Yeneffer The Witcher
یحیی رحیمی

تصاویری از فصل دوم سریال The Witcher منتشر شد

یحیی رحیمی 17 مهر 1399 بدون دیدگاه
566 بازدید

این هفته خبرهای زیادی در مورد سریال The Witcher ساخته نتفلیکس شنیدیم و حتی خبرهایی از شروع ساخت فصل سوم سریال هم منتشر شد که طرفداران را هیجان‌زده کرد. حالا که فصل دوم سریال ویچر در حال فیلم‌برداری است، نتفلیکس نگاهی عمیق‌تر به شخصیت‌های حاضر در قسمت‌های جدید انداخته و چندین تصویر از گرالت، ینفر و سیری منتشر کرده که ما را از روند فیلم‌برداری و صحنه‌های موجود در فصل جدید، آگاه می‌سازد.

تصاویر جدید از طریق اکانت توییتر نتفلیکس منتشرشده‌اند که شخصیت‌های سیری و ینفر را نشان می‌دهند. این تصاویر نسبت به فصل اول تاریک‌تر و فضای جدی‌تری را نشان می‌دهند و ممکن است که یک‌فصل با درگیری‌های شدیدتری را شاهد باشیم. تصویری که از سیری منتشرشده، او را درحالی‌که یک شمشیر به دست دارد نشان می‌دهد و با توجه به آنکه سیری در فصل اول، یک دختربچه کوچک بود؛ ممکن است وقایع فصل دوم نزدیک بازی The Witcher 3 Wild Hunt باشد و او به یک مبارز جدی تبدیل‌شده باشد.

در مورد ینفر اما نمی‌توان نظر قاطعی داد و همان‌طور که در دو تصویر زیر مشاهده می‌کنید، مچ‌های او در غل و زنجیر قرار دارد و به نظر در حین جنگ نهایی که در آخر فصل اول مشاهده کردیم، به چنگ دشمن افتاده است. نتفلیکس در توضیح تصویر گفته: « او از تمام قدرتش استفاده کرد و میدان جنگ به آتش کشیده شد و او از دیده‌ها پنهان شد؛ اما ین بازخواهد گشت.» با توجه به این توضیح، وضعیت پیش‌آمده موقت خواهد بود و او خود را آزاد خواهد کرد.

فعلاً تاریخ پخش فصل دوم سریال The Witcher مشخص نشده اما می‌دانیم که سال آینده میلادی شاهد عرضه آن خواهیم بود. نتفلیکس چراغ سبز ساخت فصل سوم را صادر کرده و مراحل پیش‌تولید شروع‌شده است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.