آشنایی با غول پیکرترین دشمنان در بازی های ویدیویی
سارا هابطی

آشنایی با غول پیکرترین دشمنان در بازی های ویدیویی

سارا هابطی 7 تیر 1401 4 دیدگاه
8,239 بازدید

ابتدا اجازه دهید با این سوال مقاله را شروع کنیم، اولین واکنش شما بعد از دیدن یک دشمن بسیار بزرگ و غول پیکر چیست؟ قطعا در آن زمان ذهن شما شروع به پیدا کردن راه های مختلف برای از بین بردن آن موجود غول پیکر می کند و سعی دارد هرچه سریع‌تر از دست دشمن عظیم‌الجثه خلاص شود. در ادامه همراه پارسی گیم در رابطه با شناسایی غول پیکرترین دشمنان در بازی های ویدیویی باشید و این محتوای سراسر هیجان را از دست ندهید.

هیجان روبرو شدن با غول پیکرترین دشمنان در بازی های ویدیویی

روبرو شدن با باس فایت‌ها همیشه جزئی از هیجان‌انگیزترین و البته چالش‌برانگیزترین بخش‌های بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آمدند، به طوری که اکثریت گیمرها در بعضی موقع از لحاظ سختی آن‌ها را در ذهن خود حک می‌کنند. برخی باس فایت‌ها به خودی خود از نظر سختی بسیار چالش‌برانگیز و پشت سر گذاشتن آن‌ها کار دشواری است، چه برسد به اینکه بسیار بزرگ و غول پیکر باشند. با این وجود به قول برخی بزرگان: دشمن هرچه بزرگ‌تر و سرسخت‌تر، دیدن شکست و سقوط آن لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

در گذشته شاید ما بیش‌تر دشمنان بسیار بزرگ و غول پیکر را در سبک و ژانر بازی‌های اکشن دیده باشیم، امروزه حضور آن‌ها در هر سبک و ژانری احساس می‌شود و می‌توانند بازیکنان را از وجود خود شگفت‌زده کنند. در ادامه شما را با غول پیکرترین دشمنان در بازی های ویدیویی که گیمرها در برابر آن‌ها تنها یک موجود زنده کوچک نیستند، آشنا کنیم. همچنین ناگفته نماند که هیچ ترتیب خاصی در قرار گیری و معرفی آن‌ها وجود ندارد.

*لازم به ذکر است که در معرفی برخی باس فایت‌ها فاش شدن بخش داستانی وجود دارد*

مبارزه با Cronos در بازی God of War III

مبارزه با Cronos در بازی 3 God of War

وقتی درباره خدای جنگ یعنی کریتوس، شخصیت اصل سری بازی‌های God of War صحبت می‌کنیم، می‌دانیم که او قاتل خدایان است و به هیچ فردی رحم نخواهد کرد. اما اگر او با یک تایتان بسیار بزرگ روبرو شود، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ قاعدتا سری بازی‌های God of War با باس های فایت‌های عظیم و عجیب اصلا غریبه نیست و شما با کریتوس می‌توانید به جنگ بزرگ‌ترین دشمنان تاریخ بروید. به طور کلی می‌توان گفت باس فایت بسیار غول پیکر کرونوس که پدر زئوس و پدربزرگ کریتوس به حساب می‌آید، جزء یکی از بزرگ‌ترین باس فایت‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. هیجان‌انگیزترین بخش بازی مبارزه با این غول بزرگ است که کریتوس در برابر آن اندازه یک نخود بسیار کوچک به حساب می‌آید، با این وجود حتی غول پیکرترین دشمن هم از خشم او در امان نخواهد بود.

نبرد با باس فایت Cronos به خشن‌ترین حالت ممکن اتفاق می‌افتد، به طوری که کریتوس با ذره ذره وارد شدن به بدن کرونوس، او را از بین می‌برد. این رویارویی یکی از خاطره‌انگیز‌ترین و البته به یادماندنی‌ترین بخش‌ها برای طرفداران سری بازی God of War محسوب می‌شود. ناگفته نماند که باس فایت‌های بزرگ و قدرتمندتری در این سری بازی وجود دارند؛ اما ما به عنوان نماینده، کرونوس را انتخاب کردیم. بی‌صبرانه مشتاق همراهی با شخصیت کریتوس با یک ماجراجویی خون‌آلود دیگر در نسخه جدید هستیم.

