ghost-of-tsushima
یحیی رحیمی

کارگردان Ghost of Tsushima: با یک بازی سخت روبه رو هستیم

یحیی رحیمی 3 خرداد 1399 بدون دیدگاه
645 بازدید

بازی های Ghost of Tsushima و The Last of Us Part II آخرین انحصاری های کنسول PS4 هستند که با انتشار آن‌ها روند عرضه بازی های انحصاری این نسل پایان خواهد یافت. اگر چه کنسول PlayStation 5 هنوز یکی دو سال تا جا افتادن کامل زمان نیاز دارد اما بازی سامورایی سونی روی این نسل از کنسول ها نیز بسیار زیبا و جذاب نشان می دهد.

نیت فاکس در گفتگویی که اخیرا با وب سایت IGN داشته است در مورد بخش های مختلف بازی مانند مبارزه و شخصی سازی صحبت کرده است. به نظر می رسد که بازی آنچنان که ما در تریلر دیدیم ساده نخواهد بود و برعکس، درجه سختی بازی بسیار بالا خواهد بود و چندین ضربه کافی است تا دوباره مجبور به تکرار بازی شوید. فاکس در این مورد گفته است:

ما به دنبال ایجاد حس واقعیت در بازی هستیم و اینکه چندین ضربه از سوی دشمن شما را بکشد. ما فیلم های سامورایی را تماشا کردیم و دیدیم که شخصیت ها با یک یا دو ضربه از دور خارج می شدند و همین را داخل مبارزه قرار دادیم. البته که شکست دادن مغول ها در بازی بسیار سخت خواهد بود اما همین چالش است که بازی را هیجان انگیز و زنده می کند. نمی توانید میان 5 نفر بپرید و حس کنید که جان سالم به در خواهید برد، برعکس به سادگی می میرید.

کارگردان هنری بازی Ghost of Tsushima به نام جیسون کونل نیز در مورد بخش های دیگر بازی صحبت کرده است. او گفته است که دوئل ها بخشی از گیم پلی بازی هستند و برخلاف آنچه در تریلر گیم پلی بازی نشان داده شد، دوئل ها سختی عجیبی به بازی بخشیده اند و باید حریف را به خوبی تحلیل کرد تا بالاخره بتوان ضربه نهایی را وارد کرد. گفتنی است این بازی روز 17 ژوئیه یا 27 تیر شمسی عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.