بازی Ghost of Tsushima
یحیی رحیمی

شایعه: بازی Ghost of Tsushima برای کامپیوتر منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 13 آبان 1400 4 دیدگاه
5,148 بازدید

اطلاعات لو رفته چند ماه پیش از دیتابیس GeForce Now نشان از انتشار بازی‌های انصحاری پلی استیشن برای کامپیوتر می‌داد. اگرچه انویدیا سریعاً اطلاعات فاش شده را تکذیب کرد و آن‌ها را یک فهرست گذاری بدون منبع نامید؛ اما اکثر نام‌هایی که درز پیدا کرد، به واقعیت تبدیل شدند. برای نمونه بازی آنچارتد 4 برای کامپیوتر معرفی شد و همچنین نسخه PC بازی God of War نیز رونمایی شد. بنابر موج جدید اسناد فاش شده، Ghost of Tsushima برای کامپیوتر منتشر خواهد شد.

اطلاعات لو رفته اولیه، نشان از انتشار بازی‌های مهم انحصاری برای کامپیوتر می‌داد و حتی اسامی بازی‌های مانند Kingdom Hearts IV و پورت کامپیوتر بازی Shin Megami Tensei V نیز وجود داشت. این بازی در حال حاضر جزو عناوین انحصاری نینتندو است و انتشار آن برای کامپیوتر، عجیب و باورنکردنی خواهد بود. انویدیا با رد خبرهای موجود، اسامی فاش شده را گمانه‌زنی خام و بی‌اساس نامید؛ اما معرفی بازی GTA Trilogy The Definitive Edition باعث شد تا صحت فهرست فاش شده، تائید شود.

موج تازه‌ای از اسناد لو رفته، توسط صفحه‌ی توییتر Okami Games در اختیار خبرنگاران قرار داده شده است. تمام اطلاعات فاش شده از یک صفحه‌ی مربوط به گیت‌هاب برداشته شده‌اند و هیچ‌گونه منبعی برای تائید آن‌ها وجود ندارد. این فهرست شامل چندین بازی انحصاری پلی استیشن است که قرار است در سال 2022 برای کامپیوتر عرضه شوند. از جمله آن‌ها باید به Ghost of Tsushima و همچنین Horizon Forbidden West اشاره کرد که دومی، فوریه سال آینده عرضه می‌شود.

Ghost of Tshushima برای کامپیوتر

Ghost of Tsushima بازی جدید استیم؟

در ادامه اسامی بازی‌های Ratchet & Clank و Returnal نیز پیدا شده است و در آخر لیست نیز Uncharted: Legacy of Thieves Collection دیده می‌شود که قبلاً توسط پلی استیشن برای کامپیوتر، معرفی‌شده است. واضح است که فهرست فاش شده، قابل استناد نیست و ممکن است بازی‌های یاد شده برای پی‌سی عرضه نشوند، یا اینکه تغییراتی در تصمیم اولیه ایجاد شود.

انتشار بازی های انحصاری پلی استیشن برای کامپیوتر، اتفاق عجیبی نیست؛ زیرا که سونی اخیراً برند PlayStation PC را ثبت کرده و صحبت‌های مختلفی در مورد انتشار بازی‌های بیشتر برای کامپیوتر بیان کرده است. بدون شک مهم‌ترین اتفاق، انتشار Ghost of Tsushima برای کامپیوتر خواهد بود؛ زیرا که این اثر، جزو باکیفیت‌ترین عناوین چند سال اخیر پلی استیشن است و اخیراً نیز برش کارگردان آن با محتوای جدید منتشر شده است.

انتشار بازی‌هایی مانند Returnal‌ برای کامپیوتر دور از باور خواهد بود، زیرا که این اثر روگ‌لایک به تازگی منتشر شده و سونی، پلی استیشن را اولویت خود می‌داند. انتشار بازی‌های انحصاری سونی برای کامپیوتر باعث شده تا بسیاری رو به خرید سیستم‌های گیمینگ حرفه‌ای بیاورند و ممکن است علاقه به خرید کنسول سونی، نسبت به نسل‌های پیشین کاهش یابد.

منبع: Screenrant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    علی اتحادی

    مهمان

    سلام
    پس چی شد ؟ کی منتشر میشه برای PC ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    عبدالرضا کچرانلویی

    مهمان

    خدا کنه برای کامپیوتر هم ارزه شه و رو این سیستم بیاد
    رم ۸
    گرافیک r7 350x 4g
    Cpu : i3

    پاسخ دهید
    • Avatar

      آرشام در پاسخ به عبدالرضا کچرانلویی

      مهمان

      ویندوز؟

    • Avatar

      سام در پاسخ به عبدالرضا کچرانلویی

      مهمان

      با این سیستم بازی زیبا و وسترن gun رو انجام بده و اگه بازی شمشیری دلت می خواد دویل می کرای ۴ و اگه سامورایی دوست داری سکیرو رو پلی کن