آپدیت جدید Starfield
ارحام ادبخواه

آپدیت جدید Starfield قابلیت DLSS را به بازی اضافه کرد

ارحام ادبخواه 18 آبان 1402 بدون دیدگاه
421 بازدید

بتسدا همان‌طور که پیش از این هم وعده داده بود با عرضه یک به روز رسانی جدید قابلیت‌هایی نظیر DLSS 3 و DLLA را به بازی استارفیلد اضافه کرد. البته که آپدیت جدید Starfield هنوز در فاز بتا قرار دارد و به صورت رسمی و عمومی منتشر نشده است.

استودیو بتسدا گیمز پیش از این قول داده بود که نسخه بتا آپدیت جدید Starfield این هفته از راه می‌رسد و قابلیت DLSS 3 را به بازی اضافه می‌کند. خوشبختانه این استودیو خوشنام به وعده خود عمل کرده و نسخه بتا به روز رسانی جدید خود را در دسترس کاربران استیم قرار داده است. این به روز رسانی جدید که با عدد 1.8.83 شناخته می‌شود، عملکرد این ویدیو گیم بزرگ را بهبود می‌بخشد. اما چگونه باید آپدیت جدید استارفیلد را دانلود کرد؟ آن هم در زمانی که هنوز در فاز بتا و آزمایشی قرار دارد؟

برای دانلود آپدیت جدید بازی به پلتفرم استیم بروید و از بخش Library خود استارفیلد را انتخاب کنید. حالا وارد بخش Properties شوید و در پنجره ظاهر شده گزینه Betas را بزنید. در ادامه یک بار دیگر روی گزینه Beta در پایین صفحه کلیک کنید تا روند به اتمام برسد. فقط توجه داشته باشید که برای دسترسی به آپدیت جدید Starfield باید آن را به صورت مجزا دانلود کنید. پس از دانلود به روز رسانی می‌توانید تجربه بازی خود را از فایل‌های ذخیره‌ای که دارید ادامه دهید. با این حال فایل‌های ذخیره‌ای که پس از دانلود این آپدیت بتا درست می‌شوند، پس از عرضه آپدیت رسمی کار نخواهند کرد. به روز رسانی رسمی مورد بحث در ماه جاری میلادی منتشر خواهد شد.

آپدیت جدید Starfield

آپدیت جدید و رسمی استارفیلد در ماه جاری منتشر خواهد شد

اما این آپدیت جدید نسخه بتا DLSS 3 را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانیم نرخ فریم باثبات‌تری داشته باشید. علاوه بر این، قابلیت‌هایی نظیر DLSS Super Resolution، Frame Generation، NVIDIA Reflex و DLAA (مخفف Deep Learning Anti-Aliasing) نیز در دسترس قرار خواهند گرفت. اما خود بتسدا اضافه کرد که اگر می‌خواهید تغییرات حاصل از DLSS Frame Generation را متوجه شوید، باید VSync را از تنظیمات بازی خاموش کنید. البته که این تغییر خاص در نسخه رسمی آپدیت جدید Starfield به صورت خودکار اعمال خواهد شد.

درکنار این بحث‌ها باید بدانید که آپدیت مورد بحث عملکرد نهایی CPU و GPU را بهبود می‌بخشد و حتی قابلیت تغییر میزان روشنایی یا Brightness را هم به بازی می‌آورد. بازی Starfield پیش از این اجازه تغییر روشنایی را نمی‌داد و باید آن را از تنظیمات نمایشگر خود تغییر می‌دادید. اما در کنار بحث‌های فنی، آپدیت جدید استارفیلد به شما اجازه می‌دهد غذاهایی را که در محیط پیدا می‌کنید بلافاصله بخورید. این در حالی است که پیش از این باید غذاها را از سطح محیط بر می‌داشتید و سپس از Inventory شروع به خوردن‌شان می‌کردید. اگر هم سیستم مخفی‌کاری برای‌تان بیش از حد چالش برانگیز بود، باید بدانید که به روز رسانی 1.8.83 کمی آن را راحت‌تر می‌کند.

در ادامه چندی از مهم‌ترین تغییراتی که با نسخه بتا آپدیت جدید Starfield از راه می‌رسند را با هم مرور می‌کنیم:

  • بهبود عملکرد کارت‌های گرافیکی؛ به خصوص GPUهای جدید و گران قیمت (در انحصار نسخه پی سی)
  • بهبود عملکرد فنی بازی و ثبات بخشیدن به آن
  • امکان استفاده از غذاها به صورت مستقیم
  • راحت‌تر شدن سیستم مخفی‌کاری
  • امکان تغییر میزان روشنایی

به طور کلی به نظر می‌رسد که به روز رسانی جدید Starfield می‌تواند عملکرد بازی را حسابی بهبود ببخشد. شما در این باره چه فکری می‌کنید؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: WCCftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.