بازی Gears 6 گیرز 6
محمد صادق شجاعی

بازی Gears 6 در حال ساخت است

محمد صادق شجاعی 4 خرداد 1401 بدون دیدگاه
728 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو The Coalition در حال استخدام تکنسین موشن کچر است که به طور خاص قرار است روی سری Gears of War کار کند. این امر احتمالا بدان معنا بوده که این استودیو در حال ساخت بازی Gears 6 (گیرز 6) است.

به نظر می‌رسد فاصله بین انتشار بازی Gears 5 و دنباله آن طولانی‌تر از دیگر بازی‌های سری گیرز اف وار خواهد بود. بازی گیرز 5 در سال 2019 منتشر شد و استودیو کوالیشن در قالب بسته الحاقی Gears 5: Hivebusters اقدام به گسترش آن کرد. اما اکنون زمان کافی برای انتشار بازی بعدی سری Gears of War سپری شده و طرفداران این مجموعه تیراندازی سوم شخص مشتاقانه برای تجربه اثر جدید آن لحظه‌شماری می‌کنند.

بر اساس گزارش‌هایی که به‌تازگی منتشر شده، روند ساخت بازی Gears 6 یا هر نام دیگری که اثر بعدی سری گیرز اف وار با آن شناخته می‌شود، توسط استودیو The Coalition آغاز شده است. رسانه Segment Next اعلام کرده که استودیو کوالیشن اخیرا آگهی استخدام یک تکنسین موشن کچر را منتشر کرده است. فرد استخدام شده به ویژه روی سری Gears of War کار خواهد کرد.

در این آگهی هیچ اشاره‌ای به بازی گیرز 6 نشده، اما می‌توان حدس زد که این اثر در واقع همان محصول در حال ساخت استودیو The Coalition است. در دسامبر 2021 مشخص شد که استودیو کوالیشن قصد دارد به منظور «شکل دادن و رهبری بخش‌های PvP و PvE آثار بعدی خود» یک نیروی متخصص استخدام کند.

بازی Gears 6 گیرز 6

Gears of War از مهم‌ترین مجموعه‌های انحصاری مایکروسافت است

در شرایط کنونی به نظر می‌رسد که استودیو The Coalition مراحل اولیه تولید بازی Gears 6 را پشت سر گذاشته و قصد دارد پیش از آن که ساخت بخش‌های اصلی آغاز شود، تمام پیش‌زمینه‌ها را آماده کند. همچنین شایان ذکر بوده استودیو کوالیشن روی پروژه‌های متعددی کار می‌کند که یکی از آن‌ها IP جدیدی است.

بر اساس اطلاعات افشا شده در ابتدا این IP تازه منتشر می‌شود و پس از آن استودیو The Coalition تمرکز خود را به ساخت بازی Gears 6 معطوف خواهد کرد. این اثر قرار است یک پروژه کوچک‌تر باشد و در قالب آن استودیو کوالیشن بخش‌های مختلفی را آزمایش کند. همچنین پروژه مذکور به استودیو The Coalition این امکان را می‌دهد که به طور تمام و کمال با ویژگی‌های Unreal Engine 5 آشنا شده و از آن در ساخت آثار بعدی خود استفاده کند.

اخیرا اطلاعاتی فاش شده که از ساخت مجموعه ریمستر سری Gears of War خبر می‌دهد. به این واسطه علاقه‌مندان سری گیرز اف وار می‌توانند تجربه‌ای مشابه بازی Halo: The Master Chief Collection داشته باشند.

نظر شما در مورد ساخت بازی Gears 6 چیست؟ آیا این اثر جزو بازی‌های مورد انتظار شما است؟ به نظر شما این اثر قادر خواهد بود باری دیگر سری گیرز اف وار را به اوج برساند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.