دانلود بازی Battlefield 1942 Secret Weapons of WWII برای PC
دانلود بازی Battlefield 1942 Secret Weapons of WWII برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Battlefield 1942 Secret Weapons of WWII برای PC

پارسی گیم 20 خرداد 1401 5 دیدگاه
11,710 بازدید

دانلود بازی Battlefield 1942 Secret Weapons of WWII برای کامپیوتر

سری بازی‌های بتلفیلد از گذشته تا به امروز یکی از پرچم‌داران سبک شوتر اول‌شخص بوده‌اند. ویژگی بارز سری Battlefield وجود نقشه‌های وسیع و تعداد بالای بازیکنان درون آن‌ها به‌طور هم‌زمان بود که تجربه واقع‌گرایانه‌ای از جنگ را به خورد آن‌ها می‌داد. علاوه بر این امکان استفاده از وسایل نقلیه جنگی مانند تانک و نفربر و… نیز طعم تازه‌ای به این نبردها در یک بازی شوتر اول‌شخص می‌دهد. بازی Battlefield 1942 یکی از عناوین قدیمی و نوستالژیک این سری است که دومین بسته الحاقی آن با نام Secret Weapons of WWII هم محتوای بیشتری را در اختیار طرفدارانش قرار داد.

گیم پلی بازی همان اصول همیشگی سری Battlefield را دنبال می‌کند. شما در دو تیم تقسیم شده و وارد نقشه وسیعی برای جنگ می‌شوید. سبک و سیاق بازی در دوران جنگ جهانی دوم طراحی شده و تمامی ادوات جنگی، سلاح‌ها و تجهیزات مربوط به همان دوران هستند. حالت معروف Conquest که در تمام بازی‌های بتلفیلد حضور دارد، تیمی را پیروز میدان اعلام می‌کند که بیشترین تعداد نقاط مهم در نقشه را کنترل کرده یا سریع‌تر با کشتن افراد تیم مقابل، امتیاز آن‌ها را کم کند. از آنجا که عمر زیادی از این بازی می‌گذرد، نباید انتظار گرافیک مدرن و امروزی را از آن داشته باشید اما گیم پلی و ویژگی‌های دیگر در کنار روان اجرا شدن روی سیستم‌های قدیمی می‌تواند عاملی برای تجربه آن باشد.

بسته الحاقی Secret Weapons of WWII که دومین بسته الحاقی بازی محسوب می‌شود، سلاح‌ها، تجهیزات، وسایل نقلیه و همچنین نقشه‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. در این 8 نقشه جدید، 6 عدد با حالت جدیدی معرفی می‌شوند که درون آن‌ها اهداف متفاوت و مهمی وجود داشته و تیمی برنده می‌شود که بتواند سریع‌تر این اهداف را از بین ببرد. تیم مقابل باید در برابر حملات دفاع کند. به‌جز این 8 نقشه، 7 مدل سلاح جدید و قدرتمند در کنار انواع تانک‌ها و وسایل نقلیه نظامی نیز به بازی اضافه شده‌اند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Battlefield 2042 و Call of Duty Vanguard را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Battlefield 1942 Secret Weapons of WWII برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 98/ME/2000/XP/Vista/7
Processor: Pentium III or Athlon equivalent
Memory: 128 MB
Graphics: 3D-accelerated 32 MB video card with HW-T&L and 24-bit z-buffer (NVIDIA GeForce 256 / GeForce 2+ / ATI Radeon+)
DirectX: Version 8.1
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Secret Weapons of WWII brings many new features to the original game, such as new weapons, vehicles, battles, factions, and a new gameplay mode that focuses on fulfilling objectives more than destroying the enemy army. These new features help to bring variety to its predecessor’s gameplay without overhauling the series. For example, while an Allied engineer may still maintain his original role as being able to repair vehicles, his long-ranged rifle has been replaced with a shotgun, which is effective at short distances.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    mmd

    مهمان

    چطوری وارد بازی شم اخه هیچ فایلی برای دانلود نیست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mmd

    مهمان

    چطوری وارد بازی شم هیچ فایلی بررای دانلود نیست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mmd

    مهمان

    سلام چطوری وارد بازی بشم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    021

    مهمان

    ایا برای ویندوز 10 میاره

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به 021

      پشتیبانی

      بله