دانلود بازی Dishonored Game of The Year Edition برای PS3, دانلود بازی Dishonored برای پلی استیشن 3, دانلود بازی برای پلی استیشن 3, دانلود بازی Dishonored
دانلود بازی Dishonored Game of The Year Edition برای PS3, دانلود بازی Dishonored برای پلی استیشن 3, دانلود بازی برای پلی استیشن 3, دانلود بازی Dishonored پارسی گیم

دانلود بازی Dishonored Game of The Year Edition برای PS3

پارسی گیم 5 مهر 1395 6 دیدگاه
8,807 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Dishonored Game of The Year Edition برای پلی استیشن 3

بازی Dishonored یکی از بهترین بازی‌های مخفی‌کاری که توسط استدیو Arkane ساخته شد و توجه بسیاری از منتقدان صنعت گیم را به خود جلب کرد. گیم پلی روان بازی ، داستان درگیر کننده ، طراحی بی‌نقص و گیرا ، تمامی این ویژگی‌ها باعث شده تا Dishonored به یکی بهترین بازی‌های مخفی‌کاری نسل تبدیل شود.

در دنیای Dishonored مرگ و طاعون همه‌جا را فراگرفته است. Corvo Atano نام شخصیت اصلی بازی و محافظ ملکه‌ی Dunwall است. Corvo با ملکه و دخترش ارتباط نسبتاً خوب و صمیمی‌ای دارد. روزی Corvo برای رساندن نامه‌ای به دست ملکه راهی قصر می‌شود اما بعد از رساندن این نامه افرادی مشکوک باقابلیت‌هایی عجیب ملکه را به قتل می‌رسانند و بعد از دزدیدن دختر ملکه، خیلی سریع فرار می‌کنند. سربازان بعد از مدتی به محل قتل ملکه آمده و Corvo را رو به روی جسد بی‌جان ملکه می‌بینند. در ادامه‌ی این اتفاقات به Corvo انگ خیانت می‌زنند و او را زندانی می‌کنند. اما Corvo بعد از 6 ماه با کمک افراد وفادار به ملکه موفق به فرار شده و در پی انتقام از افراد مقصر در قتل ملکه و در جستجوی دختر ربوده‌شده‌ی او است. شاید داستان ساده به نظر برسد اما در ادامه شاهد پیچ‌وخم‌هایی در این مسیر هستیم که داستان بازی را پیچیده‌تر می‌کنند. در کل داستان بازی بسیار خوب نوشته‌شده و مخاطب را درگیر آن می‌کند.

گیم پلی بازی بسیار روان و بی‌نقص است شما برای انجام هر یک از مأموریت‌ها چندین راه مختلف دارید و تا حدودی شبیه به سری بازی‌های Deus Ex است. سلاح‌ها ، گجت ها و قابلیت‌های زیادی دارید که می‌توانید از آن‌ها برای پیش رفتن در بازی و از بین بردن دشمنانتان استفاده کنید. هرقدر در بازی پیش می‌روید قابلیت‌های جدیدی را باز می‌کنید یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های بازی Blink است که به شما امکان جابه‌جا شدن سریع را می‌دهد. در کل به‌جز Blink پنج قابلیت دیگر هم وجود دارد که می‌توانید بازکنید. همچنین تمامی این قابلیت‌ها را می‌توانید ارتقا دهید.

مبارزه با شمشیر در بازی بسیار لذت‌بخش است شما هرکدام از حملات دشمنان خود را با زمان‌بندی درست می‌توانید Counter کنید. همچنین از شمشیر خود می‌توانید برای حملات مخفی هم استفاده کنید. برای حملات رودررو می‌توانید از سلاح‌های گرم نیز استفاده کنید ولی سلاح‌های گرم صدای زیادی تولید کرده و دشمنان را به خود جذب می‌کنند. جالب این است که شما می‌توانید بازی را بدون استفاده از گجت ها و قابلیت‌های خود و فقط با استفاده از یک شمشیر به پایان برسانید که البته بسیار چالش‌برانگیز است.

گرافیک و طراحی هنری بازی در کلمات نمی‌گنجد. طراحی محیط‌های بازی، زیبا و باشکوه‌اند. بازی با موتور معروف Unreal Engine 3 ساخته‌شده. Dishonored طراحی خاصی را ارائه می‌دهد و ازنظر هنری یک شاهکار به تمام معناست. ازلحاظ فنی شاهد تکسچر های بی‌کیفیت هستیم اما تیم هنری بازی به‌خوبی آن‌ها را جبران کرده و مشکلات گرافیک فنی به چشم نمی‌آیند. همچنین طراحی کاراکترها قابل‌قبول است و مشکل خاصی نمی‌توان از آن‌ها گرفت.

در آخر، بازی Dishonored نه تنها ارزش یک‌بار امتحان کردن را دارد بلکه می‌تواند برای گیمر های سرسخت سبک مخفی‌کاری، ارزش امتحان بسیار بالایی را داشته باشد و شما را به مدت زیادی سرگرم می‌کند. این بازی را به طرفداران سبک مخفی‌کاری توصیه می‌کنیم.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 11.1 گیگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.8 از میانگین رای 5 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

این نسخه به همراه DLC های زیر است:

Void Walkers Arsenal
Dunwall City Trials
The Knife Of Dunwall
The Brigmore Witches

قابل اجرا بر روی Frimware – CFW 4.46

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    MAH2002DI

    مهمان

    سلام میخواستم بدونم نسخه بازی کامله یعنی سه حالتس و بازی رو میشه با سه شخصیت تموم کرد مثل حالت knife of the dunwall یا فقط با کوروو بازی تموم میشه.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    خیلی سایت خوبی دارین
    سایتی که شما طراحی کردین جوریه که به جرعت میشه گفت یکی از منابع گیم برای Ps3 هستش

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    لطفاً میشه روشه نصبشو بگید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      گوگل سرچ کنید

  • Avatar

    Mostafa

    مهمان

    سلام فایل این بازی سالمه مشکلی نداره چون تو بعضی سایتا حجم این بازی رو زدن 11.1Gb برای ps3 خواهش میکنم جواب منو بدین این بازی برام مهمه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Mostafa

      نویسنده

      سلام مصطفی عزیز
      بله مشکلی نداره