معرفی 9 مکان مخفی بازی Elden Ring
سارا هابطی

معرفی 9 مکان مخفی در بازی Elden Ring

سارا هابطی 22 فروردین 1401 بدون دیدگاه
7,992 بازدید

کشف مکان‌های مخفی و یافتن آیتم‌های جدید در یک بازی چقدر می‌تواند هیجان‌انگیز و جالب باشد؟ تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید؟ به طور کلی اگر بخواهیم حساب کنیم، تمامی بازی‌های Open world دارای مکان‌های شگفت‌انگیز و مخفی هستند که توسعه‌دهنگان به طور عمد این مکان‌ها را در بازی قرار می‌دهند تا بازیکنان به گشت و گذار بیشتری در محیط بازی بپردازند. در ادامه با گذشتن از تونل‌های مخوف و اسرارآمیز Consecrated Snowfield و رد شدن از کنار دریاچه خونین Lake Of Rot و در آخر رسیدن به باس فایت Black Knife Assassin در بازی الدن رینگ همراه ما باشید.

آشنایی با مکان های مخفی بازی Elden Ring

به دلیل دنیای بسیار بزرگ و وسیع Elden Ring، تقریبا می‌توانیم بگوییم از دست دادن هر آیتمی و پیدا نکردن مکان‌های مخفی به راحتی امکان‌پذیر است. به طور کلی مکان‌های اسرارآمیزی در منطقه Lands Between پنهان شده‌اند و شما با گشت و گذار می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. با اینکه عرضه بازی Elden Ring بدون مشکل نبود، اما توانست به یک بازی RPG با ارزش برای استودیو FromSoftware تبدیل شود. در ادامه با محتوایی که ما برای شما آماده کرده‌ایم، دیگر جای نگرانی برای از دست دادن آیتم و مکان‌های مخفی وجود ندارد؛ پس پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید.

مکان مخفی Mohgwyn Palace

Mohgwyn Palace

یکی از مناطقی که شما به راحتی از کنارش عبور می‌کنید بدون اینکه متوجه حضور آن شوید، Mohgwyn Palace (کاخ موگوین) است. البته این موضوع کاملا عادی است؛ زیرا این مکان نه تنها به خوبی پنهان شده بلکه دسترسی به آن ممکن است کار ساده‌ای نباشد. موقعیت مکانی Mohgwyn Palace به ابتدای بازی بازمی‌گرد زمانی که شما برای اولین بار برای پیدا کردن White-Faced Varre، با اولین NPC ملاقات می‌کنید.

استفاده از پورتال در منطقه Inner Consecrated Snowfield شاید راه ساده‌تری برای رسیدن به Mohgwyn Palace باشد اما باز هم در این راه دشمنانی وجود دارند که راه ما را پیچیده‌تر می‌کنند. توصیه می‌کنیم برای رفتن به Mohgwyn Palace، حتما سلاح و زره‌ قدرتمندی را همراه خود ببرید، زیرا در این مکان باس فایت Mohg Lord of Blood مخفی شده است.

شهر Nokron در بازی Elden Ring

Nokron, Eternal City

لازم نیست برای پیدا نکردن این مکان خود را سرزنش کنید، زیرا برای کشف منطقه Nokron, Eternal City (نوکرون، شهر ابدی) باید مراحلی را طی کنید تا در ورودی این منطقه به روی شما باز شود. بله درست خواندید، تا زمانی که کارهای خاصی انجام ندهید، نمی‌توانید به این مکان شگفت‌انگیز وارد شوید.

برای یافتن Nokron, Eternal City، باید Starscourge Radahn را در قلعه Redmane شکست دهید، سپس ستاره‌ای از آسمان سقوط می‌کند و در ورودی را برای شما باز می‌کند. جایی که Nokron, Eternal City قرار دارد در همسایگی رودخانه سیوفرا (Siofra River) است. این شهر پر از دشمنان و باس فایت‌های جالب توجه است که بسیار خارق‌العاده طراحی شده‌اند.

غار Murkwater Cave

Murkwater Cave

همانطور که از نام این مکان مشخص است، شما باید یک غار را پیدا کنید. پیدا کردن یک غار به خودی خود کار ساده‌ای نخواهد بود، علاوه بر اینکه مخفی هم شده است. البته جای نگرانی وجود ندارد زیرا پیدا کردن Murkwater Cave (غار مورکواتر) نسبت به دو مکان قبلی، کار ساده‌تری است.

تنها کافی است شما تکه‌های یک پازل را کنار یکدیگر قرار دهید و از سمت چپ مسیر باریک دریاچه Agheel، به سمت ورودی غار حرکت کنید. وقتی که دشمنان سر راه خود را شکست دادید به کمک یک NPC می‌توانید وارد غار شوید. در هنگام ورود به غار مراقب موانعی که سر راه وجود دارند باشید. مثلا در مسیر، زنگ‌هایی وجود دارد که اگر به آن‌ها برخورد کنید تمامی دشمنان و باس فایت Patches را بیدار خواهد کرد.

