بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 سایبرپانک 2077
محمد صادق شجاعی

بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 حاوی خط داستانی جدیدی است

محمد صادق شجاعی 27 فروردین 1401 بدون دیدگاه
436 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، ناشر بازی سایبرپانک 2077 یعنی شرکت CD Projekt اعلام کرده که بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 دارای خط داستانی تازه‌ای خواهد بود.

پیوتر نیلوبوویچ، معاون ارشد و مدیر ارشد مالی شرکت سی دی پراجکت در روز پنجشنبه توضیحاتی در مورد بسته الحاقی بازی سایبرپانک 2077 ارائه کرد. وی در این باره گفت: «خطاب به همه کسانی که قبلا در خیابان‌های نایت سیتی قدم‌زده‌اند، ما در حال کار روی بسته‌های الحاقی بیشتر و همچنین ارائه یک خط داستانی جدید هستیم».

بازی Cyberpunk 2077 در ابتدا با مشکلات مختلفی روبه‌رو بود. اما به لطف پشتیبانی شرکت CD Projekt و انتشار به‌روز‌رسانی‌های مداوم، بازی سایبرپانک 2077 به اثری تبدیل شده که بازیکنان انتظار آن را داشتند. اخیرا اعلام شد که بیش از 18 میلیون نسخه از این اثر به فروش رسیده است.

پیوتر نیلوبوویچ در این رابطه چنین گفته است: «ما به پتانسیل بلندمدت جدید‌ترین محصولمان باور داریم. به همین دلیل یکی از اولویت‌های ما در سال 2021، بهبود گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 بود. ما اکنون از شرایط بازی راضی هستیم و استقبال بازیکنان از نسخه نسل بعدی بازی سایبرپانک 2077 که در ماه فوریه منتشر شد، موجب خوشنودی ما است. در مجموع، بیش از 18 میلیون نسخه از بازی Cyberpunk 2077 را به فروش رسانده‌ایم».

شرکت CD Projekt برنامه‌های مختلفی برای بازی سایبرپانک 2077 در نظر داشت. اما به دلیل مشکلات این اثر در ابتدای انتشار، برنامه‌ریزی سی دی پراجکت به طور قابل‌توجهی تغییر کرد. سرانجام اولین بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 در اوت سال گذشته در دسترس قرار گرفت.

بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 سایبرپانک 2077

بازی Cyberpunk 2077 بسته الحاقی متعددی دریافت خواهد کرد

یک ماه بعد شرکت CD Projekt اعلام کرد که تقریبا یک چهارم کارکنان بخش ساخت بازی این شرکت (معادل 160 نفر) در حال کار روی اولین اکسپنشن بازی سایبرپانک 2077 هستند. در مقام مقایسه می‌توان به تعداد افرادی که نسخه نسل بعد بازی Cyberpunk 2077 را ساخته‌اند، اشاره کرد. این نسخه از بازی مذکور توسط بیش از یک سوم از نیروهای شرکت سی دی پراجکت آماده شده است.

در روز چهارشنبه، شرکت CD Projekt انتشار نسخه نسل بعد بازی The Witcher 3: Wild Hunt را به تعویق انداخت. این شرکت برای آماده کردن نسخه مذکور، روند ساخت را به استودیو داخلی واگذار کرده است. نسخه نسل نهم بازی ویچر 3 پیش از این قرار بود در سه‌ماهه دوم سال جاری منتشر شود.

نظر شما در مورد بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 چیست؟ آیا موافق گسترش داستان این اثر هستید؟ نسخه نسل نهم این اثر توانسته نظر شما را جلب کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.