مبارزه با Storm King در بازی Demon's Souls

مبارزه با Storm King در بازی Demon’s Souls

احتمالا می‌دانید که وقتی صحبت از باس‌ فایت‌های غول پیکر و بزرگ می‌شود، نمی‌توان از سری بازی‌های سولز بورن ساخته استودیو FromSoftware نامی نبرد. این استودیو همیشه علاقه بسیار زیادی به ساخت باس فایت‌های نامتعادل و شگفت‌انگیز برای زجر دادن گیمرها دارد، به طوری که بازیکنان برای رویارویی با هر کدام باید با تمام توان آماده نبرد شوند. زمانی که بازیکنان با باس فایت Storm King در بازی Demon’s Souls روبرو می‌شوند شاید در اولین نگاه مبارزه با این دشمن را کاری غیر ممکن بدانند، اما با ترفندهایی می‌توان این غول عظیم‌الجثه را از آسمان به پایین کشید. این غول بی شاخ و دم ترکیبی از سفره ماهی و پروانه است و برای درک بهتر اندازه آن باید بدانید که زمانی که او بالای سر شما در حال پرواز کردن است، تقریبا هیچ دیدی به آسمان و فضای خالی نخواهید داشت.

کشتن استورم کینگ با سلاح مخصوصی به نام Storm Ruler امکان‌پذیر است و شما می‌توانید با آن سلاح خاص و منحصر به فرد تمامی موجوداتی اطراف آن را نیز از بین ببرید. در نبرد با این باس فایت غول پیکر باید از تمامی مهارت‌های شگفت‌انگیز و حرفه‌ای خود استفاده کنید و در نهایت از سقوط این موجود بسیار بزرگ لذت ببرید. لازم به ذکر است که در سری بازی‌های Souls، باس فایت‌های زیادی وجود دارد که یکی از یکی سخت‌تر و خطرناک‌تر، اما ما به عنوان غول پیکرترین آن‌ها باس فایت استورم کینگ را به شما معرفی کردیم.

مبارزه با Titan در بازی Final Fantasy XV

مبارزه با Titan در بازی Final Fantasy XV

یکی از مواردی که نشان‌دهنده بزرگی و تماشایی بودن بازی Final Fantasy XV می‌شود، وجود باس فایت تایتان است. مطمئنا بیش‌تر بازی صرف کاوش در محیط و جمع‌آوری امتیازات مختلف می‌شود، اما لحظه هیجان‌انگیز بازی زمان رویارویی شخصیت اصلی بازی با باس فایت کم‌نظیر تایتان است. شما در زمان رویارویی احتمالا نمی‌توانید باور کنید که باید با موجودی به این بزرگی مبارزه کنید.

با این وجود قرار گرفتن کات سین‌ها و حرکات اکشن شخصیت اصلی در کنار یکدیگر موجب شده‌اند تا بازیکن لحظات جالب و هیجان‌انگیزی را در زمان نبرد با باس فایت Titan در بازی Final Fantasy XV را تجربه کند. این تایتان عظیم‌الجثه به نام Archaean شناخته می‌شود و مسئول کنترل زمین است. خبر خوب اینجاست که هنگامی شما از دست آن جان سالم بدر ببرید، تایتان Archaean به یک دوست و متحد وفادار تبدیل می‌شود و شما می‌توانید در زمان‌های نیاز از آن به بهترین شکل استفاده کنید.

