دانلود بازی Hellish Quart برای PC
دانلود بازی Hellish Quart برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Hellish Quart برای PC

پارسی گیم 11 آبان 1400 1 دیدگاه
5,968 بازدید

دانلود بازی Hellish Quart برای کامپیوتر

مبارزات تن‌به‌تن و همچنین نبردهای باستانی با سلاح سرد چاشنی بسیاری از عناوین ویدیویی موفق بوده‌اند. برخی بازی‌های محبوب مانند سری Assassin’s Creed، Prince of Persia، For Honor و… مبنای اصلی مبارزاتشان بر همین اساس پیاده‌سازی شده بود؛ اما عناوین کمتری منتشر شده‌اند که این دوئل‌های جذاب و خطرناک تنها عنصر موجود در گیم پلی آن‌ها باشد و به طور اختصاصی این سبک از مبارزه را سوژه اصلی خود قرار دهند. بازی Hellish Quart از استودیو Kubold عنوانی مبارزه‌ای بوده که دوئل‌های جذابی با شمشیر را به خورد شما خواهد داد.

این بازی داستان خاصی نداشته و صرفاً تمامی تمرکز سازندگان بر روی گیم پلی بوده است. در هر راند وارد مبارزه‌ای خواهید شد که توسط شمشیرهای مختلف انجام شده و باید به کمک حرکات رزمی و هوش خود، حریف را شکست دهید. نکته مهم بازی استفاده از فیزیک واقع‌گرایانه در تمامی عناصر گیم پلی است، از خود شمشیرها گرفته تا انیمیشن‌ها و حرکات کاراکترهایی که کنترل می‌کنید تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته‌اند و یکی از طبیعی‌ترین دوئل‌های مجازی خود را داخل Hellish Quart تجربه خواهید کرد.

برای حمله و دفاع می‌توانید از چهار جناح مختلف استفاده کنید که هرکدام بسته به سبک مبارزه حریف شما می‌تواند کارآمد یا بی‌اثر باشد. استفاده از تکنولوژی موشن کپچر برای طراحی انیمیشن کاراکترها باعث شده تا تفاوت چندانی میان حرکات آن‌ها با انسان‌های عادی دیده نشود. کنترل کردن کاراکتر نیز اصول ساده‌ای دارد اما کسب مهارت در شمشیر زدن و پیدا کردن نقاط ضعف و قدرت هر حرکت رزمی، زمان زیادی می‌خواهد. از لحاظ تاریخی بازی در قرن 17 میلادی جریان داشته و گرافیک قابل قبولی را ارائه می‌دهد تا دوئل‌های شما علاوه بر اینکه واقع‌گرایانه‌اند، زیبا و چشم‌نواز هم به نظر آیند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های For Honor و SCUM را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Hellish Quart با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel i-5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 1050 (GPU) or Ryzen 4700g (APU)
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space
Additional Notes: For 720p 60 fps, Low Detail settings. Minimal specs unknown yet – need more testing

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel i-5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 970 or RX 590
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space
Additional Notes: For 1080p 60 fps, High detail settings

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A fighting game about sword dueling, in which the blades really clash using physics, and the characters use motion captured fencing techniques. Play as one of many 17th century warriors and use sabers, rapiers, broadswords and many other blades in quick fights, survival mode or LOCAL multiplayer with friends (you can play online too with Steam Remote Play Together). You can also casually spar with wooden weapons now!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    کرک شدست؟

    پاسخ دهید