نسل بعد بازی The Witcher 3 ویجر 3
محمد صادق شجاعی

نسخه نسل بعد بازی The Witcher 3 اواخر امسال منتشر می‌شود

محمد صادق شجاعی 31 اردیبهشت 1401 1 دیدگاه
673 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، پس از بارها تاخیر، استودیو CD Projekt Red اعلام کرده است که در ماه‌های پایانی سال جاری نسخه نسل بعد بازی The Witcher 3 (ویچر 3) روی کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره بازه زمانی انتشار بازی ویچر 3 روی کنسول‌های نسل بعد اعلام شد. بر این اساس دارندگان کنسول‌های PS5 ،Xbox Series X و Xbox Series S قادر خواهند بود این اثر مشهور و محبوب را در سه‌ماهه چهارم سال جاری روی کنسول‌های نسل نهم خود تجربه کنند. استودیو سی دی پراجکت رد اعلام کرده است که این نسخه در بازه زمانی مشابه روی کامپیوتر نیز منتشر شده و کاربران این پلتفرم قادر خواهند بود از ویژگی‌های مختلف این نسخه لذت ببرند. آن دسته از بازیکنانی که پیش از این بازی ویچر 3 را روی کامپیوتر و کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خریداری کرده باشند، می‌توانند به صورت رایگان بازی خود را به نسخه نسل بعد بازی The Witcher 3 ارتقا دهند.

در حدود یک ماه پیش استودیو CD Projekt Red اعلام کرد که انتشار نسخه نسل بعد بازی ویچر 3 تا تاریخ نامعلومی به تاخیر افتاده است. در ابتدا استودیو Saber Interactive که سابقه ساخت نسخه نینتندو سوییچ بازی ویچر 3 را بر عهده داشت، به عنوان مسئول تولید نسخه نسل نهم بازی The Witcher 3 شناخته می‌شد؛ اما هم اکنون یک تیم داخلی از استودیو سی دی پراجکت رد مشغول ساخت این نسخه است. حال پس از ارزیابی بخش‌های باقی‌مانده، استودیو CD Projekt Red به این نتیجه رسیده که می‌تواند تا آخر امسال نسخه نسل بعد بازی ویچر 3 را منتشر کند.

نسل بعد بازی The Witcher 3 ویجر 3

نسل بعد بازی The Witcher 3 روی کامپیوتر هم منتشر می‌شود

استودیو سی دی پراجکت رد در سپتامبر سال 2020 اقدام به معرفی نسخه پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس بازی ویچر 3 کرد. در ابتدا قرار بود این نسخه در سال 2021 منتشر شود. با این حال، انتشار نسخه نسل بعد بازی The Witcher 3 با تاخیر مواجه و به سه‌ماهه دوم سال 2022 موکول شد. همان‌طور که مطلع هستید این وعده استودیو CD Projekt Red نیز محقق نشد و باری دیگر انتشار نسخه مذکور به تعویق افتاد.

تاخیر در انتشار آثار مختلف و اختصاص زمان بیشتر به تولید بازی‌ها امری مرسوم در صنعت ویدیو گیم است. با این وجود که این امر باعث ناامیدی بازیکنان شده و واکنش‌های منفی به دنبال خواهد داشت، اما در نهایت به بهبود محصول نهایی و رفع باگ‌های مختلف آن منجر می‌شود. پس از انتشار فاجعه‌بار بازی Cyberpunk 2077 که مشکلات بسیاری را به وجود آورد، استودیو CD Projekt Red نمی‌تواند باری دیگر خطا کرده و محصولی که از باگ‌های مختلف رنج می‌برد، منتشر کند. استودیو مذکور نسخه نسل بعد بازی سایبرپانک 2077 را در شرایطی منتشر کرد که عملکرد قابل قبولی دارد؛ به همین دلیل می‌توان به نسخه نسل بعد بازی The Witcher 3 امیدوار بود.

نظر شما در مورد انتشار بازی ویچر 3 برای کنسول‌های نسل نهم چیست؟ آیا این اثر را تجربه خواهید کرد؟ به نظر شما نسخه نسل بعد بازی ویچر 3 ارزش تجربه دوباره را دارد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Engadget

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • makan_art

    makan_art

    مهمان

    دنیای گیمینگ به دو دسته تقسیم میشه :
    قبل از بازی ویچر3 و بعد از بازی ویچر3
    این بازی مرزهای گیم رو به ماورا برد

    پاسخ دهید