مبارزه با Darkside در بازی Kingdom Hearts

مبارزه با Darkside در بازی Kingdom Hearts

یکی از دشمن‌های بزرگ و جالب توجه که می‌توانید با آن در بازی Kingdom Hearts آشنا شوید، باس فایت Darkside است. با وجود تاریکی که تمام وجود این موجود غول پیکر را احاطه کرده، اما با کمی دقت می‌توانید متوجه سوراخی که شبیه به قلب در درون شکم او قرار گرفته، شوید. این باس فایت به موجودات فانتزی و جالب آلیس در سرزمین عجایب البته با وجود تغییراتی، شباهت دارد.

برای شکست دادن این دشمن بزرگ و سرسخت باید چند مرحله را پشت سر بگذارید؛ زیرا او به حالت‌های مختلف تبدیل می‌شود که باید آن‌ها را از بین ببرید. در مرحله ابتدایی شاید نتوانید بزرگی آن را درک کنید، اما با گذشت از مراحل ابتدایی این غول عجیب و غریب و البته بسیار بزرگ اندازه واقعی خود را به رخ شما خواهد کشید. جالب اینجاست که شخصیت اصلی شبیه عروسک‌های مینیاتوری در برابر باس فایت Darkside جلوه می‌کند که به نوبه خود خنده‌دار و البته شگفت‌انگیز است.

مبارزه با Iustita در بازی Bayonetta

مبارزه با Iustitia در بازی Bayonetta

در حالی که ما هنوز طراحی باس فایت Iustitia در بازی Bayonetta را درک نکرده‌ایم و دقیقا نمی‌توانیم بگوییم این موجود چیست، اما می‌توان به جرات گفت این دشمن عجیب و غریب جزء یکی از کابوس‌وارترین باس فایت‌‌های موجود در بازی‌های ویدیویی است. این باس فایت غول پیکر علاوه بر اینکه 20 متر قد دارد، دارای هفت سر با زبان‌های دراز و بسیار چندش‌آور که سر هر زبانی یک صورت نوزاد در حال ناله دیده می‌شود.

احتمالا شما نیز با خواندن این جمله متوجه منظور ما از صفت کابوس‌وارترین باس فایت در دنیای بازی‌های ویدیویی شده باشید. علاوه بر این موارد، آزاردهنده‌ترین بخش بازی زمانی است که شما در زمان شکست Iustitia در بازی Bayonetta می‌توانید صدای بچه‌ای که از او به شکل وحشتناک‌ترین حالت ممکن خارج می‌شود را بشنوید. البته لازم به ذکر بوده که شکست دادن این باس فایت زننده به خودی خود بسیار چندش‌آور و کار بسیار سختی است. به طور کامل می‌توان گفت طراحان این باس فایت را برای عذاب و زجر گیمرها خلق کرده‌اند.

مبارزه با Lichdragon در بازی Elden Ring

مبارزه با Lichdragon Fortissax در بازی Elden Ring

از نظر طراحی باس فایت در بازی الدن رینگ هیچ کمبودی احساس نمی‌شود، پس باید خود را برای رویارویی با تمامی باس فایت‌هایی که می‌خواهند شما را نابود کنند، آماده باشید. زمانی که سوار اسب هستید، از بین بردن باس فایت‌ها کار زیاد سختی نیست؛ اما در نبرد با Lichdragon Fortissax متاسفانه شما اسب خود را در اختیار ندارید.

تنها کافیست نگاهی به بزرگی و بال‌های غول پیکر این اژدها بی‌رحم بیندازید تا متوجه عظمت و قدرت آن بشوید. این اژدها غول پیکر در یکی از مکان‌های فرعی و مخفی بازی Elden Ring پیدا شده و می‌تواند با ضربات و حرکات مهلک خود، به یکباره نصف خون بازیکن را کاهش دهد و حتی موجب مرگ شخصیت اصلی شود. خوشبختانه این باس فایت اجباری نیست، اما اگر می‌خواهید شانس خود را برای شکار آن امتحان کرده و همچنین به پایان Age of Duskborn برسید؛ حتما با تمام توان به سمت آن بروید.

