ریمستر بازی Gears of War
یحیی رحیمی

ریمستر مجموعه بازی Gears of War برای ایکس باکس منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 26 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
330 بازدید

شرکت ایکس باکس پس از انتشار ریمستر بازی‌های هیلو در قالب کلکسیون Halo The Master Chief، برنامه‌ریزی برای انتشار ریمستر مجموعه بازی Gears of War را آغاز کرده است. شایعه تازه‌ای نشان می‌دهد که مایکروسافت بازی‌های مجموعه گیرز را در قالب یک کلکسیون و به‌صورت ریمستر‌شده در اختیار کاربران ایکس باکس و کامپیوتر قرار خواهد داد.

به گزارش پارسی گیم و به نقل از پادکست XboxEra، ریمستر بازی گیرز آو وار برای کنسول‌های ایکس باکس و کامپیوتر ساخته می‌شود. نیک بیکر از افراد نزدیک به مایکروسافت و تیم ایکس باکس در قسمت جدید پادکست گفته است که فرنچایز شوتر انحصاری مایکروسافت قرار است همانند کلکسیون مستر چیف ریمستر شود و با گرافیک بهتر و جزئیات بیشتر در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. این شایعه در حالی منتشر می‌شود که گزارش‌هایی از انتشار ریمستر فرنچایز محبوب ایکس باکس خبر می‌داد. در عین حال ساخت نسخه بعدی Gears of War توسط The Coalition شروع شده است.

ریمستر بازی Gears of War

ریمستر بازی Gears of War در راه است

نیک بیکر در مورد ریمستر بازی Gears of War گفت: «مدتی پیش بود که گفتم یکی از فرنچایزهای مایکروسافت همانند کلکسیون مستر چیف منتشر می‌شود. من باور دارم که این بازی امسال منتشر می‌شود». وی در ادامه می‌گوید که همگی این بازی را حدس زده‌اند و از همکاران خود در پادکست می‌خواهد که واژه «گیرز» را بگویند. با این حساب مجموعه بازی گیرز به عنوان یک کلکسیون و با گرافیک بهتر در دسترس کاربران ایکس باکس و کامپیوتر قرار خواهد گرفت.

بیکر در ادامه افزود: « اگر از نوامبر 2021 تا نوامبر 2022 دقت کنید و به بازی‌های منتشر شده ایکس باکس نگاه بیندازید، خواهید دید که این کلکسیون یا هیلو، یا گیرز یا فورتزا خواهد بود». مایکروسافت این ادعا را تائید نکرده است و هیچ خبر رسمی در مورد بازی وجود ندارد. در صورتی که ریمستر بازی Gears of War واقعاً در حال ساخت باشد؛ اطلاعات رسمی در رویداد مشترک ایکس باکس و بتسدا دریافت خواهیم کرد. این مراسم به صورت زنده در تاریخ دوازدهم ژوئن پخش می‌شود. گفتنی است طول برنامه ‌90 دقیقه خواهد بود.

مایکروسافت هنگام عرضه کنسول ایکس باکس وان، ریمستر اولین بازی Gears of War را با گرافیک و وضوح بالاتر منتشر کرد. این اتفاق برای نسخه‌های بعدی رخ نداد و مالکان کنسول Xbox لازم است نسخه مخصوص Xbox 360 را از طریق گیم پس دانلود کنند. انتشار گیرز آو وار 4 و تغییر استودیو از اپیک گیمز به The Coalition با انتقاداتی همراه بود و کیفیت بازی افت کرد. بازی Gears 5 توانست بار دیگر تجربه‌ای عالی ارائه دهد و به ریشه‌ها بازگردد.

بازی گیرز 5 در حال حاضر از طریق گیم پس در دسترس است و بخش چند نفر آن نیز میزبان حالت‌ها و بازی‌کنان مختلفی است. نظر شما در مورد انتشار ریمستر Gears of War چیست؟

منبع: EuroGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.