بازی FIFA 23
یحیی رحیمی

بخش کریر مود آنلاین بازی FIFA 23 منتشر نمی‌شود

یحیی رحیمی 21 خرداد 1401 بدون دیدگاه
1,928 بازدید

طبق گفته یکی از افشاگران بازی‌های ویدیویی، بخش آنلاین کریر بازی FIFA 23 علی رغم قول الکترونیک آرتز منتشر نمی‌شود و این بخش در بازی بعدی حاضر خواهد بود. EA سعی کرده تا ویژگی‌های بیشتری به کریر آفلاین اضافه کند. استودیو EA Sports هنوز از بازی فیفا 23 رونمایی نکرده و این در حالی است که نسخه جدید همیشه در ماه خرداد معرفی می‌شد. گفتنی است این آخرین بازی است که تحت برند FIFA منتشر خواهد شد.

به گزارش پارسی گیم، قرارداد میان فدراسیون فوتبال و EA تمدید نخواهد شد و این مجموعه بازی از سال آینده میلادی با نام EA Sports FC شناخته خواهد شد. توسعه‌دهندگان رسما اعلام کردند که بازی FIFA 23 از تمامی برندهای قرارداد با فیفا استفاده می‌کند و بیشترین محتوا مرتبط با تیم‌های ملی و رقابت جام جهانی در این بازی استفاده می‌شود. در عین حال قرار بود که کریر FIFA 23 به صورت آنلاین باشد؛ اما این بخش تا نسخه بعدی تاخیر خورده است.

با توجه به آنکه جام جهانی قطر امسال برگزار می‌شود، الکترونیک آرتز برنامه‌های زیادی برای پوشش دادن این مسابقات در قالب بازی فیفا 23 دارد و به همین دلیل، ویژگی‌هایی که قرار بود در این بازی اضافه شود به EA Sport FC منتقل شده است. طبق ادعای FUTZone از افشاگران معرفی بازی فیفا و آلتیمت تیم، حالت کریر به همان شکل سنتی در بازی FIFA 23 حاضر خواهد بود و تغییرات گسترده در بازی بعدی اعمال می‌شود.

کریر FIFA 23 بازی فیفا 23

کریر مود FIFA 23

این افشاگر مدعی است که Career فیفا 23 از مکانیسم‌های تازه‌ای پشتیبانی می‌کند. برای نمونه مربی می‌تواند با بازی‌کنان، قبل و بعد از برگزاری مسابقه صحبت کند و همچنین گزینه‌های بیشتری برای مذاکره خرید بازی‌کن اضافه شده است. طبق گفته وی، صحنه‌های سینمایی بیشتری برای خرید بازیکن وجود دارد و بازی حالت تعاملی پیدا کرده است. بخش آکادمی نوجوانان نیز تغییرات مهمی در نسخه جدید دریافت می‌کند.

اگرچه تمامی این ویژگی‌ها به کریر FIFA 23 اضافه می‌شود؛ اما همچنان حالت آنلاین غایب خواهد بود. طرفداران فیفا مدتهاست درخواست افزودن کریر آنلاین را دارند؛ اما این حالت در بازی EA Sports FC فعال می‌شود. کریر آنلاین بدین معنی است که بازی‌کنان می‌توانند با افراد واقعی مسابقه دهند و حالتی مشابه آلتیمت تیم؛ این بار با تیم‌های واقعی و گزینه خرید و فروش بازی‌کن محدود ارائه می‌شود.

دلیل تاخیر کریر آنلاین به بازی بعدی، حجم کاری زیادی توسعه‌دهندگان عنوان شده و اینکه EA به دنبال نهایت استفاده از حق امتیاز فیفا و تیم‌های ملی است و فیفا 23 بیشتر روی همین جنبه تمرکز خواهد کرد. با توجه به آنکه بازی بعدی دیگر تحت کنترل فدراسیون فوتبال جهانی نیست؛ امکان گنجاندن ویژگی‌های بیشتری وجود دارد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.