غار Fringefold Heros

Fringefolk Hero’s Cave

در زمان گشت و گذار در محیط بازی شاید به دیواری از مه که مانع ورود شما به قبرستان Stranded می‌شود، برخورد کنید. در اینجا اگر به مقدار کافی Stonesword Key داشته باشید که می‌توانید به راحتی رد شوید؛ در غیر این صورت باید برگردید و به میزان لازم Stonesword Key جمع‌آوری کنید.

با استفاده از کلید Stonesword، مه از بین می‌رود و شما می‌توانید وارد غار شوید. از همان ابتدای ورود به غار متوجه خواهید شد که این غار اصلا مناسب افراد مبتدی نیست. منظور از افراد مبتدی همان افرادی هستند که هنوز سلاح و زره قدرتمندی در بازی پیدا نکرده‌اند. در این غار تعداد زیادی تله مرگبار وجود دارد که عبور از آن‌ها کار دشواری است.

مکان مخفی Church of Dragon Communion

Church Of Dragon Communion

برای پیدا کردن این مکان اسرار آمیز، ابتدا باید Flying Dragon Agheel را شکست دهید. سپس می‌توانید به همراه قلب اژدها به منطقه Bloody Finger Hunter Yura بازگردید که در این راه یک NPC شما را به سمت کلیسا هدایت می‌کند.

در راه رسیدن به کلیسا در انتهای سمت چپ نقشه، وارد یک غار ساحلی خواهید شد و با دشمنان جالبی روبرو می‌شود. یکی از این دشمنان Demi-Human Chiefs نام دارد که حتما باید برای ادامه راه با آن مبارزه کنید. هرچه در غار جلوتر برویم، عمیق‌تر و تاریک‌تر می‌شود و این پیشروی تا زمان پیدا کردن خروجی ادامه دارد. در آخر زمانی که از غار خارج شدید به صخره‌ای می‌رسید که خرابه‌هایی از یک کلیسا را درون خود جای داده است. داخل خرابه‌های کلیسا شما می‌توانید در ازای گذاشتن قلب اژدها، آیتم‌های مختلفی مانند آتش یا پنجه اژدها را انتخاب کنید.

منطقه Lake of Rot

Lake Of Rot

یکی از مکان‌های مخفی و بسیار زیبا بازی Elden Ring، به نام Lake Of Rot شناخته می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم حتما برای رسیدن به این منطقه لحظه‌ای درنگ نکنید. این دریاچه زیبا در مجاورت رودخانه اصلی Ainsel در اعماق زمین قرار گرفته است. در شهری به نام Nokstella باید آسانسوری را پیدا کنید که به اعماق زمین می‌رود، سپس باید از خرابه‌های قصر Uhl به سمت پایین رودخانه حرکت کنید. در انتها بلاخره به Lake Of Rot خواهید رسید که در این دریاچه برخلاف تصور، آبی به رنگ خون جاری است. اگر دوست دارید با مینی باس‌ و دشمنان جالب دیگر Elden Ring آشنا شوید، سفر به این منطقه را فراموش نکنید.

به طور کلی اگر بخواهیم حساب کنیم پیدا کردن این دریاچه بسیار جالب است، زیرا وارد منطقه‌ای شده‌اید که بیشتر به دریاچه مرگ شباهت دارد. این شباهت بیشتر به خاطر این است که رنگ آب خونین است و انگار افراد زیادی در این دریاچه به مبارزه با یکدیگر پرداخته‌اند. لازم به ذکر است اگر می‌خواهید به باس فایت Astel, Naturalborn of the Void برسید، باید ابتدا سرباز Dragonkin از شهر Nokstella را شکست دهید. در انتها با استفاده از یک تابوت به منطقه‌ای سفر می‌کنید که این باس فایت غول‌پیکر در آنجا حضور دارد.

منطقه Kingsrealm Ruins

Kingsrealm Ruins

قطعا نمی‌توان به طور کامل Kingsrealm Ruins را به عنوان یک منطقه مخفی در نظر گرفت. زیرا این مکان تنها از دیوارهای تو در تو تشکیل شده، که اگر شخصیت شما در بین این دیوارهای تو در تو قرار گیرد ممکن است راه را گم کند. هنگامی که به خوبی از بین دیوارهای این ناحیه عبور کردید باید با تعداد زیادی دشمن مبارزه کنید. در آخر زمانی که تمامی دشمنان را از بین بردید باید در اطراف ویرانه‌ها به دنبال شکافی بگردید که بتوانید از آن رد شوید.

