پارسی گیم

دانلود بازی Resident Evil Village Gold Edition برای PC

پارسی گیم 21 فروردین 1402 1,897 دیدگاه
495,574 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Resident Evil Village Gold Edition برای کامپیوتر

شاید بتوان سری بازی‌های Resident Evil را یکی از موفق‌ترین عناوین ترسناک در طول تاریخ دانست. داستان بسیار قوی و زیبا در کنار شخصیت‌پردازی مناسب که تمامی شخصیت‌های این سری بازی‌ها را چه منفی و چه مثبت به‌یادماندنی کرده است و همچنین گیم پلی مهیج و چالش‌برانگیزی که در بیشتر مواقع نفس شما را در سینه حبس می‌کند همگی از عوامل موفقیت و محبوبیت این بازی‌ها هستند.

استودیو Capcom که در طول این سال‌ها عناوین بسیاری از این سری موفق را منتشر کرده است، با ایجاد یک نوآوری، قدمی جدید در توسعه بازی برداشت که آن تغییر زاویه دوربین بازی از سوم شخص به اول‌شخص بود. این تغییر انقلابی در شماره هفتم بازی، بسیار به مذاق هواداران خوش آمد و منجر به موفقیت این عنوان گردید. تجربه دنیای هولناک و ترسناک Resident Evil با دوربین اول‌شخص، قطعاً تجربه‌ای منحصربه‌فرد و بسیار ترسناک‌تر از قبل خواهد بود. به دنبال همین موفقیت، Capcom آخرین شماره بازی را با نام Resident Evil Village با همین فرمول منتشر کرده تا این مسیر به سمت قله محبوبیت را با قدم‌های محکم‌تری طی کند.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village

بازی Resident Evil Village توسط استودیو Capcom ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Resident Evil Village با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village

بار دیگر در نقش Ethan Winters، شخصیت اصلی گمنام و بدون صورت شماره قبل، بازی خواهید کرد. او که پس از وقایع خطرناک و هولناکی که در آمریکا با خانواده Baker داشت، به همراه همسر و دختر نوزادش زندگی آرامی را تجربه می‌کند؛ اما این آرامش عمر کوتاهی داشته و تیمی با رهبری Chris Redfield به منزل او هجوم آورده و با کشتن همسرش، دختر نوزادش را نیز دزدیده و خودش را بی‌هوش می‌کنند و به روستایی مرموز و شوم منتقل می‌کنند. حال Ethan برای یافتن و نجات دادن دخترش باید دوباره ماجراهای هولناک و مهیجی را در این روستا پشت سر بگذارد و علت هجوم به خانه‌اش را هم بفهمد.

اتمسفر قوی همواره از نقاط قوت سری Resident Evil بوده که اینجا هم به‌خوبی آن را مشاهده می‌کنید. دنیای بازی چندین منطقه مختلف دارد که هرکدام با سبک و سیاقی منحصربه‌فرد ساخته‌شده‌اند و خود روستا به‌عنوان منطقه مرکزی شناخته می‌شود. تنوع دشمنان در این شماره، برخلاف شماره هفتم بسیار بیشتر شده و همچنین شخصیت‌های منفی جذاب و به‌یادماندنی‌ای در بازی وجود دارد و تا مدت‌ها در ذهن شما باقی خواهند ماند، مانند بانوی خون‌آشام و قدبلندی به اسم Lady Dimitrescu.

مطالب پیشنهادی:

  1. نقد و بررسی بازی Resident Evil Village
  2. داستان بازی Resident Evil Village
  3. آموزش بازی Resident Evil Village : نکاتی که باید قبل از شروع بدانید!
  4. آموزش بازی Resident Evil Village : چطور از حمله مهیب اول بازی جان سالم به درببریم؟
  5. سیستم مورد نیاز بازی Resident Evil Village

Capcom این بار قدم جدید دیگری نیز در ساخت و توسعه Village ارائه داده و آن تغییر سبک و سیاق بازی از سبک همیشگی‌اش به حالتی اکشن تر است که تمرکز زیادی در مبارزات گسترده با سلاح گرم دارد. شما به طیف گسترده‌ای از انواع سلاح‌ها دسترسی دارید و این بار چیزی به اسم کمبود گلوله و منابع وجود ندارد.

دانلود زیرنویس فارسی بازی Resident Evil Village

شاید این تغییر که Village را بیشتر شبیه به یک عنوان شوتر اول‌شخص کرده برای برخی جذاب نباشد و ازنظر آن‌ها فاصله گرفتن از اصول اولیه سری Resident Evil محسوب شود؛ اما از طرفی گیم پلی اکشن بازی به‌خوبی توسط استودیو سازنده پیاده‌سازی شده و تقریباً تمام مبارزات با دشمن‌های معمولی و Boss‌ها، هیجان مخصوص به خود را به شما منتقل می‌کند. این مورد در کنار زاویه دوربین اول‌شخص، ساختار و اتمسفر بازی و داستانی عمیق، تجربه عنوانی مهیج، جذاب و متفاوت را در سری Resident Evil برای شما آماده کرده است. تجربه‌ای که برای طرفداران قدیمی و جدید می‌تواند سرگرم‌کننده باشد.

