دانلود بازی Quake Enhanced برای PC
دانلود بازی Quake Enhanced برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Quake Enhanced برای PC

پارسی گیم 29 مرداد 1400 1 دیدگاه
4,708 بازدید

دانلود بازی Quake Enhanced برای کامپیوتر

شاید بتوان طلوع ژانر شوتر اول‌شخص، به‌خصوص بخش چندنفره‌اش را مدیون عنوان Quake دانست. این بازی استاندارد جدیدی در سبک شوتر اول‌شخص تعریف کرد و بخش چندنفره‌اش آن‌چنان سرگرم‌کننده و اعتیادآور بود که هنوز هم افراد زیادی را درگیر خودش کرده است. استودیو id Software پس از موفقیت چشمگیر این عنوان نسخه Enhanced را معرفی کرده که علاوه بر بازی اصلی، تغییرات و بهینه‌سازی‌های زیادی را در آن ایجاد کرده تا این بازی نوستالژیک را بی‌نقص‌تر از همیشه به طرفدارانش هدیه دهد.

ازلحاظ گیم پلی باید بدانید که با یکی از سریع‌ترین و هیجان‌انگیزترین عناوین شوتر اول‌شخص روبه‌رو هستید. علاوه بر طیف وسیع سلاح‌هایی که در دسترس دارید، تنوع دشمنان نیز بالا بوده و هرکدام سبک متفاوتی از حملات را روانه شما خواهند کرد. سریع بودن عنصر اصلی Quake است و می‌توان آن را به‌نوعی پدر عنوان محبوب Doom دانست.

نسخه Enhanced بازی تغییرات زیادی را در بخش گرافیکی آن ایجاد کرده که ازجمله آن‌ها می‌توان به نورپردازی بهتر، مدل‌های جدید برای کاراکترها و محیط‌ها، نقشه‌های جدید و سیستم به‌روزی برای ایجاد سایه‌ها اشاره کرد. هرکدام از این تنظیمات قابلیت خاموش شدن هم دارند تا افرادی که تجربه‌ای کاملاً نوستالژیک می‌خواهند هم راضی بمانند.

علاوه بر بهبود گرافیک، تمامی اضافات و بسته‌های الحاقی بازی نیز در این نسخه حضور دارد تا کامل‌ترین نسخه از بازی را در دست داشته باشید. از مهم‌ترین این اضافات می‌توان به بسته الحاقی Dimension of the Machine اشاره کرد که به مناسبت 25 سالگی بازی طراحی و ساخته‌شده بود و جدیدترین بسته الحاقی بازی محسوب می‌شود. اینجا باید در بعدهای جدیدی از دنیای Quake به مبارزات خود ادامه دهید و رازهای راه‌اندازی دوباره یک ماشین قدیمی را کشف کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Doom Eternal را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Quake Enhanced با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Windows 10
Intel Core i5-3570 @ 3.4 GHz or AMD Ryzen 3 1300x @ 3.5 GHz
NVIDIA GeForce GTX 650 TI (2GB) or AMD HD 7750 (1GB)
8GB System RAM
Minimum 2GB free space on hard drive (additional space required for optional Add-ons)
High speed broadband connection required for online play

سیستم پیشنهادی :

Windows 10
Intel Core i5-6600k @ 3.5 GHz or AMD Ryzen 5 1600 @ 3.2 GHz
NVIDIA GeForce GTX 1070 (8GB) or AMD RX Vega 56 (8GB)
8GB System RAM
Minimum 2GB free space on hard drive (additional space required for optional Add-ons)
High speed broadband connection required for online play

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Developed by the award-winning id Software, Quake® is the ground-breaking, original dark fantasy first-person shooter that inspires today’s retro-style FPS games. With Quake (Enhanced), experience the authentic, updated, and visually enhanced version of the original.
Enjoy the original, authentic version of Quake, now with up to 4K* and widescreen resolution support, enhanced models, dynamic and colored lighting, anti-aliasing, depth of field, the original, atmospheric soundtrack and theme song by Trent Reznor, and more. There’s never been a better time to play Quake.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    سلام

    مهمان

    با اون کیفیت ریمیکشه ترسیدم به این باز سازی گرافیک قرون وسطایی داره و سیستم خدا رو میخواد

    پاسخ دهید