FIFA 22 ایکس باکس گیم پس
یحیی رحیمی

بازی FIFA 22 هفته آینده به ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود

یحیی رحیمی 26 خرداد 1401 بدون دیدگاه
585 بازدید

شرکت EA هر سال با نزدیک شدن به زمان انتشار نسخه جدید بازی فیفا، عنوان سال گذشته را به سرویس EA Play اضافه می‌کند. با توجه به آنکه سرویس EA Play در قالب Xbox Game Pass Ultimate ارائه می‌شود؛ کاربران گیم پس می‌توانند از روز دوم تیر ماه به بازی FIFA 22 دسترسی پیدا کنند و از جدیدترین بازی این مجموعه بدون پرداخت هزینه استفاده کنند. این بازی در تاریخ 23 ژوئن قابل دانلود خواهد بود.

به گزارش پارسی گیم، FIFA 22 تنها بازی نیست که به زودی راهی سرویس ایکس باکس گیم پس می‌شود؛ مایکروسافت هر ماه یک فهرست بلند بالا از بازی‌های مختلف را اضافه می‌کند و در نتیجه عناوین دیگری در راه هستند. از آنجایی که بازی‌های جدید با شروع ماه میلادی معرفی می‌شوند؛ در نتیجه باید مدتی بیشتر منتظر بمانیم. البته افزودن بازی فیفا 22 به گیم پس از طریق EA Play امکان‌پذیر است که تصمیم‌گیری در مورد تاریخ آن به شرکت الکترونیک آرتز مربوط است.

از آنجایی که شرکت الکترونیک آرتز با فدراسیون فوتبال جهانی به نتیجه نرسید؛ نسخه جدید این بازی با نام EA Sports FC منتشر خواهد شد. امسال آخرین نسخه از این مجموعه با نام FIFA 23 ساخته می‌شود که طبق گفته EA، تمرکز آن روی رقابت‌های جام جهانی خواهد بود و این شرکت تمامی تلاش خود را برای ارائه محتوای لایسنس‌شده خواهد کرد. این مسئله باعث شده تا انتشار بخش کریر آنلاین FIFA 23 لغو شود و اضافه شدن این بخش به نسخه سال آینده موکول شود.

FIFA 22 ایکس باکس گیم پس

FIFA 22 در گیم پس آلتیمت

بازی فیفا 22 نسبت به شماره پیشین تغییرات شایانی داشت. نسخه نسل جدید بازی که برای کنسول‌های ایکس باکس سری و PS5 منتشر شد؛ قابلیت‌های تازه‌ای ارائه کرد که این سری را چند پله ارتقاء داد. برای نمونه انیمیشن‌های بازی تغییر بسیار زیادی داشته‌اند و به لطف فناوری موشن کپچر، نحوه حرکت هر بازیکن متفاوت است. بخش آلتیمت تیم و کریر نیز حالت‌های بیشتری دریافت کرده‌اند که تجربه آن‌ها به شما پیشنهاد می‌شود. اضافه شدن FIFA 22 به ایکس باکس گیم پس بدین معنی است که تمامی بخش‌های بازی از جمله آلتیمت تیم در اختیار شماست و نیازی به خرید بازی نخواهید داشت.

انتشار سالانه بازی فیفا و خرید دوباره این محصول باعث شده تا تعدادی از بازی‌کنان ترجیح دهند تا آن را روی گیم پس دریافت کنند. اگر شما نیز جزو این افراد هستید، کافی است روز دوم تیر ماه، وارد فروشگاه مایکروسافت شوید و روی گزینه دانلود کلیک کنید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.