در ادامه برای دانلود بازی Resident Evil Village با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: AMD Ryzen 3 1200 / Intel Core i5-7500
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 560 with 4GB VRAM / NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti with 4GB VRAM
DirectX: Version 12
Additional Notes: Estimated performance (when set to Prioritize Performance): 1080p/60fps. ・Framerate might drop in graphics-intensive scenes. ・AMD Radeon RX 6700 XT or NVIDIA GeForce RTX 2060 required to support ray tracing. System requirements subject to change during game development.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: AMD Ryzen 5 3600 / Intel Core i7 8700
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 5700 / NVIDIA GeForce GTX 1070
DirectX: Version 12
Additional Notes: Estimated performance: 1080p/60fps ・Framerate might drop in graphics-intensive scenes. ・AMD Radeon RX 6700 XT or NVIDIA GeForce RTX 2070 required to support ray tracing. System requirements subject to change during game development

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Experience survival horror like never before in the eighth major installment in the storied Resident Evil franchise – Resident Evil Village.
Set a few years after the horrifying events in the critically acclaimed Resident Evil 7 biohazard, the all-new storyline begins with Ethan Winters and his wife Mia living peacefully in a new location, free from their past nightmares. Just as they are building their new life together, tragedy befalls them once again.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 35.8 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.1 از میانگین رای 148 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

رفع مشکل You Must have at least 21MB of space available:
1) فایل Fix قرار گرفته در قسمت لینک های دانلود را دانلود کنید.
2) مسیر زیر را در سیستم خود ایجاد کنید:

C: /Program Files (x86)/Steam/userdata/817370/remote/win64_save

3) آخرین نسخه نرم افزار استیم را از قسمت لینک های دانلود، دانلود کنید و یک بار آن را اجرا کنید تا آپدیت های مورد نیازش دانلود شود.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Resident Evil Village در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Resident Evil Village نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Resident Evil Village کرک شده است ؟

بله. بازی Resident Evil Village که از قفل امنیتی دنوو بهره میبرد و توسط گروه EMPRESS کرک شده است. نسخه کرک شده این بازی هم اکنون از سایت پارسی گیم قابل دانلود است.

۲
حجم بازی رزیدنت ایول ویلیج برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی Resident Evil Village برای کامپیوتر 27.9 گیگابایت است.

۳
آیا سیستم من بازی Resident Evil Village را اجرا می کند ؟

برای اجرای بازی Resident Evil Village شما نیاز به ویندوز 7، 8.1 یا 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده AMD Ryzen 3 1200 یا Intel Core i5-7500 و کارت گرافیک AMD Radeon RX 560 یا NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti دارید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Resident Evil Village را بررسی کنید.

۴
داستان بازی Resident Evil Village در چه جهانی روایت می شود ؟

داستان بازی چند سال پس از وقایع بازی Resident Evil 7 Biohazard رخ می‌دهد و شما دوباره در نقش Ethan Winters و از دید اول‌شخص بازی را تجربه خواهید کرد. شما به همراه همسرتان پس از ماجراهای مرگباری که پشت سر گذاشته‌اند به دنبال زندگی آرام و بی‌دردسری هستند و به مناطق کوهستانی‌ای در اروپا پناه برده‌اند؛ اما این صلح عمر کمی داشته و روستایی که در آن سکونت کرده‌اند در عملیاتی که توسط شرکت Umbrella و به رهبری Chris Redfield انجام می‌شود موردحمله قرار می‌گیرد و دوباره زوج داستان ما را اسیر دردسرهای جدیدی می‌کند. آنچه در آینده در انتظار آن‌ها است مرموز، تاریک و خطرناک است و ماجراجویی آن‌ها در دل کوهستان‌های سرد، قلعه‌ای ترسناک و دیگر مکان‌های شوم را می‌طلبد.

۵
بازی Resident Evil Village برای چه پلتفرم هایی منتشر شده است ؟

بازی رزیدنت ایول ویلیج توسط استودیو Capcom برای کامپیوتر، کنسول های PS4 و XBOX One و همچنین کنسول های تازه نفس PS5 و XBox Series X/S منتشر شده است.

۶
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1,897 دیدگاه
  • Avatar

    امین دانشجو

    مهمان

    سلام من تاریخ 8/3/2021 از سایتتون دانلود کردم پارت 11 مشکل داره چیکار کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Caesar

    مهمان

    سلام من همه چیزو درست نصب کردم ویندوزم 10 پرو ورژن 22H2
    ولی موقع اجرا بازی ارور xinput1_3.dll میده میگه این فایل پیدا نشد
    چطوری رفعش کنم هر سایتی هم سرچ زدم گفته DLL رو نصب کن framwork یا visual C++ رو نصب کن و ازینجور حرفا همه رو نصب کردم دوباره ولی رفع نشد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام
    بازی اپتیمایز هم میشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    CPU: Intel Core i7-3720QM
    RAM:8GB DDR3
    Graphics: Quadro K1000M 2GB
    Storage: 500 gB HDD
    Screen: 15.6″ FHD matte

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ممد در پاسخ به امیر

      مهمان

      داداش نهایت بتونی ریزدنت 5بازی کنی با این لپ تاپ خیلی ضعیفه لپ تاپت

  • Avatar

    داوود

    مهمان

    راهی هست که بتونم بازی رو دانلود کنم؟چون از اکثر سایت ها پاک شده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد امین صاحبی

    مهمان

    ممنون از سایت خوبتون که بازی ها رو با زیرنویس ارائه می‌کنید
    خواستم یه نظری بدم خدمتتون
    اینه که یه بخشی بگذارید که بازی جدیدی اومد نوتیفیکشن بیاد. تا قبل از حذف شدن بتونیم حداقل لینکشو داشته باشیم تا بتونیم دانلود کنیم

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 1,897 دیدگاه