بازی Ghost of Tsushima
یحیی رحیمی

ساخت Ghost of Tsushima 2 طبق آگهی استخدامی شروع شده است

یحیی رحیمی 2 تیر 1401 بدون دیدگاه
322 بازدید

آگهی استخدامی استودیو ساکرپانچ نشان از ساخت یک بازی جهان‌آزاد جدید با مبارزات تن به تن و مکانیسم‌های مخفی‌کاری دارد. جزئیات این بازی بسیار شبیه به Ghost of Tsushima است که توسعه آن به‌صورت دائم پایان یافت. انتشار بسته الحاقی داستانی یک جزیره جدید را به آن افزود؛ این بسته آخرین بخش محتوا بود که در اختیار بازی‌کنان قرار گرفت. به نظر می‌رسد که ساخت بازی Ghost of Tsushima 2 شروع شده باشد.

میزان فروش بازی Ghost of Tsushima طبق آخرین اخبار بازی از هشت میلیون نسخه گذشته است. خبرهایی در مورد ساخت فیلم گوست آو سوشیما نیز مطرح شده و نویسنده اصلی فیلم مشخص شده است. با توجه به پروژه‌های موجود، سونی علاقه زیادی به ساخت بازی جدید از این مجموعه دارد و آن را به دید یک IP می‌نگرد؛ محصولی که می‌تواند در چندین نسخه ادامه پیدا کند و علاوه بر نسخه‌های فرعی، شاهد ساخت فیلم و سریال نیز با اقتباس از آن باشیم.

آگهی استخدامی استودیو ساکرپانچ، نیاز به توسعه‌دهندگان مختلفی در پست‌های گوناگون را نشان می‌دهد. واضح است که چنین استودیویی با این حجم از پروژه‌، نیازمند توسعه‌دهندگان بیشتر است. سرمایه‌گذاری اخیر سونی در استودیوهای داخلی نیز امکان استخدام افراد جدید را پدید آورده است. طبق این آگهی، نیاز به یک طراح ارشد وجود دارد که روی یک بازی «جهان‌آزاد با تمرکز روی مبارزات تن به تن و مخفی‌کاری» کار کند. این جمله بدون شک گوست آو سوشیما را توضیح می‌دهد.

بازی Ghost of Tsushima 2

دنباله Ghost of Tsushima در راه است

شایعات در مورد ساخت بازی Ghost of Tsushima 2 از چندین ماه پیش قوت گرفت. طبق فهرست بازی‌های فاش‌شده پلی استیشن 5، عناوین مختلفی در دست ساخت هستند که باید از جمله آن‌ها به Death Stranding 2 نام برد. دنباله بازی بلادبورن نیز جزو پروژه‌های جدید سونی است. می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد، مطلب زیرین را بخوانید. در مورد دنباله گوست آو سوشیما باید گفت که ساخت این بازی چندان تعجب‌آور نیست و استقبال طرفداران و به‌خصوص بازی‌کنان ژاپنی از بازی بی‌نظیر بود.

سال گذشته شاهد انتشار آخرین بسته الحاقی بازی به نام Iki Island بودیم که بخشی از نسخه کارگردان بازی بود و برای پلی استیشن 5 منتشر شد. به نظر می‌رسد که ساکرپانج پس از انتشار بازی در سال 2020، بخشی از توسعه‌دهندگان خود را موظف به کار روی بازی Ghost of Tsushima 2 کرده است. گفتنی است نسخه کامپیوتر بازی Ghost of Tsushima طبق گزارش‌ها در حال ساخت است و احتمال معرفی آن در ادامه سال وجود دارد. نظر شما چیست؟

منبع:‌ GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.