بازی ویچر 4
یحیی رحیمی

تولید بازی The Witcher 4 رسماً شروع شد

یحیی رحیمی 7 خرداد 1401 بدون دیدگاه
829 بازدید

استودیو لهستانی CD Projekt RED رسماً ساخت بازی The Witcher 4 را شروع کرد. این استودیو مدتی پیش ساخت ویچر 4 را تائید کرد و حال رسماً این بازی وارد مرحله پیش تولید شده است. در حال حاضر اسم اصلی بازی و داستان آن مشخص نیست و تنها می‌دانیم که این بازی «ماجرای حماسی تازه‌ای» خواهد بود.

به گزارش پارسی گیم، مدیر بخش مالی استودیو سی‌دی پراجکت در کنفرانس مالی جدید از روند ساخت بازی The Witcher 4 صحبت کرده است. وی با تائید ورود ویچر 4 به مرحله پیش‌تولید گفت:‌ «ما به‌تازگی فاز تحقیقات را به پایان رسانده‌ایم و این بدین معنی است که پروژه حال به مرحله پیش‌تولید رسیده است. ما شروع به افزایش هزینه‌های توسعه در مورد این بازی جدید کرده‌ایم».

اشاره مدیر مالی استودیو به بازی جدید مجموعه Witcher است. گفتنی است استودیو در گزارش مالی ماه پیشین فروش مجموعه بازی ویچر را بیش از 65‌ میلیون نسخه اعلام کرد. 40 میلیون نسخه از این رقم مربوط به بازی The Witcher 3 بوده است. این استودیو لهستانی به‌تازگی زمان انتشار نسخه نسل نهم ویچر 3 را مشخص کرده و این بازی قرار است در سه ماهه پایانی سال 2022 منتشر شود.

تولید The Witcher 4

ورود The Witcher 4‌ به مرحله پیش‌تولید

مدیر مالی استودیو در ادامه جلسه از توسعه آپدیت بعدی بازی Cyberpunk 2077‌ صحبت کرد. وی گفته است که بازی نیازمند بهبود و ارتقاء بیشتر است؛ اما تمرکز تیم توسعه‌دهنده روی ساخت بسته الحاقی بزرگ و داستانی بازی است که انتظار می‌رود سال آینده میلادی منتشر شود. این بسته الحاقی بخش‌های تازه‌ای از نایت سیتی را پوشش می‌دهد و بخش داستانی سایبرپانک 2077 را گسترش می‌دهد.

به‌تازگی صدها خط دیالوگ از بسته الحاقی Cyberpunk 2077 فاش شده است که مربوط به پی‌رنگ یکی از مراحل بازی می‌شود. این نشان می‌دهد که دی‌ال‌سی جدید در حال ساخت است و به زودی اطلاعات بیشتری دریافت می‌کنیم. در مورد The Witcher 4‌ باید بگوییم که اطلاعات زیادی از آن در دست نیست و داستان آن در مورد مدرسه دیگری از ویچرها خواهد بود که در کتاب‌های اصلی وجود ندارد.

بازی ویچر 4‌ برعکس عناوین دیگر این مجموعه با آنریل انجین 5 ساخته می‌شود. سی‌دی پراجکت با عقد قراردادی بلندمدت با اپیک گیمز، قول همکاری مستقیم و بهبود این موتور گرافیکی را داده است. مهندسان اپیک گیمز نیز در سوی مقابل، آموزش‌های لازم را ارائه خواهند داد. شایعات مختلفی در مورد شخصیت اصلی بازی مطرح شده است و به نظر می‌رسد که با فردی کاملاً آشنا برخورد خواهیم داشت.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.