دانلود بازی Battlefield 1942 برای PC
دانلود بازی Battlefield 1942 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Battlefield 1942 برای PC

پارسی گیم 17 خرداد 1401 7 دیدگاه
10,533 بازدید

دانلود بازی Battlefield 1942 برای کامپیوتر

بازی‌های شوتر اول شخص از آن دسته عناوینی هستند که صنعت گیم امروزی را شکل داده‌اند. این بازی‌ها به دلیل اکشن و هیجان زیادی که به گیمر القا می‌کنند، همیشه واکنش‌های مثبتی از این جامعه دریافت کرده‌اند. با این حال تعدادی فرنچایز هستند که همیشه بالاتر از سایرین قرار داشته و از شهرت بیشتری برخوردار هستند. یکی از این فرنچایزها، Battlefield نام داشته و به دست استودیوی DICE ساخته شده است. این بازی‌ها امروزه از میلیون‌ها مخاطب بهره‌مند هستند؛ با این حال در سال 2002، اولین شماره از سری با نام Battlefield 1942 توانست با فروش و دریافت نقدهای مثبت، آینده سری را پایه گذاری کند.

بازی Battlefield 1942 در موج جدید بازی‌های شوتر که در دوران جنگ جهانی ساخته می‌شدند، تولید و منتشر شد. این بازی از ابتدایی‌ترین و در عین حال جالب‌ترین ویژگی‌های سبک شوتر سو استفاده کرده و یکی از سینمایی‌ترین تجربیات زمان خود را خلق کرد. Battlefield 1942 در دو حالت آفلاین و مولتی پلیر قابل تجربه بوده و حالت مولتی پلیر آن، انقلابی‌ترین ویژگی زمان خود به حساب می‌آید. شما در نقش سربازانی مختلف در جنگ جهانی دوم حضور پیدا کرده و باید با نابودی دشمنان، پیروز میدان شوید. تنوع بالای مراحل و اسلحه‌ها، باعث شد که Battlefield 1942 به سرعت تبدیل به استانداردی در سبک خود شود.

هر نبرد بازی در یکی از معروف‌ترین مکان‌های مبارزه در جنگ جهانی دوم اتفاق میفتد. تنوع بالای نقشه‌های بازی باعث شده که هیچ گاه حس تکراری بودن به بازیکن دست نداده و تا آخر بازی سرگرم شود. المان‌های گیم پلی شوتری که می‌شناسید، همگی در این بازی حضور دارند. از مبارزه با تعداد زیادی دشمن، تا نابود کردن ابزار جنگی برای پیروزی در نبرد برای اولین بار در Battlefield 1942 ارائه شدند. گرافیک فوق‌العاده این بازی حتی با استانداردهای سال 2002 نیز خیره کننده است. پس اگر به دنبال یکی از تاریخی‌ترین و مهم‌ترین بازی‌های شوتر صنعت گیم می‌گردید، Battlefield 1942 را فراموش نکنید.

بازی Battlefield 1942 نام اولین نسخه از فرنچایز افسانه‌ای Battlefield است. این بازی در سال 2002 منتشر شد و با نقدهای مثبتی که دریافت کرد، توانست یکی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای صنعت گیم را خلق کند. برای خاطره بازی با یک عنوان قدیمی هم که شده، همین حالا بازی زیبای Battlefield 1942 را دانلود و تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Call of Duty 2 و Call of Duty Vanguard را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Battlefield 1942 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 98/ME/2000/XP/Vista/7
Processor: Pentium III or Athlon equivalent
Memory: 128 MB
Graphics: 3D-accelerated 32 MB video card with HW-T&L and 24-bit z-buffer (NVIDIA GeForce 256 / GeForce 2+ / ATI Radeon+)
DirectX: Version 8.1
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Battlefield 1942 let players engage in infantry combat and get behind the wheel of a variety of vehicles from submarines to battleships and bombers. The game is where DICE developed the signature Battlefield rock-paper-scissors gameplay, and where players first experienced the unique and unscripted multiplayer experiences now known as “Battlefield Moments.” The game also introduced mainstay Battlefield concepts such as the tactical game mode Conquest and team play functionality. Spotting enemies and repairing damaged vehicles are essential Battlefield elements that have been part of the series ever since. Unlike other FPS games of the era, team play was essential and highly rewarded, which played a huge part in its success. Battlefield 1942 propelled DICE to global acclaim and gave them a world-wide fan base.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    آروین

    مهمان

    برای دیسک 2 چیکار کنیم؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      آزاد در پاسخ به آروین

      مهمان

      تونستی نصب کنی ؟ منم همین مشکلو دارم الان

  • Avatar

    ….

    مهمان

    سلام این بازی نیاز به سریال داره کسی میدونه چیه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      mosi در پاسخ به ....

      مهمان

      0901-4282370-7435538-3063

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    هیج فایل ستاپی نیست

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      نویسنده

      پس از اکسترکت فایل های دانلودی، فایل های بدست آمده رو در نرم افزار PowerISO اجرا کنید و سپس بازی رو نصب کنید.

  • Avatar

    آرمین

    مهمان

    کیس ناسا هم نمیتونه بیاره بالا ?

    پاسخ دهید