مبارزه با Lady Dimitrescu در بازی Resident Evil Village

مبارزه با Lady Dimitrescu در بازی Resident Evil Village

درست است که بانو لیدی دیمیترسک بازی Resident Evil Village در حالت انسانی خود ابهت و عظمت زیادی دارد و می‌تواند استرس را به جان گیمر بیاندازد، اما منظور ما در این بخش تغییر شکل پایانی این باس فایت هیجان‌انگیز است. زمانی که شما با شخصیت اصلی داستان به بالای یک قلعه می‌روید طی اتفاقاتی باس فایت Lady Dimitrescu تغییر شکل می‌دهد و به اژدهایی غول پیکر به همراه بال و تیغه و پنجه تبدیل می‌شود.

در آن زمان است که باید با تمام مهمات و توان خود این اژدها بزرگ را از بین ببرید. در حقیقت فرنچایز بسیار محبوب Resident Evil باس فایت‌های خاطره‌انگیز و بسیار زیادی را طراحی و به اجرا درآورده است، اما طراحی باس فایت لیدی دیمیترسکو یکی از جذاب‌ترین و البته با عظمت‌ترین شخصیت‌های منفی بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آید.

مبارزه با Last Giant در بازی Dark Souls II

مبارزه با The Last Giant در بازی Dark Souls 2

شاید در نگاه اول به باس فایت The Last Giant در بازی Dark Souls 2 از نظر طراحی و بزرگی آن لرزه به جانتان بیافتد و ندانید چگونه می‌توانید این غول را از بین ببرید. به طور کلی می‌توان گفت استودیو FromSoftware در طراحی باس‌های غول پیکر از هیچ فرمول وهیجانی دریغ نکرده‌اند و آن‌ها به بهترین شکل کار خود را انجام می‌دهند.

نبرد با باس فایت The Last Giant می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز و دشوار باشد، البته که هر دشمنی نقطه ضعف منحصر به فرد خودش را دارد و تنها باید با یک استراتژی درست به آن منطقه حیاتی ضربه وارد کرد. توصیه می‌کنیم همیشه با آمادگی کامل و اعصابی فولادین به تجربه بازی‌های استودیو FromSoftware بنشینید؛ زیرا بارها و بارها طعم مرگ را خواهید چشید.

مبارزه با Gongen Wyzen در Asura's Wrath

مبارزه با Gongen Wyzen در بازی Asura’s Wrath

تصور نبرد با موجودی اندازه زمین و حتی بزرگ‌تر می‌تواند بسیار ترسناک و البته هیجان‌انگیز باشد. هیجان روبرو شدن با همچین موجودی غیر قابل وصف است و نمی‌توان آن را در ذهن خود قرار داد. به جرات می‌توان گفت تا به امروز باس فایت Gongen Wyzen در بازی Asura’s Wrath به عنوان بزرگ‌ترین و غول پیکرترین دشمنان در بازی های ویدیویی شناخته می‌شود. اگر در مورد ترتیب اندازه باس‌ها به یک اشتراک کلی برسیم، قطعا باس فایت Gongen Wyzen در بازی Asura’s Wrath خواهد بود. بازیکن با یک بار دیدن این باس عظیم‌الجثه نفس در سینه‌اش حبس خواهد شد.

اندازه باس فایت Gongen Wyzen فراتر از عظیم بوده و تنها نوک انگشت آن اندازه کل یک قاره است. تقریبا به ندرت پیش می‌آید که گیمرها با باسی به اندازه سیاره زمین روبرو شوند، اما Gongen Wyzen در بازی Asura’s Wrath کاملا استثنایی است. مورد بزرگ‌تر دیگر از این باس، خشم بسیار ترسناک و قدرتمند Asura است. که او با استفاده از همین خشم مهلک، این موجود فراتر از صفت غول پیکر را از بین خواهد برد. اینجاست که می‌توان فهمید، طراحان بازی به درستی نام این اثر را Asura’s Wrath (خشم آسورا) نهاده‌اند.

