آپدیت بازی PUBG: Battlegrounds (پابجی)
محمد صادق شجاعی

لیست تغییرات آپدیت 22.1 بازی PUBG: Battlegrounds اعلام شد

محمد صادق شجاعی 26 بهمن 1401 3 دیدگاه
317 بازدید

شرکت Krafton تازه‌ترین به‌روز‌رسانی بازی پابجی را منتشر کرده است. آپدیت 22.1 بازی PUBG: Battlegrounds تغییرات مختلفی را اعمال خواهد کرد که از بین آن‌ها می‌توان به اضافه شدن یک خطر جدید در محیط‌های برفی اشاره کرد.

شرکت Krafton همواره با انتشار به‌روز‌رسانی‌های مختلف تلاش می‌کند که تجربه اثر بتل رویال خود یعنی بازی پابجی را بهبود بخشیده و موارد تازه‌ای را ارائه کند. در این راستا امروز آپدیت 22.1 بازی PUBG: Battlegrounds با موارد جدیدی منتشر شده است. در قالب این به‌روز‌رسانی خرس‌ها به Vikendi اضافه شده‌اند. با این وجود که خرس‌ها از دور چندان خطر‌ناک به نظر نمی‌رسند، اما در صورتی که در محدوده خاصی قرار بگیرید شروع به حمله خواهند کرد. علاوه بر این به‌روز‌رسانی جدید بازی پابجی، Moonlight را به Vikendi اضافه کرده و زیبایی خاصی را به سرزمین‌های یخ‌زده می‌بخشد.

آپدیت 22.1 بازی PUBG: Battlegrounds پس از گذشت ساعاتی از تعمیر و نگهداری سرور‌ها، از امروز روی کامپیوتر در دسترس قرار دارد. این در حالی است که کاربران کنسول‌های خانگی باید تا تاریخ 23 فوریه (4 اسفند) صبر کنند. در این روز از ساعت 7:30 تا 15:30 بازی پابجی از دسترس خارج شده و پس از آن به‌روز‌رسانی جدید ارائه می‌شود.

آپدیت بازی PUBG: Battlegrounds (پابجی)

تعادل اسلحه‌ها در آپدیت بازی PUBG: Battlegrounds

آپدیت 22.1 بازی PUBG: Battlegrounds همچنین یک Thermal 4X Scope جدید را ارائه می‌کند که به کمک آن بازیکنان می‌توانند با استفاده از اشعه مادون قرمز دشمنان را شناسایی کنند. این آیتم فقط در Vikendi در دسترس خواهد بود. همچنین تغییراتی در تعادل اسلحه‌ها و وسایل نقلیه اعمال شده است. با انتشار به‌روز‌رسانی جدید بازی پابجی جدول امتیازات و رتبه‌بندی‌ها از نو تنظیم شده و بازیکنان بر اساس آخرین رتبه خود در این فصل جوایز خود را دریافت می‌کنند.

لیست کامل تغییرات آپدیت 22.1 بازی PUBG: Battlegrounds را می‌توانید در صفحه مربوطه در وب سایت رسمی بازی پابجی مشاهده کنید. نظر شما در مورد این به‌روز‌رسانی چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    بازی خیلی خوبی هست حتما دانلودش کنید عالیه فیلمش واقعیه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    بازی خیلی خوبی هست حتما دانلودش کنید عالیه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امین

    مهمان

    نظر من اینه که حجمش خیلی زیاده و الان نمیدونم با این وضع تحریم چجوری دانلودش کنم :/

    پاسخ دهید