Wolfenstein 2 The New Colossus
سعید ستایش

نمرات بازی Wolfenstein 2: The New Colossus منتشر شد | بازگشت سربلند نازی ها

سعید ستایش 6 آبان 1396 بدون دیدگاه
931 بازدید

بازی Wolfenstein 2: The New Colossus به‌تازگی برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی در دسترس قرارگرفته است و همان‌طور که انتظار می‌رفت این بازی توانسته منتقدان و طرفداران ژانر شوتر اول‌شخص را بسیار راضی کند داستان Wolfenstein 2: The New Colossus در ادامه‌ی نسخه‌ی اول که در سال 2014 منتشرشده بود روایت می‌شود، جایی که شخصیت اصلی داستان نتوانسته مأموریت خود را به اتمام برساند و حال دوباره باید به پایگاه نازی‌های برگردد تا بتواند کار ناتمام خود ‌به اتمام برساند. با نمرات این بازی همراه پارسی گیم باشید.

GameSpot – 9/10

بعدازاینکه بازی Wolfenstein 2: The New Colossus را به اتمام رساندم به تیتراژ پایانی بازی که اسم عوامل بازی را نمایش می‌داد خیره شده بودم و با خودم فکر می‌کردم خیلی وقت است که یک بازی شوتر اول‌شخص به این باکیفیتی را تجربه نکرده بودم، Wolfenstein 2: The New Colossus بازی است که با مأموریت‌های جذاب و صحنه‌های حماسی و اکشن خود شمارا غرق در خود می‌کند.

Polygon – 9/10

Wolfenstein 2: The New Colossus بازی هست که کشتن در آن بسیار لذت‌بخش است، اما تمام بازی به کشتن نازی‌ها خلاصه نمی‌شود، بازی در کنار گیم پلی بی‌نقص خود، یک روایت داستانی بی‌نظیر نیز دارد که شمارا به دنبال خود می‌کشد.

IGN – 9/10
US Gamer – 4.5/5
Game Informer – 9.75/10

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.