مسترلیگ eFootball 2022
یحیی رحیمی

حالت مسترلیگ تا سال آینده به eFootball 2022 اضافه نمی‌شود

یحیی رحیمی 11 خرداد 1401 بدون دیدگاه
591 بازدید

کونامی رسماً زمان اضافه شدن حالت مسترلیگ به بازی eFootball 2022 و جزئیات آن را فاش کرده است. طبق آخرین اخبار بازی، امکان انتشار این بخش محبوب تا سال آینده میلادی وجود ندارد. این حالت که اولین بار در سری بازی PES خود را نشان داد و مدیریت یک باشگاه فوتبال را در اختیار بازی‌کنان قرار می‌دهد و در سال 2023 به بازی ای فوتبال 2022 راه پیدا می‌کند. این حالت مشابه کریر مود بازی فیفا است و امکان خرید و فروش بازیکن و کسب جام‌های متعدد را فراهم می‌کند.

طبق پیام منتشرشده در صفحه توییتر eFootball، حالت مسترلیگ بازی eFootball 2022 تا اوایل سال آینده میلادی منتشر نمی‌شود. این حالت قرار است «به‌صورت محتوای پولی» و «در طی سال 2023» منتشر شود. گزارش‌های قبلی از پولی بودن مسترلیگ ای فوتبال رسماً با انتشار این خبر تائید می‌شود. کونامی از همان ابتدا به دنبال فروش این بخش به صورت جداگانه بود و تنها حالت آنلاین و دوستانه به صورت رایگان در دسترس بازی‌کنان قرار می‌گیرد.

کونامی در ادامه پیام افزود: «تعداد تیم‌های حاضر در لیگ‌ها و تیم‌های باشگاهی با استفاده از بسته الحاقی پولی در پایان سال 2022 گسترش خواهند یافت». این گفته بدین معنی است که تمامی تیم‌ها در دسترس بازی‌کنان نخواهند بود و برای محتوای بیشتر باید پول پرداخت کرد. به نظر می‌رسد که تنها چند تیم فعلی که به صورت رایگان در دسترس است، باقی می‌مانند و بقیه باید توسط پول درون بازی خریده شوند. برنامه‌ریزی انجام‌شده تا به امروز به صورت دقیق اعلام نشده بود.

مسترلیگ eFootball 2022

محتوای پولی بازی eFootball 2022

مشخص نیست آیا تنها 9 تیم فعلی رایگان می‌ماند و بقیه پولی خواهند شد یا اینکه تعداد این تیم‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند. در حال حاضر تنها امکان شرکت در مسابقات دوستانه وجود دارد و بخش آنلاین نیز هنوز محتوای کافی دریافت نکرده است. کونامی در ادامه نوشته است که ویژگی‌های بیشتری به بخش ویرایش تیم‌ها و بازی‌کنان در زمستان امسال اضافه می‌شود. قابل کراس پلتفرم میان کنسول و کامپیوتر نیز همان موقع در دسترس قرار می‌گیرد؛ این در حالی است که قرار بود کراس پلی با انتشار نسخه موبایل eFootball 2022 فعال شود.

سرورهای بازی eFootball 2022 در حال حاضر خاموش شده‌اند و روند اعمال آپدیت تا سه روز آینده ادامه خواهد یافت. نسخه 1.1.0 بازی با فعال شدن سرورها قابل دانلود خواهد بود و پس از آن فصل دوم از راه می‌رسد. این آپدیت قرار است ظرفیت سرورها را بهبود بخشد و همچنین باگ‌های اصلی را برطرف کند. اولین نسخه از بازی PES 2022 در شهریور سال پیش منتشر شد و گیم پلی ضعیف و گرافیک کامیکال باعث انتقادات گسترده علیه این شبیه‌ساز فوتبال شد. در صورتی که منتظر افزودن مسترلیگ به ای فوتبال 2022 بودید؛ بهتر است مدتی دیگر منتظر بمانید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.