Deathloop
یحیی رحیمی

Deathloop با قابلیت‌های جدید به ایکس باکس گیم پس می‌آید

یحیی رحیمی 24 شهریور 1401 بدون دیدگاه
178 بازدید

شرکت بتسدا رسماً انتشار بازی Deathloop در تاریخ 20 سپتامبر (29 شهریور) را برای کنسول Xbox و سرویس ایکس باکس گیم پس تائید کرد. این نسخه جدید همراه با آپدیت مهمی منتشر می‌شود که قابلیت‌های بیشتری را به بازی می‌افزاید. مایکروسافت این خبر را در طی استریم زنده در نمایشگاه بازی توکیو اعلام کرد. می‌توانید از هفته آینده بدون پرداخت هزینه اضافه به تجربه بازی تحسین‌شده استودیو آرکین بپردازید.

کارگردان بازی Deathloop پس از تائید انتشار بازی برای ایکس باکس گیم پس، ویژگی‌های آپدیت موسوم به Goldenloop را تائید کردند. این آپدیت شامل یک تفنگ جدید، دشمنان کاملاً جدید با رفتار متفاوت و آیتم‌های تازه است. تمامی بازیکنان در پلتفرم‌های مختلف می‌توانند با هم بازی کنند و کراس پلی برای کامپیوتر، پلی استیشن و ایکس باکس فعال خواهد شد.

آخرین بازی استودیو آرکین به‌صورت انحصاری برای PS5 و کامپیوتر در تاریخ 14 سپتامبر 2021 منتشر شد. این بدین معنی است که یک سال از انتشار بازی می‌گذرد و قرارداد میان بتسدا و سونی نیز تنها به مدت یک سال دوام داشت. با اتمام قرارداد انحصاری، مایکروسافت تصمیم گرفته تا بازی را به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه کند. گفتنی است مالکان Xbox Series و کامپیوتر می‌توانند بدون خرید بازی آن را تجربه کنند. آپدیت جدید نیز ویژگی‌های بیشتری به بازی اضافه می‌کند.

بازی Deathloop ایکس باکس گیم پس

انتشار Deathloop برای گیم پس

مایکروسافت به قرارداد میان id Software و پلی استیشن احترام گذاشت و پس از خرید این شرکت، تغییری در تصمیم اولیه ایجاد نکرد. این باعث شد تا مالکان کنسول Xbox نتواند در سال گذشته، اثر تحسین‌شده استودیو آرکین را تجربه کنند. گفتنی است بازی Deathloop جوایز مختلفی دریافت کرده و از نظر بسیاری، بهترین بازی سال شناخته می‌شود. کرک نسخه کامپیوتر Deathloop هم چند ماه پیش منتشر شد و اگر عضو سرویس گیم پس هستید، اچیومنت‌های دث‌لوپ را از دست ندهید.

بازی دث‌لوپ یک چرخه مرگ‌بار را به نمایش می‌گذارد. بازی‌کنان در مقام یک قاتل حرفه‌ای قرار می‌گیرند و باید جلوی دیگر قاتلان را بگیرند. تنها راه نجات یافتن از این چرخه تکراری، کشتن هشت هدف مختلف، قبل از رسیدن به پایان روز است. در صورتی که بازی‌کننده نتواند هشت هدف را حذف کند و زمان به پایان برسد، بار دیگر باید از ابتدا کارش را شروع کند. البته هر بار که بازی می‌کنید، سلاح‌ها و قابلیت‌های بیشتری به دست می‌آورید تا بار دیگر با قدرت بیشتری به بازی برگردید.

منتقدان Deathloop‌ را یکی از هوشمندانه‌ترین بازی‌های چند سال اخیر نامیدند و سبک طراحی آن را ستودند. روز 29‌ شهریور، قادر به دانلود آن از سرویس گیم پس خواهید بود. در خبر دیگری، Assassin’s Creed Odyssey به گیم پس پیوست.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.