دانلود بازی Starship Troopers Terran Command Raising Hell برای PC
دانلود بازی Starship Troopers Terran Command Raising Hell برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Starship Troopers Terran Command Raising Hell برای PC

پارسی گیم 7 آذر 1402 بدون دیدگاه
1,442 بازدید

دانلود بازی Starship Troopers Terran Command Raising Hell برای کامپیوتر

در بازی استراتژی RTS هیجان انگیزی به نام Starship Troopers Terran Command شما در چکمه‌های فرماندهی قرار می‌گیرید که پیاده نظام فضایی را در برابر تهدید بی امان عنکبوت‌های بیگانه هدایت می‌کند. در حالی که این بازی ژانر RTS را متحول نمی‌کند، تجربه‌ای رضایت بخش و جذاب با طعم متمایز دفاع از قلعه را ارائه می‌دهد که پتانسیل سرگرم کردن شما برای ساعات زیادی را دارد. این بازی که توسط The Artistocrats ساخته شده، عناصر سنتی RTS را با یک روایت کمدی تیره با الهام از فیلم نمادین Starship Troopers در دهه 90 ترکیب می‌کند. نتیجه کار نیز اثری اعتیادآور و به شدت رضایت بخش است.

در جریان این بازی، شما فعالیت‌های معمولی RTS را انجام خواهید داد: ساخت واحدها، گرفتن اهداف، دفاع از پایگاه‌ها و از بین بردن دژهای عنکبوتی. تأکید بر فرماندهی جوخه‌های پیاده نظام مسلح به سلاح‌های مختلف، از تک‌تیرانداز و شعله افکن گرفته تا ماشین‌های سنگ‌اندازی است. علی‌رغم مدیریت تنها شش تا ده جوخه در یک زمان، پیچیدگی عمیق‌تر می‌شود زیرا واحدها تجربه کسب می‌کنند و توانایی‌های قابل فعال سازی را باز می‌کنند. دشمنان بیگانه بازی برای طرف‌داران فیلم سینمایی آشنا خواهند بود. این دشمنان خطرات زیادی را برای سربازان شما ایجاد کرده و نابود کردنشان نیاز به برنامه ریزی و استراتژی دقیق خواهد داشت.

اگر از تجربه بازی اصلی لذت بردید، پس تیم سازنده برای شما یک بسته الحاقی جدید تحت عنوان Starship Troopers Terran Command Raising Hell را نیز آماده کرده است. این محتوا بازیکنان را به مبارزه شدید در سیاره Gehenna سوق می‌دهد، یک منظره جهنمی کابوس وار که با گدازه‌های مذاب، فوران‌های آتشفشانی و گروهی بی پایان از عنکبوت‌ها شکل می‌گیرد. داستان در طول هفت مأموریت چالش برانگیز و به شدت اعتیادآور که حول ایستگاه Vilon، یک ایستگاه فضایی مهم در قلب جهنم، می‌چرخد، به عنوان محوری برای مسیرهای تجاری بین زمین، Kwalasha و دیگر مستعمرات فدراسیون فضایی عمل می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Star Trek Infinite و X Force Under Attack را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Starship Troopers Terran Command Raising Hell برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-bit Windows 8/10 (the game runs on Windows 7 but no support will be provided)
Processor: Intel Core i5 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1050/ Radeon RX 560
DirectX: Version 9.0

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10, Windows 11
Processor: Intel Core i7 or equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 1070 or equivalent
DirectX: Version 9.0

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A series of 7 new missions tell the story of the struggle on planet Gehenna – an unforgiving hellscape engulfed in molten lava, volcanic eruptions, and hordes of Arachnids. Human interest in the sector is centered on Vilon Station, a majestic space station orbiting just above the planet’s atmosphere. A stream of massive freighters feed the station’s endless thirst for fuel, extracted and refined through industrial facilities on Gehenna’s surface.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.36 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.