inFamous-Sly-Cooper
یحیی رحیمی

استودیو ساکرپانچ ساخت inFamous و Sly Cooper جدید را تکذیب کرد

یحیی رحیمی 11 تیر 1401 بدون دیدگاه
156 بازدید

شایعات مختلف از بازگشت مجموعه بازی‌های محبوب inFamous و Sly Cooper خبر می‌داند؛ اما استودیو ساکرپانچ در واکنش به شایعات گفته که آن‌ها «هیچ برنامه‌ای» برای کار روی این بازی‌ها ندارند و همچنین هیچ استودیو دیگری نیز روی این پروژه‌ها کار نمی‌کند. این خبر در واکنش به شایعات و گزارش‌هایی منتشر شده که امید طرفداران به بازگشت این دو فرنچایز را زنده کرد.

به گزارش پارسی گیم، استودیو ساکرپانچ در بیانیه‌ای مطبوعاتی که داخل وب‌سایت استودیو منتشر شد؛ توضیحات مهمی در مورد بازی‌های مشهور مانند inFamous و اسلای کوپر ارائه کرد. این استودیو سپس تائید کرد که نسخه جدید این دو بازی در حال ساخت نیست و برنامه‌ای نیز برای بازگشت این دو وجود ندارد. این صحبت‌ها خلاف گزارش‌ها و شایعات اخیر است که باعث تهییج طرفداران شد.

استودیو در مورد آینده پروژه‌های خود نوشت‌: «حال که بازی‌هایمان از لحاظ وسعت و پیچیدگی در حال رشد هستند؛ نیاز به توجه کامل روی آن‌ها داریم. با توجه پروژه‌های فعلی ما، هیچ برنامه‌ای برای ملاقات مجدد infamous یا Sly Cooper در حال حاضر نداریم و هیچ استودیویی نیز روی این پروژه‌ها کار نمی‌کند. این شخصیت‌ها برای ما بسیار خاص و عزیز هستند و در حالی که ما هرگز به فرصت کار روی آن‌ها نه نمی‌گوییم؛ اما نه inFamous‌ نه اسلای کوپر تحت توسعه‌ نیستند».

بازی inFamous و Sly Cooper جدید

آخرین اخبار بازی inFamous 

توسعه‌دهنده در ادامه افزود که سرورهای بازی inFamous 2 که مخصوص محتوای کاربری است برای مدتی از دسترس خارج می‌شود تا محتوا به سرورهای بهتری انتقال پیدا کند. سرورهای جدید بالاخره در تاریخ مشخصی خاموش می‌شوند و پشتیبانی از بازی به طور کامل کنار گذاشته می‌شود؛ اما استودیو ساکرپانچ تا هر زمان که بتواند این سرورها را زنده نگه خواهد داشت. استودیو نوشته است که هنوز بازی‌کنان زیادی در حال تجربه این بازی هستند.

ساکرپانچ تلاش می‌کند تا بسته الحاقی Cole’s Legacy که برای بازی inFamous Second Son منتشر شد در اختیار تمامی کاربران فروشگاه پلی استیشن قرار گیرد. گفتنی است این دی‌ال‌سی تنها در اختیار افرادی بود که نسخه کالکتور را خریده بودند. این فرصت مناسبی است تا افرادی که نسخه استاندارد را تهیه کرده‌اند؛ محتوای الحاقی بازی را تجربه کنند. استودیو ساکرپانچ گزارشی از پروژه‌های آینده خود نداد و نمی‌دانیم که آنها روی چه بازی‌ای کار می‌کنند.

طبق آخرین اخبار بازی، ساخت Ghost of Tsushima 2 شروع شده است و آگهی استخدامی اخیر این شایعه را تائید کرد. البته ممکن است که بازی در حال تولید متفاوت باشد و در نتیجه منتظر خبرهای رسمی در سال‌های آینده باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.