مبارزه با Zorah Magdaros در بازی Monster Hunter World

مبارزه با Zorah Magdaros در بازی Monster Hunter: World

تقریبا می‌توان گفت بازی Monster Hunter: World سهم زیادی از نظر دارا بودن موجودات بزرگ و غول پیکر دارد. از موجودات عجیب و غریب شبیه به سنجاب‌های پرنده گرفته تا هیولاهای بزرگ و غول پیکری مثل اژدها در بازی Monster Hunter: World حضور دارند و بازیکن باید برای نبرد با آن‌ها دندان خود را تیز کند. بخش عمده‌ای از داستان بازی را موجود بزرگی به نام زورا ماگداروس به دلیل ظاهر آتشین و عظیم خود که به خوبی توانسته معنای یک آتش‌فشان بزرگ و زنده را توصیف کند، تشکیل داده است.

در اولین رویارویی، این موجود عظیم کشتی شما را از بین می‌برد و بازیکن باید از همان ابتدا با تمام توان فرار کنند. واقعا گیج‌کننده است که طراحان هیچ ایرادی در قرار دادن این موجود عظیم در برابر بازیکن نمی‌بینند. موجودات دیگری در این سری بازی وجود دارند که می‌توانند از نظر بزرگی گیمر را حیرت‌زده کنند، اما از تمامی آن‌ها اندازه باس فایت Zorah Magdaros بزرگ‌تر و بیش‌تر است.

مبارزه با Mhrunes Dagon در بازی Oblivion

مبارزه با Mehrunes Dagon در بازی Elder Scrolls IV: Oblivion

اجازه دهید شما را با باس فایت Mehrunes Dagon در بازی Elder Scrolls IV: Oblivion که بازیکنان تنها کوتوله‌ای در برابر آن نیستند، آشنا کنیم. این شخصیت تکرار نشدنی در بازی افسانه‌ای Elder Scrolls IV به خوبی نقش یک موجود غول پیکر و منفی را اجرا کرده است.

Mehrunes Dagon از نظر ظاهری توانسته لقب شیطان سرخ را از آن خود کند و به عنوان بدذات‌ترین شخصیت در سری بازی Elder Scrolls IV شناخته شود. هدف اصلی این موجود عظیم تسخیر جهان، از بین بردن موجودات ضعیف و بردگی قدرتمندان است. با اینکه پیدا کردن نقطه ضعف این شیطان سرخ کاملا ساده است و با داشتن مهارت مورد نیاز و قدرتمند می‌توان آن را از پای درآورد، با این حال این موجود از نظر اندازه توانسته جایگاهی در میان غول پیکرترین دشمنان در بازی های ویدیویی پیدا کند.

مبارزه با Riftworm در بازی Gears of War 2

مبارزه با Riftworm در بازی Gears of War 2

یکی دیگر از باس فایت‌هایی که حتما باید برای از بین بردنش به داخل اعضای بدن آن بروید و ذره ذره وجود آن را تجزیه کنید، باس فایت Riftworm در بازی Gears of War 2 است. این موجود به خاطر اندازه بسیار بزرگ و غول پیکرش توانسته جایگاهی در لیست غول پیکرترین دشمنان در بازی های ویدیویی پیدا کند.

باس فایت Riftworm را مانند کرونوس در بازی 3 God of War باید حتما از اعضای داخلی نابود کرد تا از بین برود. تصور کنید برای از بین بردن یک کرم عظیم باید به داخل بدن او بروید و تمامی رگ و موجودات چندش‌آور آن را از بین ببرید. اگر کرم‌های قاتل در فیلم علمی تخیلی Tremors محصول سال 1990 را دیده باشید و اندازه آن کرم‌ها را حدود هزار برابر کنید، نتیجه آن باس فایت Riftworm می‌شود. لذت از بین بردن شریان‌های قلبی این کرم عظیم با اره‌ برقی می‌تواند بسیار لذت‌بخش و هیجان‌انگیز باشد.

