بازی The Callisto Protocol
لاوین شریفی

داستان بازی The Callisto Protocol در دنیای پابجی به وقوع نمی‌پیوندد

لاوین شریفی 11 خرداد 1401 بدون دیدگاه
593 بازدید

بازی ترسناک The Callisto Protocol از استودیو Striking Distance دیگر وابسته به دنیای پابجی نیست و در عوض در فضایی دیگر به وقوع خواهد پبوست. زمانی که استودیو Striking Distance بازی پروتکل کالیستو را در مراسم اهدای جوایز The Game Awards سال 2020 معرفی کرد، با اشتیاق زیاد طرفداران روبه‌رو شد. این کمپانی با اعلام اینکه این بازی به دنیای بازی PUBG: Battleground مرتبط خواهد بود تمامی طرفداران را متحیر کرد.

به گزارش پارسی گیم، روایت بازی جدید در دنیای پابجی منجر به سردرگمی طرفداران شد زیرا بازی پابجی دنیا و داستان به خصوصی ندارد. بعد از اعلام ساخت بازی پروتکل کالیستو، Krafton پیش زمینه‌ای برای بازی پابجی در وبسایت و تریلرهای این بازی قرار داد. به جز این موارد، بازی پابجی هیچ گونه شخصیت و محتوای به خصوصی ندارد.

به گفته کارگردان بازی The Callisto Protocol، گلن اسکافیلد، دیگر نیازی نیست این بازی خود را با محتوای پابجی تطبیق دهد. با پیشروی در توسعه این بازی، داستان آن کاملا مستقل از بازی پابجی شکل گرفته است. با این وجود اعلام شده است که در پروتکل کالیستو همچنان اشاراتی به بازی پابجی خواهد شد. از آنجایی که اسکافیلد سابقه همکاری در ساخت سری بازی‌های Dead Space را در پیشینه خود دارد، می‌توان از توانایی او در ساخت بازی‌های ترسناک علمی تخیلی فوق‌العاده اطمینان حاصل کرد. حالا که وی می‌تواند بدون هیچ گونه محدودیتی به ساخت این بازی ادامه دهد، قطعا محصول نهایی نتیجه مطلوب‌تری را به همراه خواهد داشت.

داستان بازی The Callisto Protocol

داستان بازی The Callisto Protocol

اسکافیلد در توییتی گفته است که: «بازی The Callisto Protocol داستان و دنیای مستقل خود را دارد. این بازی دیگر در دنیای پابجی به وقوع نخواهد پیوست. در ابتدا در خط زمانی پابجی قرار داشت ولی در نهایت به داستانی کاملا مجزا تبدیل شد. بازی پابجی فوق‌العاده است و ما همچنان سورپرایزهای کوچکی را برای طرفداران در نظر گرفته‌ایم. ولی کالیستو پروتوکال محتوا، داستان و دنیای کاملا منحصر به فرد خود را دارد.»

بازی پروتکل کالیستو در یکی از ماه‌های سیاره مشتری به وقوع می‌پیوندد. ما در نقش جیکوب لی، با صداپیشگی جاش دوهامل، وارد این بازی می‌شویم. او در زندان مستعمره متحده مشتری، بلک آیرون، زندانی شده است. اینکه چطور وارد این زندان شده‌ایم دقیقا واضح نیست ولی به نظر می‌رسد رئیس زندان در حال سازماندهی تهاجم بیگانگان است. این موجودات فضایی شبهات زیادی به نکرومورف‌ها دارند و با انتقال اورگان‌های داخلی خود به دهان قربانی او را آلوده می‌کنند.

بازی‌های Dead Space تجربه‌ای بی‌نظیر را برای طرفداران به ارمغان آوردند و حالا باید دید بازی کالیستو پروتوکال که امسال منتشر می‌شود با چه حجم از نقدهای مثبت روبه‌رو خواهد شد.

منبع: playstationlifestyle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.