بازی eFootball
یحیی رحیمی

بخش مسترلیگ بازی eFootball پولی خواهد بود

یحیی رحیمی 1 مرداد 1400 بدون دیدگاه
2,371 بازدید

کونامی با معرفی بازی eFootball و خداحافظی با برند PES پس از بیست سال، تغییرات بسیار بزرگی در این مجموعه رقم زد. این اولین شبیه‌ساز فوتبال است که به‌صورت رایگان در دسترس همگان قرار می‌گیرد و دیگر خبری از انتشار یک نسخه سالانه نیست. استودیو تصمیم گرفته تا اساس بازی را به‌صورت رایگان منتشر کند اما بخش‌های دیگر را به‌صورت بسته الحاقی و پولی، با توجه به گزارش‌های منتشرشده، بخش مسترلیگ هم به‌صورت پولی منتشر خواهد شد.

با معرفی مسیر انتشار آپدیت‌ها و محتوای جدید بازی eFootball، بسیاری از طرفداران بازی نگرانی خود را نسبت به نبود حالت مسترلیگ در برنامه‌ی کونامی بروز دادند. بسیاری نگران بودند که مبادا حالت مسترلیگ مربوط به بازی PES‌ بوده و دیگر قرار نیست چنین بخشی را در عنوان جدید ببینیم. کونامی به نگرانی طرفداران واکنش نشان داده و بخش مسترلیگ را جزو برنامه‌ی ماه‌های پس از انتشار بازی دانسته و آن را به صورت پولی منتشر خواهد کرد.

با انتشار بازی eFootball یا همان PES 2022 سابق، امکان استفاده از 9 تیم بزرگ و حالت دوستانه را خواهید داشت. دیگر بخش‌ها مانند MyClub در ماه‌های پس از انتشار، عرضه خواهند شد و فعلاً جزئیات آن‌ها اعلام‌نشده است. اگرچه کونامی تصمیم داشت تا بخش‌های دیگر بازی را در اواخر مرداد و در حین گیمزکام 2021 معرفی کند، اما نگرانی طرفداران باعث شد تا جزئیات بیشتری از بخش مسترلیگ منتشر شود.

مسترلیگ eFootball

مسترلیگ یک بسته الحاقی پولی

اکانت توییتر بازی eFootball با انتشار یک توییت جدید، به سؤالات و نگرانی طرفداران بازی PES واکنش نشان داده است. بر اساس توییت منتشرشده، بخش‌های آفلاین مانند مسترلیگ به‌صورت بسته‌های الحاقی و کاملاً پولی منتشر خواهند شد و با تمامی پلتفرم‌ها هم سازگانی خواهد داشت. اطلاعات زیادی از حالت مدیریت باشگاه بازی اعلام‌نشده اما فروش حالت‌های آفلاین خبر خوبی برای طرفدارانی نیست که نسبت به‌رایگان شدن بازی، هیجان‌زده بودند.

مسابقات کراس پلتفرم بازی eFootball توسط موتور جدید و ویژگی‌های مخصوص هر پلتفرم، گسترش پیدا خواهد کرد. همچنین حالت‌های آفلاین همانند Master League به‌صورت یک دی‌ال‌سی انتخابی در آینده فروخته خواهند شد.

بخش مسترلیگ و MyClub شاید تنها بهانه‌ای باشد برای تجربه‌ی روزانه بازی PES و حال می‌دانیم که این بخش‌ها رایگان نخواهند بود و باید به‌صورت جداگانه خریداری شوند. این در حالی است که شرکت الکترونیک آرتز، تمام بازی را به فروش می‌رساند و به‌نوعی هزینه را همان ابتدا می‌گیرد. اگرچه رایگان شدن بازی eFootball اتفاق خوبی بود، اما درصورتی‌که تنها 9 باشگاه به‌صورت رایگان در دسترس باشند و تمامی بخش‌های دیگر پولی، دیگر نمی‌توان اسم رایگان را روی آن گذاشت.

در حال حاضر نمی‌دانیم که بازی eFootball درنهایت به چه شکل خواهد بود. ازآنجایی‌که اساس بازی به‌صورت رایگان در دسترس است و بخش‌های دیگر به‌صورت پولی، امکان انتشار کرک و تجربه‌ی رایگان بخش‌های مختلف وجود نخواهد داشت. برای نمونه با نصب کرک بازی PES 2021، تمامی بخش‌های آفلاین در دسترس شما خواهند بود اما این اتفاق برای eFootball نخواهد افتاد و باید ویژگی‌های گفته‌شده را خریداری کنید. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.