مبارزه با Phalanx در بازی Shadow of the Colossus

مبارزه با Phalanx در بازی Shadow of the Colossus

با قاطعیت می‌توان گفت تمامی Colossus که در اثر زیبا و هنری Shadow of the Colossus هستند می‌توانند جزئی از لیست غول پیکرترین دشمنان در بازی های ویدیویی باشند. این بازی از نظر دارا بودن باس فایت‌های بزرگ و شگفت‌انگیز مقام بسیار بالایی دارد و تمامی گیمرهای قدیمی بزرگی و عظمت Colossus را به یاد دارند. در میان شخصیت‌های بزرگ و عظیم، سیزدهمین کلوسوس که Phalanx نام دارد، از همه بزرگ‌تر است.

این باس به قدری بزرگ است که به هیچ‌وجه متوجه حضور شما نخواهد شد و زمانی که از دل زمین خارج می‌شود، از نظر بزرگی و عظمت نفس را در سینه بازیکن حبس می‌کند. تمامی Colossus درون بازی از کیفیت بالا و گیم پلی شگفت‌انگیزی برخوردار هستند، به طوری که بازیکن از شکست دادن آن‌ها بسیار لذت خواهند برد. از نظر ساختار و بزرگی کلوسوس Phalanx حتی از باس فایت نهایی بازی نیز عظیم‌تر است.

مبارزه با Red Eye در بازی Lost Planet 2

مبارزه با The Red Eye در بازی Lost Planet 2

باس‌های عجیب و غریب در سری Lost Planet اصلا کم نیستند و شما می‌توانید به وفور در مراحل مختلف نمونه‌ای از آن‌ها را مشاهده کنید. اما از میان آن‌ها، باس فایت The Red Eye در بازی Lost Planet 2 از همه نظر بزرگ بوده و مانند یه سفینه فضایی زنده حرکت می‌کند. در نگاه اول به آن شاید حیرت‌زده شوید و از وجود همچین هیولای عجیب و ترسناکی در بازی تعجب کنید.

این باس فایت از نظر عظمت غیر قابل تصورش بدون شک در لیست غول پیکرترین دشمنان در بازی های ویدیویی قرار می‌گیرد. قاعدتا موجودی به این عظمت، به سلاحی بسیار بزرگ برای نابودیش نیاز دارد. جالب اینجاست که این موجود عظیم با استفاده از آن سلاح نیز از بین نخواهد رفت، بلکه با استفاده از شلیک یک بمب هسته‌ای کوچک می‌توان از شر آن خلاص شد.

مبارزه با Icon of Sin در بازی Doom Eternal

مبارزه با The Icon of Sin در بازی Doom Eternal

بدون شک همانطور که از نام این باس فایت پیداست، نماد گناه یک رنج فانی بوده که از گوشت ساخته شده است و یک گواهی بر راه رفتن و نفس کشیدن ظلم‌های بی پایان جهنم. سرگذشت این موجود بسیار غم‌انگیز است و او از تمامی شکنجه‌ها و اتفاقات ناگواری که برایش اتفاق افتاده به وجود آمده است. شما این دشمن را در بازی Doom Eternal ملاقات خواهید کرد.

سر این تایتان به شکل بز بوده و نماد بز در ادیان مختلف به معنای گناه است. شما با شخصیت اصلی داستان یعنی Doom Slayer باید با سلاح‌های مختلف و قدرتمند این تایتان بزرگ و حیرت‌انگیز را از بین ببرید. جای نگرانی نیست؛ این باس فایت ظاهری بسیار خشمگین و ترسناک دارد، اما در مقابل Doom Slayer هیچ شانسی ندارد.

کلام آخر

هرچند پیاده‌سازی و قبول ریسک بزرگ طراحی باس‌ها امری بسیار پیچیده و چالش‌برانگیز خواهد بود، اما اگر این ریسک با موفقیت پشت سر گذاشته شود می‌تواند چشم‌اندازهای بسیار زیادی را برای سازندگان بازی رقم زند. احتمالا می‌دانید که باس فایت‌های یک بازی هرچه بزرگ‌تر و سخت‌تر باشند، بیش‌تر در ذهن گیمرها ماندگار می‌شوند. باس فایت‌ها در دنیای بازی‌های ویدیویی نقش مهمی را از نظر زیبایی و هیجان‌انگیزتر شدن عناوین ایفا می‌کنند، مثلا شما در هر اثری به دنبال سرسخت‌ترین و شکست‌ناپذیرترین دشمن برای امتحان کردن مهارت‌های خود می‌گردید.

