دانلود بازی The Callisto Protocol برای PS4
دانلود بازی The Callisto Protocol برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی The Callisto Protocol برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 16 آذر 1401 8 دیدگاه
5,609 بازدید

دانلود بازی The Callisto Protocol برای پلی استیشن 4

سوژه فضا و کهکشان برای ساخت طیف گسترده‌ای از بازی‌های ویدیویی مناسب است. از بازی‌های سبک بقا گرفته تا عناوین نقش‌آفرینی، ماجراجویی و همچنین بازی‌هایی که به گشت و گذار توجه ویژه دارند. اما چیز دیگری در کهکشان بیکران می‌تواند جلب توجه کند و آن هم ترس از ناشناخته‌ها است، همین موضوع ساخت بازی‌های ترسناک فضایی را بیش از پیش مورد توجه استودیوهای بازی سازی قرار داده است. تا به امروز بازی‌های ترسناک خوب زیادی با سوژه فضایی منتشر شده‌اند، از سری Dead Space گرفته تا بازی Alien: Isolation که هر کدام حس و حال ترس فضایی را به شکلی مناسب به خورد بازیکن می‌دهند. بازی The Callisto Protocol از استودیو Striking Distance جدیدترین عنوان ترسناک ماجراجویی با سوژه علمی تخیلی و فضایی است که می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش، هولناک و سرگرم‌کننده را به خوردتان دهد.

یک بازی فضایی ترسناک جدید با روایت مرموز

بازی The Callisto Protocol در آینده‌ای دور جریان دارد. اکنون 300 سال در تاریخ به جلو رفته‌ایم و در نقش Jacob Lee قرار می‌گیریم. او یک زندانی بوده که در یک زندان پیشرفته به اسم Black Iron اسیر است و محکومیت خود را می‌گذراند. این زندان یکی از امن‌ترین زندان‌های موجود بوده که در یکی از قمرهای سیاره مشتری به اسم Calisto واقع شده است. داستان از آنجا جالب می‌شود که ناگهان زندانی‌ها شروع به تبدیل شدن به موجودات وحشی و ترسناکی کرده و هرج و مرج بزرگی در این زندان شکل می‌گیرد. حال جیکوب باید برای زنده ماندن تلاش و راهی برای فرار از زندان پیدا کند و هم‌زمان رازهای پنهان و تاریک موجود در این سیاره کوچک را برملا سازد.

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol

بازی The Callisto Protocol توسط استودیو Striking Distance ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی The Callisto Protocol با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol

گیم پلی اکشن با عناصر ترسناک

گیم پلی بازی The Callisto Protocol با زاویه دوربین سوم شخص طراحی شده و تلفیقی از عناصر اکشن، ترسناک و هیجان‌انگیز است، چیزی که شاید در سری بازی‌های Dead Space به وفور تجربه کرده باشید. این موضوع در کنار اتمسفر بسیار قوی، گرافیک خیره‌کننده و همچنین عناصر ترس و وحشتی که هم به صورت ظاهری و هم به صورت روانی در بازی وجود دارد، تجربه آن را به شدت لذت‌بخش می‌کند. بخش‌هایی از بازی به گشت و گذار در مناطق، پیدا کردن منابع و سلاح‌ها و همچنین پیدا کردن تجهیزات مناسب برای مقابله با دشمنان و چالش‌ها اختصاص دارد. دشمنان و هیولاها نیز دائم جهش پیدا کرده و به گونه‌های خطرناک‌تری تبدیل می‌شوند.

مبارزه از دور و نزدیک

شما در بازی The Callisto Protocol باید به دو صورت با دشمنان رو به رو شوید. گاهی باید مبارزات تن به تن را تجربه کرده و گاهی از راه دور به دشمنان شلیک کنید. طیف گسترده‌ای از ابزارها و سلاح‌ها در دسترس شما قرار می‌گیرد که قابلیت ارتقا نیز دارند. اکشن بازی به لطف این سلاح‌ها و تجهیزات بسیار از اکشن بالایی برخوردار بوده و تلفیق آن با عناصر ترس و وحشت، یک بازی جذاب علمی تخیلی و فضایی را تشکیل داده است. اگر از آن دسته افرادی هستید که با سه‌گانه Dead Space بسیار سرگرم شدید، این بازی تمامی عناصرش شباهت بسیاری با آن داشته و با گرافیکی مدرن و جذاب شما را مجذوب خود خواهد کرد.

گرافیک مدرن و خیره‌کننده

از دیگر ویژگی‌های مهم بازی The Callisto Protocol گرافیک مدرن و امروزی‌اش است که تمامی جزییات و جلوه‌های ویژه را به شکلی چشم‌نواز به خورد چشمانتان می‌دهد. تمامی تکنیک‌های مدرن گرافیکی از نورپردازی گرفته تا استفاده از Ray Tracing در بازی وجود داشته و جزییات بافت‌ها، انیمیشن‌ها و سایر موارد مثال‌زدنی است. این گرافیک خوب باعث شده تا اتمسفر گیرا و عمیق بازی و همچنین عنصر ترس نیز بیش از پیش خودش را نشان دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dead Space و Alien: Isolation را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Callisto Protocol برای پلی استیشن 4 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

In this narrative-driven, third-person survival horror game set 300 years in the future, the player will take on the role of Jacob Lee – a victim of fate thrown into Black Iron Prison, a maximum-security penitentiary located on Jupiter’s moon, Callisto. When inmates begin to transform into monstrous creatures, the prison is thrown into chaos. To survive, Jacob must battle his way to safety to escape Black Iron Prison, while uncovering the dark and disturbing secrets buried beneath the surface of Callisto. Using a unique blend of shooting and close-quarters combat, Jacob will need to adapt his tactics to combat the rapidly evolving creatures while scavenging to unlock new weapons, gear, and abilities to outrun the growing threat and escape the horrors of Jupiter’s Dead Moon.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 28.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی The Callisto Protocol در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی The Callisto Protocol نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 4 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۲
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 4 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    الان این بازی رایگان هست باید دانلود کنیم بعد میتونیم رو کنسول اجراش کنیم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام یه سوال بعذ ازینکه فایل بازی و دانلود کردیم چطوری رو کنسول اجراش کنیم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Rmcf

    مهمان

    نسخه هکی اومده چرا نمیذارید؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mkh

    مهمان

    نسخه جلبریکش نیومده هنوز؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    این دیتا ps4 ها که شما میزارید اگه نصب کنیم میتونیم آنلاین بازی کنیم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیرحسین

      پشتیبانی

      سلام
      درصورت خرید بازی بله میتونید

  • Avatar

    طاهری

    مهمان

    این بازی ها بر روی دستگاههای جیلیریک شده ، قابل نصب و اجرا هستن یا خیر ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به طاهری

      پشتیبانی

      خیر