم پلی بازی می‌آورند و هر مسابقه را به یک تجربه تازه تبدیل می‌کنند. اگر از طرف‌داران این فرنچایز کلاسیک هستید، پس بهتر است سریع‌تر دست به کار شده و Super Bomberman R 2 را دانلود کنید.

Super Bomberman R 2 با موفقیت یک سری بازی های کلاسیک را احیا می‌کند و در عین حال لایه‌های جدیدی از هیجان و سرگرمی را اضافه می‌کند. چه از طرف‌داران قدیمی Bomberman باشید و چه تازه وارد این سری شوید، این بازی سرگرمی‌های چند نفره و گیم پلی استراتژیک را ارائه می‌دهد که به راحتی توسط بازیکنان در تمام سنین درک شده و می‌توان از آن لذت برد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ponpu و Shiny را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Super Bomberman R 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-4440 / AMD Athlon 300GE
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 / Radeon RX 560
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Wndows 10/11
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2070
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The latest title of the party battle games series SUPER BOMBERMAN R! With new adventures and game modes, it has the largest content volume in the series’ history! The game features not only offline battles that can be played with family and friends, but also online battles that connect players from all over the world, as well as a single player mode.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.