نکته‌ای در این مکان وجود دارد و آن است که شما باید سعی کنید درگیر دیوارهای تو در تو و توهمی این منطقه نشوید تا بتوانید به راحتی از میان آن‌ها عبور کنید. در غیر این صورت ممکن است اصلا نتوانید این مکان جالب را پیدا کنید. زمانی که از شکافت دیوار گذشتید، همینطور به راه خود ادامه دهید تا به دشمنی که عصای جادویی دارد، برسید . بعد از گرفتن عصای جادویی چند ضربه به زمین بزنید تا راه پله‌ای برای شما باز شود که موجب هدایت بازیکن به مکان Kingsrealm Ruins می‌شود.

منطقه Consecrated Snowfield

Consecrated Snowfield

برای پیدا کردن مکان مخفی Consecrated Snowfield، ابتدا باید دو نیمه Haligtree Medallion (دو تیکه سنگ که با اتصال به یکدیگر در مخصوصی را باز می‌کنند) را پیدا کنید. مدالیون اول و سمت راستی را می‌توانید در دهکده Albinauries پیدا کنید. برای به دست آوردن مدالیون دوم و سمت چپی باید به منطقه‌ای به نام Mountaintops of the Giants بروید.

بعد از پیدا کردن هر دو سمت چپ و راست Haligtree Medallion با اتصال هر دو نیمه دری برای شما باز می‌شود، سپس وارد تونلی خواهید شد که شما را به سمت Consecrated Snowfield هدایت می‌کند. در انتهای این تونل برای تکمیل شدن راه، باس فایت Niall وجود دارد که مبارزه با آن کمی دشوار است. اما مطمئنا بعد از پیروزی در این مبارزه، مکان شگفت‌انگیزی در انتظار شما خواهد بود. البته ناگفته نماند که شما می‌توانید از نیمه سمت چپی مدالیون خود در مبارزه با باس فایت Niall استفاده کنید.

منطقه Black Knife Catacombs

Black Knife Catacombs

یک مکان مخفی دیگر در بازی Elden Ring به نام Black Knife Catacombs وجود دارد و شما با یک نگاه، سریعا متوجه شباهت‌های این مکان با Kingsrealm Ruins خواهید شد. در بخش شمال شرقی نقشه بازی، دریاچه‌های لیورنیا قرار دارد که باس فایتی جالب و منطقه Black Knife Catacombs را درون خود مخفی کرده است. شاید از وجود یک باس فایت دیگر در این منطقه تعجب کنید، اما باس فایت Black Knife Assassin به معنای واقعی یک قاتل سریع و خونخواه است.

مکان Black Knife Catacombs کلی از اتفاقات جالب و شگفت‌انگیز را درون خود پنهان کرده است که لذت بردن از بازی Elden Ring را برای مخاطب چندین برابر می‌کند. نکته‌ای که در این منطقه باید به آن توجه کنید این است که مراقب تله‌های مرگبار و خطرناک باشید زیرا با برخورد به هر کدام شانس شما برای رسیدن به این مکان شگفت‌انگیز کم‌تر می‌شود.

جمع‌ بندی

در دنیای بسیار بزرگ و گسترده بازی Elden Ring تعداد زیادی اسرار جالب وجود دارد که پیدا کردن آن‌ها هیجان و پاداش فوق‌العاده‌ای به همراه دارد. Elden Ring بستری برای طرفداران خود مهیا کرده تا بازیکنان آزادی کامل در گشت و گذار در محیط‌های مختلف داشته باشند. همانطور که احتمالا می‌دانید تمام کردن خود بازی به خودی خود زمان‌بر است، البته که وجود مکان‌ها و آیتم‌های مخفی شده نیز این زمان را بیش‌تر می‌کند. با این حال مطمئن باشید پیدا کردن تمامی این مکان‌ها به شما حس رضایت و هیجان‌انگیزی را القا می‌کند.

به طور کلی ما در این مقاله سعی کردیم مکان‌های مخفی که تا به حال شناخته شده‌آند را به شما معرفی کنیم و مطمئنا در آینده مکان‌های بیشتری در این بازی شناسایی می‌شوند که می‌توانند طرفداران را شگفت‌زده کنند. در نهایت امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. حتما به این نکته توجه داشته باشید زمانی که بازی را به اتمام رسانده‌اید به سراغ این مکان‌های مخفی بروید. به نظر شما مکان‌های مخفی دیگری در بازی وجود دارند؟

منبع: thegamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

از کدام منطقه باید با احتیاط عبور کنیم تا دشمنان به ما حمله نکنند؟

در منطقه Murkwater Cave باید بسیار با دقت عمل کنید چون با برخورد به بعضی موانع دشمنان زیادی را بیدار خواهید کرد.

۱
در کدام مکان باس فایت Black Knife Assassin حضور دارد؟

در شمال شرقی نقشه مکانی به نام Black Knife Catacombs وجود دارد که باس فایت Black Knife Assassin در آنجا حضور دارد.

۲
در کدام منطقه ما می‌توانیم دریاچه ای به رنگ خون ببینیم؟

در مکان Lake Of Rot دریاچه‌ای را مشاهده خواهید کرد که آبی به رنگ خون دارد.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.