ماد Skyrim Lordbound
یحیی رحیمی

زمان انتشار ماد شصت ساعته Skyrim پس از 10 سال توسعه اعلام شد

یحیی رحیمی 30 بهمن 1402 بدون دیدگاه
308 بازدید

مادهای بازی The Elder Scrolls V Skyrim محبوبیت بسیار زیادی دارند. مادسازها از سال 2011 تابه‌حال ده‌ها هزار ماد و افزونه فوق‌العاده برای این بازی نقش‌آفرینی ساخته‌اند. در واقع مادسازها باعث شده‌اند تا بازی اسکایریم به‌نوعی بی‌پایان شود و هر بار محتوای تازه‌ای برای تجربه ارائه شود. یکی از مهم‌ترین مادهای بازی که توسعه آن 10 سال طول کشیده است و حدود 60 ساعت محتوا اضافه می‌کند، بالاخره به مرحله نهایی ساخت رسیده و تاریخ انتشار آن اعلام شد.

ماد Skyrim Lordbound بدون شک بهترین پروژه‌ای است که تابه‌حال این بازی نقش‌آفرینی به خود دیده است. این ماد یک منطقه کاملاً جدید را به نام Druadach اضافه می‌کند و طبق گفته‌ها، شصت ساعت محتوا دارد. بازی‌کننده چهل مأموریت مختلف را طی خواهد کرد و پنجاه دانجن جدید را جستجو می‌کند. حتی دیالوگ‌های جدید برای شخصیت‌های غیرقابل تجربه ضبط شده‌اند، سلاح‌، زره و وردهای جادوی بیشتر اضافه می‌شوند و بزرگ‌ترین خط داستانی کل بازی ارائه خواهد شد.

پروژه عظیم اسکایریم در سال 2014 معرفی شد و در طی سال‌های اخیر، اطلاعات اندکی از آن منتشر شده است. اولین تریلر ماد Lordbound در سال 2016 پخش شد که تنها گوشه‌ای از محتوای جدید را نشان داد. طبق صفحه رسمی ماد در وب‌سایت Moddb، توسعه محتوای جدید چندین بار متوقف و دوباره از سر گرفته شده است. مشکلات مختلف باعث شده تا تولید ماد بسیار طولانی شود. مطلب اخیر توسعه‌دهنده در سال 2023 نشان داد که این پروژه هنوز زنده است.

ماد Skyrim Lordboundانتشار ماد وسیع Skyrim در سال اخیر

کریا، یکی از سازندگان ماد در مورد زمان انتشار آن افشاگری کرد. او در این مورد گفت: «با اطمینان خاطر نسبی می‌گوید که به دنبال انتشار ماد در سال 2024 هستیم.» به عبارت دیگر ماد وسیع Skyrim پس از یک دهه توسعه در طی ماه‌های آینده منتشر خواهد شد. البته احتمال آنکه زمان انتشار بار دیگر به تعویق بیفتد وجود دارد. این تیم متشکل از توسعه‌دهنده‌های مستقل است و بودجه‌ای مشابه یک استودیو بازی‌سازی در اختیار آنها نیست.

در خبر دیگری، بازی‌کنان درخواست توقف انتشار آپدیت برای بازی The Elder Scrolls V را کرده‌اند. بتسدا با انتشار هر آپدیت، بخشی از مادهای طرفداران را از کار می‌اندازد و در طی چند وقت اخیر، اکثر مادهای آفلاین از دسترس خارج شده‌اند. بتسدا یک فروشگاه آنلاین ایجاد کرده و سعی می‌کند تا مادها را بفروشد که با اعتراض گیمرها مواجه شد. در عین حال ساخت بازی The Elder Scrolls VI ادامه دارد و خبر تازه‌ای از آن در دسترس نیست. نظر شما در مورد ماد جدید Skyrim چیست؟

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.