دانلود بازی PES 2022 Demo برای PS5
دانلود بازی PES 2022 Demo برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی PES 2022 Demo برای PS5

پارسی گیم 6 تیر 1400 1 دیدگاه
4,500 بازدید

دانلود بازی PES 2022 Demo برای پلی استیشن 5

از گذشته همواره دو عنوان در بازی‌های ویدیویی با محوریت فوتبال وجود داشتند که حرف اول را می‌زدند. یکی از آن‌ها FIFA و دیگری سری Pro Evolution Soccer که به مخفف PES نامیده می‌شود، بود که هردوی آن‌ها تعداد زیادی از علاقه‌مندان به فوتبال را به سمت خود جذب کردند. FIFA به دلیل تیم‌های لیسانس شده و به‌روز و همین‌طور تکنیک‌های واقع‌گرایانه‌تر فوتبالی محبوب شد و PES از طرفی بیشتر به بازی‌های ویدیویی شباهت داشت و طیف سنی گسترده‌تری به دلیل سادگی بازی به سمت آن جذب شدند. هر سالی که می‌گذشت، عنوانی جدید برای این دو بازی محبوب معرفی و منتشر می‌شد و به‌تازگی نیز استودیو KONAMI از نسخه دمو عنوان PES 2022 رونمایی کرده است.

یکی از ویژگی‌های سری PES که برخی از هواداران فوتبال را آزرده می‌کرد، عدم وجود لیسانس برای استفاده از تمامی تیم‌ها در آن بود که در طول سال‌ها سازندگان به این موضوع رسیدگی کرده‌اند و با هر شماره جدید، تیم‌های رسمی جدیدتری را به مجموعه خود افزوده‌اند. برای مثال در PES 2021 تیم‌های منچستریونایتد، آرسنال و بایرن‌مونیخ به جمع تیم‌های بازی اضافه شدند و در این شماره نیز سازندگان ادعا کرده‌اند که تیم ناپولی با آن‌ها برای حضور تیمشان به توافق رسیده است. همچنین به‌صورت انحصاری تیم آتلانتا به PES پیوسته و به دلیل همین قرارداد انحصاری FIFA 22 دیگر حق استفاده از اسم آن‌ها در بازی نخواهد داشت.

یکی از ویژگی‌های بارز PES 2022 گرافیک زیبا و انیمیشن‌های واقع‌گرایانه فوتبالیست‌ها است که به لطف قدرت موتور Unreal Engine میسر شده است، درواقع سازندگان برای اولین بار موتور ساخت بازی را به Unreal Engine تغییر داده‌اند. این گرافیک چشم‌نواز، PES را آماده ورود به نسل جدید بازی‌های ویدیویی و به‌خصوص برای کنسول‌های نسل جدید XBOX series X و Play Station 5 کرده است. این امر بیشترین تمرکز سازندگان در ساخت PES 2022 بوده و در پیش‌نمایش‌هایی که از بازی منتشر شد نیز به‌خوبی مشاهده گردید که جزییات ظاهری بازی پیشرفت قابل‌توجهی داشته است.

از دیگر ویژگی‌های PES که می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد، حالت Master League است که به‌خوبی می‌تواند با حالت‌های FIFA رقابت کند. در این قسمت شما می‌توانید در نقش یکی از مربی‌های معروف و شناخته‌شده دنیای فوتبال قرارگرفته و تیم خود را به سمت قهرمانی‌های مختلف هدایت کنید. سازندگان تمرکز زیادی در این بخش قرار داده‌اند تا تجربه‌ای کامل و لذت‌بخش را برای هواداران در این قسمت برقرار کنند.

PES که رقیب همیشگی FIFA بوده برگشته و با تغییرات زیادی، امید به این دارد تا بتواند بازار را از رقیبش بدزدد. بهبود گرافیک، تغییر موتور بازی و افزودن تیم‌های لیسانس شده جدید، همه به کامل‌تر شدن این بازی کمک شایانی کرده‌اند تا طرفدارانش لحظات خوب و سرگرم‌کننده‌ای را در آن سپری کنند و از فوتبال مجازی لذت ببرند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌FIFA 21 را نیز بررسی کنید.

توجه: نسخه قرار گرفته نسخه آزمایشی بوده و تا تاریخ 8م ماه July در دسترس است.

در ادامه برای دانلود بازی PES 2022 Demo با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The chief goal of the New Football Game Online Performance Test is to assess the stability and connection quality of our servers, as well as the performance of our matchmaking system.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ییی

    مهمان

    اگر همه مثل من بدبخت باشن کی پول داره ps5 بخره

    پاسخ دهید