در نهایت ما در این محتوا نمونه‌هایی از غول پیکرترین دشمنان در بازی های ویدیویی را مورد بررسی قرار دادیم و امیدواریم شما از خواندن این محتوا توانسته باشید خاطرات خوش گذشته خود را زنده کنید. البته ناگفته نماند که باس فایت Metal Gear Ray در بازی Metal Gear Rising: Revengeance، باس فایت The Beast در بازی Infamous 2 و باس فایت Yaldabaoth در بازی Persona 5 و موارد دیگر می‌توانستند جزئی از لیست ما قرار گیرند. مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن نظرات شما با پارسی گیم هستیم.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

کدام باس فایت جزء بزرگترین باس فایت های بازی های ویدیویی به حساب می آید؟

اندازه باس فایت Gongen Wyzen فراتر از عظیم بوده و تنها نوک انگشت آن اندازه کل یک قاره است. تقریبا به ندرت پیش می‌آید که گیمرها با باسی به اندازه سیاره زمین روبرو شوند، اما Gongen Wyzen در بازی Asura's Wrath کاملا استثنایی است. مورد بزرگ‌تر دیگر از این باس، خشم بسیار ترسناک و قدرتمند Asura است.

۱
کدام باس فایت نماد گناه افراد است؟

سر این تایتان به شکل بز بوده و نماد بز در ادیان مختلف به معنای گناه است. شما با شخصیت اصلی داستان یعنی Doom Slayer در بازی doom eternal باید با سلاح‌های مختلف و قدرتمند این تایتان بزرگ و حیرت‌انگیز را از بین ببرید. جای نگرانی نیست؛ این باس فایت ظاهری بسیار خشمگین و ترسناک دارد، اما در مقابل Doom Slayer هیچ شانسی ندارد.

۲
کدام باس فایت با یک شلیک بمب هسته ای نابود می شود؟

باس فایت The Red Eye در بازی Lost Planet 2 از نظر عظمت غیر قابل تصورش بدون شک در لیست غول پیکرترین باس فایت ها در بازی های ویدیویی قرار می‌گیرد. قاعدتا موجودی به این عظمت، به سلاحی بسیار بزرگ برای نابودیش نیاز دارد. جالب اینجاست که این موجود عظیم با استفاده از آن سلاح نیز از بین نخواهد رفت، بلکه با استفاده از شلیک یک بمب هسته‌ای کوچک می‌توان از شر آن خلاص شد.

۳
کدام باس فایت صفت کابوس وارترین موجود در بازی های ویدیویی را از آن خود کرده؟

در حالی که ما هنوز طراحی باس فایت Iustitia در بازی Bayonetta را درک نکرده‌ایم و دقیقا نمی‌توانیم بگوییم این موجود چیست، اما می‌توان به جرات گفت این دشمن عجیب و غریب جزء یکی از کابوس‌وارترین باس فایت‌‌های موجود در بازی‌های ویدیویی است. این باس فایت غول پیکر علاوه بر اینکه 20 متر قد دارد، دارای هفت سر با زبان‌های دراز و بسیار چندش‌آور که سر هر زبانی یک صورت نوزاد در حال ناله دیده می‌شود.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    رضا

    مهمان

    پس بازی فارکرای 3 چی شد یه مرحله داره باید با یه غول بزرگ بجنگیم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حسین اقا

    مهمان

    باس های سری بازی های دارک سایدرز !!!!!

    پاسخ دهید
  • Avatar

    یه یارویی

    مهمان

    پس khotun چی شد ؟ یکی از خان های گوست اف سوشیما بود که این باس ها در مقابلش هیچی اند

    پاسخ دهید
  • Avatar

    aref

    مهمان

    سکیرو یه باس داره دیمن هاترد خیلی از اینای که تو‌این مقاله اسم اوردین در مقابلش عددی نیستن

    پاسخ دهید