بازی eFootball 2022‌ موبایل ای فوتبال
یحیی رحیمی

زمان انتشار بازی eFootball 2022 برای موبایل اعلام شد

یحیی رحیمی 31 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
3,213 بازدید

طرفداران مجموعه بازی PES پس از مدت‌ها صبر و تحمل می‌توانند بازی eFootball 2022 را برای موبایل تجربه کنند. شرکت کونامی رسماً زمان انتشار و دانلود بازی eFootball 2022 Mobile را اعلام کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند از روز دوم ژوئن (12 خرداد) رقابت‌های فوتبال را همراه دوستانشان با گوشی موبایل شروع کنند. شرکت کونامی رسماً زمان انتشار ای فوتبال 2022 برای موبایل را تایید کرده است.

به گزارش پارسی گیم، صفحه توییتر بازی eFootball خبر مهمی برای طرفداران این بازی شبیه‌ساز فوتبال دارد. بازی eFootball 2022 از روز 12 خرداد برای پلتفرم موبایل در دسترس قرار می‌گیرد. کونامی با عذرخواهی از طرفداران بابت انتظار زیاد نوشت:‌ «از صبر طولانی شما عذرخواهی می‌کنیم. در مورد آپدیت 1.1.0 باید بگوییم که بازی ای فوتبال 2022 بالاخره از راه رسید. در این آپدیت ما گیم‌پلی تازه‌ و Dream Teams را قرار داده‌ایم و تغییراتی در مورد تصمیمات برد و باخت در مسابقات آنلاین اعلام کرده‌ایم».

کونامی در ادامه بیانیه مطبوعاتی نوشت:‌«زمان تعمیر و آپدیت سرورها از روز 30 مه تا دوم ژوئن خواهد بود و پس از آنکه فرایند به اتمام رسید؛ ما زمان شروع فصل را از روز پانزدهم تا شانزدهم ژوئن اعلام خواهید کرد و رویدادها و کمپین‌های درون بازی مختلفی برگزار می‌کنیم. بازی‌کنان در این رویدادها قادر به دریافت سکه‌های مخصوص ای فوتبال خواهند بود. اطلاعات بیشتر در مورد تغییرات و بخش Dream Team به زودی در سایت رسمی و صفحه توییتر منتشر می‌شود. ما امیدواریم که شما از نسخه موبایل eFootball 2022 لذت ببرید».

بازی eFootball 2022‌ موبایل ای فوتبال

ویژگی‌های eFootball 2022 موبایل

بازی‌کنان و کاربران موبایل مدت‌هاست صبر و تحمل خود را از دست داده‌اند. تأخیر نسخه موبایل eFootball 2022 به مذاق طرفداران خوش نیامد و با گذشت حدود یک سال از انتشار، بازی شبیه‌ساز فوتبال کونامی قابل تجربه روی موبایل نیست. در واقع نسخه موبایل بازی حدود ده ماه دیرتر در دسترس قرار می‌گیرد. در عین حال نبود محتوای جدید و همچنین مشکلات فنی باعث شده تا کاربران اندکی مایل به تجربه بازی باشند و افراد زیادی نیز صفحه بازی در گوگل پلی را با نظرات منفی بمباران کنند. اعلام زمان انتشار eFootball 2022 موبایل اندکی از تنش‌ها خواهد کاست.

سرورهای بازی ای فوتبال از تاریخ 29 مه خاموش خواهند شد و سپس از روز 12 خرداد، نسخه موبایل قابل‌دسترس خواهد بود. افرادی که بازی را در حال حاضر دانلود کرده‌اند؛ گزینه آپدیت به نسخه جدید را دریافت می‌کنند. گفتنی است گوشی موبایل شما برای دانلود بازی eFootball 2022 موبایل باید دارای مشخصات زیر باشد:

اندروید

  • نسخه اندروید: ورژن 7.0 به بالا
  • رم: 2 گیگابایت به بالا
  • پردازنده:‌ Arm-based quad-core (1.5 GHz) or above

iOS

  • iOS 13
  • iPhone 6s or above
  • iPad Pro (9.7-inch) or above
  • iPad(5th generation) or above
  • iPad Air 2 or above
  • iPad mini 4 or above
  • iPod touch (7th generation)

تمامی پیشرفت شما در نسخه‌های قبلی به نسخه جدید بازی انتقال پیدا می‌کند و همچنین قابلیت کراس‌پلی میان کنسول و موبایل نیز فعال می‌شود.

منبع: GamingonPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.