Resident-Evil-8
مبین نعمت‌اللهی

میزان فروش بازی Resident Evil Village به 4 میلیون نسخه رسید: Capcom به دنبال رکورد!

مبین نعمت‌اللهی 7 خرداد 1400 بدون دیدگاه
577 بازدید

اخیرا شرکت Capcom اعلام کرده که نزدیک به 4 میلیون نسخه از عنوان Resident Evil Village تنها 20 روز بعد از انتشار بازی عرضه شده است، رقمی بیش از آمار فروش نسخه‌هایی همچون Resident Evil 7, Resident Evil 2 و Resident Evil 3 Remake در مدت‌‌زمانی مشابه!

طبق اعلامیه‌ی شرکت Capcom، نزدیک به 4 میلیون نسخه‌ی فیزیکی و دیجیتالی از جدیدترین نسخه از سری‌بازی‌های Resident Evil تحت‌عنوان Village در سرتاسر جهان عرضه شده است و این بدان معناست که این عنوان توانسته به آمار فروش سریعتری نسبت به 3 نسخه‌‌ی قبلی انتشار یافته دست پیدا کند. به عبارتی دیگر، بازی Resident Evil 7 توانست در طی 9 هفته بیش از 3.5 میلیون نسخه به فروش برساند و شرکت کپکام یادآور می‌شود که نزدیک به 9 میلیون نسخه از این بازی تا بدین‌لحظه عرضه شده است.

خبر اعلام شده بدین معناست که Village در جایگاه سوم و پیش از نسخه‌ی ششم، جایی که تنها در روز اول انتشار نزدیک به 4.5 میلیون نسخه فروش داشته است، قرار می‌گیرد. عنوان Resident Evil Village تنها در روزهای ابتدایی عرضه نزدیک به 3 میلیون نسخه فروش داشته، آمار و ارقامی مشابه با Resident Evil 2 Remake، هر چند که Village تنها به 20 روز برای رسیدن به آمار فروش 4 میلیون نسخه‌ای نیاز داشت، جایی که RE2 Remake توانست در 33 روز به این نقطه‌‌عطف دست پیدا کند.

with-resident-evil-village-capcom

Capcom به دنبال رکورد فروش 11 میلیون نسخه!

از آنجا که برخلاف استقبال گسترده‌ی منتقدین از عنوان Resident Evil Village آمار فروش نسخه‌‌های فیزیکی در هفته‌های ابتدایی در ژاپن چنگی به دل نمی‌زد، شرکت کپکام امیدوار است که این نسخه آمار فروش Resident Evil 7 را پشت سر گذاشته و لقب پرفروش‌ترین‌ نسخه از این فرنچایز پرمخاطب را از آن خود کند. مدیر بخش بازاریابی این شرکت، آقای Antoine Molant در‌ مصاحبه‌ای در ماه مارچ یادآور شد:

در کنار پیش‌برد دیگر برنامه‌ها، اصلی‌ترین خواسته‌ی ما در سال جاری دست‌یابی Resident Evil Village به جایگاه پرفروش‌ترین عنوان از سری‌بازی‌های Resident Evil در چارچوب شرایط‌های کیفی و تجاری‌ست.

وب‌سایت خبری پارسی‌گیم به تازه‌ترین ماجراجویی‌های اتان وینترز نمره‌ی 9/10 را اختصاص داده و آن را عنوانی مهیج و چشم‌نواز از سری‌بازی‌های Resident Evil مورد خطاب قرار داده است.

منبع: VideoGamesChronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.