The Callisto Protocol
مهدی ملکی

بازی Callisto Protocol در زمان آینده PUBG روایت خواهد شد

مهدی ملکی 25 آذر 1399 بدون دیدگاه
1,242 بازدید

قسمت‌های اول و دوم مجموعه بازی Dead Space ترسی را درون صنعت ویدیوگیم پدید آوردند که وابسته به زمان نیست و به نظر می‌رسد که اگر در نسل دهم نیز یک گرافیک چشم‌نواز روی آن‌ها پیاده شود، می‌توانند کاربران زیادی را به دیوار میخکوب کنند. حال به تازگی سازنده آن مجموعه که فعلاً روی بازی Callisto Protocol مشغول به کار است، درباره ارتباط دنیای اثر جدید خود با PUBG می‌گوید که عملاً هیچ ربطی به ترس ندارد!

بازی Callisto Protocol حداقل در دو سال آینده درون پلتفرم‌های کاربران وارد نخواهد شد اما در این بین مسلماً جالب است که برخی اطلاعات جدید درباره آن کسب کنیم.

گلن اسکوفیلد سازنده بازی یادشده به تازگی به مصاحبه با وب‌سایت IGN  پرداخته و در این بین اشاره کرده است که بازی مذکور در آینده‌ای دور درون دنیای PUBG روایت خواهد شد. اگر شما متوجه نشده‌اید باید ذکر کنیم که ناشر و سازنده بازی PUBG استودیو Striking Distance توسعه‌دهنده این اثر ترسناک را تاسیس کرده است؛ بنابراین طبق این منطق، ارتباط‌ات مذکور دیگر عجیب نیست! آقای اسکوفیل در ادامه اینگونه به توضیح منظور خود می‌پردازد:

سازنده بازی Dead space

موضوع جالب این است که من هنگام اولین ملاقات با توسعه‌دهندگان بازی PUBG همراه با این داستان وارد شدم و شروع به صحبت درباره آن و البته ساخت استودیویی جدید کردم. من این بازی را به آن‌ها معرفی کردم و خوب کاری که ما کردیم این بود که بازی را درون خط داستانی PUBG توسعه دادیم.

این موضوع در کل مسئله عجیبی به نظر می‌رسد و خود آقای اسکوفیلد نیز به آن اشاره کرده است؛ اما در نهایت اگر این روند تنها به چند ایستراگ و ارجاع ختم شود، بعید است که به مشکل خاصی به وجود آید. اسکوفیلد امید دارد که بازی Callisto Protocol بتواند تبدیل به یکی از ترسناک‌ترین آثار نسل جدید بشود و همان مسیری را طی کند که مجموعه Dead Space در نسل هفتم پیمود. بازی یادشده در تاریخی نامعلوم از سال 2022 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S و البته PC عرضه خواهد شد.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.