سری Monument Valley مانیومنت ولی
محمد صادق شجاعی

سری Monument Valley روی کامپیوتر منتشر خواهد شد

محمد صادق شجاعی 12 خرداد 1401 بدون دیدگاه
255 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Ustwo Games اعلام کرده است که هر دو بازی سری Monument Valley (مانیومنت ولی) به‌زودی روی کامپیوتر منتشر خواهند شد.

با استناد به اعلام استودیو Ustwo Games، نسخه کامپیوتر بازی‌های سری مانیومنت ولی در تاریخ 12 ژوئیه (21 تیر) به فروشگاه استیم اضافه خواهد شد. از آنجایی که بازی‌های این سری در ابتدا روی گوشی‌های موبایل در دسترس قرار گرفته‌اند، مراحل آن بر اساس تجربه در حالت عمودی طراحی شده است. اما اکنون در قالب نسخه Panoramic، هر یک از بازی‌ها از دو طرف گسترش پیدا کرده و بخش‌های بیشتری از محیط نمایش داده می‌شود. همچنین بازی‌های سری مانیومنت ولی روی کامپیوتر از نسبت تصویر 21:9 پشتیبانی می‌کنند. به این واسطه می‌توانید نسخه کامپیوتر سری Monument Valley را روی مانیتورهای فوق عریض تجربه کنید.

کاربران پلتفرم کامپیوتر در ازای پرداخت مبلغ 8 دلار می‌توانند نسخه Panoramic هر یک از بازی‌های سری مانیومنت ولی را خریداری کنند. بازی‌های مذکور شامل تمامی بسته‌های الحاقی هستند. به این واسطه با خرید بازی Monument Valley: Panoramic Edition می‌توانید به DLCهای Forgotten Shores و Ida’s Dream دسترسی داشته باشید. این در حالی است که بازی Monument Valley 2: Panoramic Edition شامل بسته الحاقی The Lost Forest می‌شود.

هر دو بازی سری مانیومنت ولی در قالب باندلی به نام Monument Valley Panoramic Collection به فروش می‌رسد که می‌توانید آن را با 15 درصد تخفیف خریداری کنید.

سری Monument Valley مانیومنت ولی

سری Monument Valley از بهترین مجموعه‌های موبایل تاریخ است

اولین بازی Monument Valley در سال 2015 روی iOS و اندروید در دسترس قرار گرفت. این بازی مورد تحسین منتقدین قرار گرفته و امتیاز 89 را در وب سایت متاکریتیک دریافت کرده است. همچنین این اثر جوایز متعددی از جمله جایزه بزرگ مراسم International Mobile Gaming Awards 2015 و جایزه‌های بهترین بازی بریتانیایی و بهترین بازی موبایل از مراسم BAFTA را به خود اختصاص داده است.

استودیو Ustwo Games در سال 2017 دنباله بازی مانیومنت ولی را منتشر کرد. این اثر نیز عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته و امتیاز متاکریتیک آن برابر با 83 است. همچنین در مراسم The Game Awards 2017 از بازی Monument Valley 2 به عنوان بهترین بازی موبایل تقدیر شد. در مجموع، هر دو بازی سری Monument Valley تعداد 29 جایزه به دست آورده و بیش از 100 میلیون بار توسط بازیکنان سراسر جهان دانلود شده‌اند.

جنیفر استاریس کارگردان بازی از استودیو Ustwo Games چنین گفته است: «ما معتقدیم که نسخه Panoramic بازی‌های سری مانیومنت ولی عالی‌ترین راه برای تجربه آثار این مجموعه محسوب می‌شوند. ما نسبت به ارائه دنیای منحصر‌به‌فرد آن‌ها به گروه تازه‌ای از بازیکنان هیجان‌زده هستیم. امیدواریم که نسخه ریمستر بازی‌های سری Monument Valley، تجربه‌ای عالی برای طرفداران قدیمی و بازیکنان جدید فراهم کنند».

نظر شما در مورد انتشار نسخه کامپیوتر سری مانیومنت ولی چیست؟ آیا از تجربه بازی‌های این مجموعه روی پلتفرمی جدید با ویژگی‌های تازه استقبال می‌کنید؟ به نظر شما نسخه Panoramic بازی‌های سری Monument Valley تا چه اندازه مورد توجه بازیکنان قرار می‌گیرند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.